Adoer AB

1.0

5 omdömen om Adoer AB

Lydia J
Skrev om Adoer AB

Efter första möte tog det 6 veckor att få offert. Bad om återkoppling/ändring av en grind vilket nu tagit ytterligare 17 veckor(!!!) utan svar. Skulle aldrig någonsin rekommendera detta företag om man faktiskt vill få något gjort.

Livrustning AB
4.8/5 i betyg av 793 omdömen 4.8 av 793 omdömen

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn

Anna W
Skrev om Adoer AB

Väldigt trevlig första kontakt som gjorde att allt kändes bra. Sedan skulle det vi kommit överrens om realiseras, och då började problemen. Uppgjort pris ändras, näst intill omöjliga att få kontakt med, strul, krångel och rent lurendrejeri. Kan absolut inte rekommenderas!

Sara S
Skrev om Adoer AB

Det absolut sämsta företag jag någonsin varit i kontakt med. Outbildad personal och en fullständigt katastrofal kundkontakt. Förutom första tillfället när de blev kontaktade. Att vara i kontakt med Adoer är som att få en smäll på käften och därefter bli ombedd att betala för den. Håll er undan från Adoer!!

Jimmy G
Skrev om Adoer AB

Kan tyvärr bara stämma in med tidigare recensent. Även jag var i kontakt med Adoer som svarde bra och proffsigt initialt. Den första varningssignalen kom när de vill ha 1 000kr för att åka ut och titta på jobbet? (något jag motsatte mig). Till slut kom de ändå ut och tittade på jobbet, vi diskuterade vad vi ville ha gjort och jag blev utlovad offert inom 1-2 dagar. Trots flertalet mail och samtal sedan dess får man ingen återkoppling tillbaka. Efter 5dagar fick jag ett mail igen om att det kommer återkomma med en offert...

Tapio T
Skrev om Adoer AB

Efter första intrycket som var bra, har det sedan dess bara varit en rad besvikelser. Adoer är väldigt svåra att få kontakt med, det svarar bara om de har lust vilket inte verkar vara så ofta. De verkar inte tillhandahålla den arbetskraften som de gör reklam för och dessutom har företaget inte hållit det som de har lovat. Kan verkligen inte rekommendera Adoer AB.