Adeve

• BadgeSixYears

336 omdömen om Adeve

Sedan starten hos Reco 2019

Louise F

Varan jag beställde var slut, Adeve var snabba med att återkoppla detta. Mycket nöjd. Den röda/svarta bonnetten var något för liten/trång.

Monika O

Hade precis det jag sökte och köpet gick mycket lätt, orderbekräftelse snabbt via e-post. Betalningsalternativenvar bra och leveransen gick snabbt. Inget att klaga på!

Jan-Eric U

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzxz

Birgitta D

Svår sida att beställa från men allt annat är toppen!

Karl K
Skrev om Adeve

Jag köpte halk sockar till min far. .Priset var okej , Leveransen gick snabbt och det fanns bra betalningsalternativ.

Timo L
Skrev om Adeve

Snabb leverans och perfekta strumpor till sonen att ha under sina ortoser.

Linn O
Skrev om Adeve

Bra produkter och snabb leverans

Disa B
Skrev om Adeve

Jag köpte en satin sov mössa och det var enkelt och kom snabbt utan problem. Sov mössan funkar perfekt

Ann N
Skrev om Adeve

Bra pris och kvalitet på diabetesstrumpor och snabb service, hem till dörren.

Carina W

Lätt att beställa! Snabb leverans till brevlådan!

Lars H
Skrev om Adeve

Allt fungerade perfekt ingenting att klaga på.

Bertil J

Bra produkter och snabb leverans!

Anna L
Skrev om Adeve

Snabb leverans, trevligt bemötande. Prisvärt.

Ulla G
Skrev om Adeve

Bra och snabb service. Köpte tre par halksockor. Väldigt sköna och funkar bra på alla golv.

TUIJA N
Skrev om Adeve

Bra pris på strumpor., snabb leverans.....

Eva M
Skrev om Adeve

Snabb leverans och bra strumpor!

Kristina G

Allt bra! Jag var nöjd med varorna på alla sätt.

Joakim D

Snabb leverans- inga problem. Tack ska ni ha.

Per G
Skrev om Adeve

Fick problem med min första leverans som åkte i retur. Enligt PostNord teknisk fel i paketautomat. Men fick god service när jag ringde Adeve, Patrik. Ny leverans med ett aviserings mail, samt fick välja postombud. Mycket bra skött. Nu är paket framme och strumporna är bra.

Anneli S

Köpt diabetes strumpor i bambu toppen sköna så bra med rullkant som inte sitter åt. Snabb leverans 😊

Lovisa K

Snabb leverans och halksockarna höll en bra kvalite. Väldigt mjuk och sköna.

Ingvar Bertil L

Mycket trevligt bemötande då hag var i behov av personlig service. Snabb leverans. Jag är mycket nöjd./Kerstin

Azade A
Skrev om Adeve

Inte helt halkfritt för träning på parkett. Har storlek 39 och den större storleken 39-41 var för stora.

Kerstin L

Snabb service. leverans som fungerade klockrent! Mycket nöjd!

Sonja J
Skrev om Adeve

Det gick snabbt och lätt och bra varor

Lars B
Skrev om Adeve

Utmärkt kundservice! Jag köpte ett gäng "Bambustrumpor Business Premium" och är mycket nöjd.

Anne-Maj H

Jag beställde strumpor med lös resår , men det var inte iden mån "lös resår " som jag trodde . Den lämna röda märken på vristen som gjorde riktigt ont . Jag har skickat Strumporna tillbaka till företaget Adeve 2023 09 06 , men inte hört något från dem Hade betalat dem i förväg (307 kr ) Väntar på svar från Adeve , med pengar till kontot Jag har inget illa och säga om företaget. Skrev till dem om situationen med stumporna Och fick svar Med vänlig hälsning Anne - Maj Hirvelä

Svar från Adeve

Hej Anne-Maj, tack för din recension. Det är lite så med strumpor att den lösa resåren kan upplevas mycket lös för en person och stram för en annan trots att det handlar om samma strumpa. Det beror på att vi människor är olika känsliga. En del personer kan inte ha någon resår alls för de får problem direkt. Till exempel de med svår diabetes. Vi väntar fortfarande på returen för den har inte kommit till oss ännu. När den gör det och godkänts så krediteras naturligtvis beställningen.

Glory M
Skrev om Adeve

Jag tycker ni är bra och snabba däremöt är jag inte alls så nöjd med produkten som jag beställd, en nattmossa. Den sitter inte bekvämt for remsan vilket gör att panan kliar när jar bar på den.

Dan F
Skrev om Adeve

Bra och informativ hemsida och lätt att lägga en order. Dessutom personlig service, tack för det!

Elisabet H

Handlade de diverse olika strumpor Enkelt att handla Gick snabbt att få varorna Handlar gärna här igen

Håkan W

Perfekt service och kundtjänst. Snabb leverans.

Amanda S

Snabb leverans. Billiga och bra strumpor. Andra gången vi köper dessa strumpor till barnen nu.

Hans G
Skrev om Adeve

Köpte strumpor snabb och korrekt leverans

Karin E
Skrev om Adeve

Lätt att beställa från hemsidan. Snabb leverans.

Inger E
Skrev om Adeve

* Jag fick snabb återkoppling via mail att ni tagit emot min order * Företaget kan jag varmt rekommendera * Jag köpte strumpor med lös resår till både min man och mig är helnöjd

Bertil M

Mycket bra upplevelse, jättebra personal, bra service ,snabb leverans Köpte halksockor en var sönder när jag packade upp fick ny utan problem tänkte beställa mera väntar på att någon från företaget skall kontakta mej Bertil

Johnny O

Köpte 5 par korta strumpor. Strumporna var helt enligt beskrivningen och leveransen snabb. Kan väl inte bli bättre. Jon

Birgitta L

Bra varor och snabb leverans. Är så nöjd.

Marifa O

Vad menar ni med bemött. <allt går ju över datorn- Ok kläder för enligt beställning Men herregud det är väl ingen upplevelse att klocka på knappar

Boel S
Skrev om Adeve

Fick min vara jag beställde ganska snabbt. Köpte sockor.

MAGDALENA D

Bra pris och bra leverans. Bra kvalitet på strumpor till barn

Carina J

Bara positivt rekommenderas! Lätt att kontakta, svarar snabbt.

Rose-Mari B

Fick varan fort, jätte bra sockar

Kerstin N

Enkelt och lätt att beställa. Även snabb leverans.

Catarina L

Köpt bra halksockor, snabb leverans

Kimberly C

Tusen tack. Supernöjd med varorna jag köpte

Henrik S

Ingen återkoppling vid frågor om felaktig leverans.

Svar från Adeve

Jag skickade följande till dig 28/2. Jag ställde en fråga men fick inget svar. Hej Henrik, Tack för ditt mail. Tråkigt att det blivit konstigt. Walking Bamboo ändrade namn till Lifewear Bamboo. Vi har sålt dessa både före och efter varumärkes-namn-ändringen. Därför skickar vi beställningar med båda varumärken eftersom det ska vara samma produkt och vi har båda i lager (innan det äldre fasats ut). Kan du ge ett förslag på en lösning och ge mig lite tid att ta det med tillverkaren? Mvh Patrik

Anna B
Skrev om Adeve

Bra strumpor och fin kvalitet.

Karin B
Skrev om Adeve

Jag är inte riktigt nöjd med mina Halksockar i storlek 35-38. De känns för stora och lite lösa. I vanliga fall har jag storlek 38, så jag trodde detta skulle bli bra.

Rita K
Skrev om Adeve

Köpte halksockar. Snabb leverans. Bra sockar.