Alla kategorier Övrigt Stockholms län Södertälje Adekra Produktion

Adekra Produktion

Sveagatan 17, 152 42 Södertälje — Visa karta

Adekra Produktion har 20 års erfarenhet i branschen. Vi är kunniga och väletablerade inom markarbeten och har varit underleverantörer åt JM i många år. Självklart innehar vi har alla nödvändiga utbildningar och certifikat. Idag jobbar vi även med totalentreprenader, totalrenoveringar, badrumsrenoveringar, köksrenoveringar och andra uppdrag inom bygg och snickeri. Vi är lokaliserade i Södertälje och vill gärna växa lokalt. Kunden ska alltid vara nöjd för vi får de flesta kunderna via rekommendationer. För en hantverkare finns det ingen bättre marknadsföring än nöjda kunder. Vi ser fram emot att göra vårt yttersta även för dig! Kontakta oss för kostnadsfri offert eller fyll i formuläret här på vår profil på reco.se!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Adekra Produktion

• Nikola T
    Nikola T skrev om Adekra Produktion
    Munib är duktig och stenhårt arbetande. En väldigt pålitlig person som håller det han lovar och alltid ser till att man som kund är nöjd i slutändan. Behöver ni ett proffs på markarbete så kan jag varmt rekommendera att ni ringer Munib på Adekra.

Sveagatan 17, 152 42 Södertälje