Adoer AB

Allhelgonavägen 17, 611 35 Nyköping — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Adoer AB

• Anna W
    Anna W skrev om Adoer AB
    Väldigt trevlig första kontakt som gjorde att allt kändes bra. Sedan skulle det vi kommit överrens om realiseras, och då började problemen. Uppgjort pris ändras, näst intill omöjliga att få kontakt med, strul, krångel och rent lurendrejeri. Kan absolut inte rekommenderas! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Adoer AB
    Det absolut sämsta företag jag någonsin varit i kontakt med. Outbildad personal och en fullständigt katastrofal kundkontakt. Förutom första tillfället när de blev kontaktade. Att vara i kontakt med Adoer är som att få en smäll på käften och därefter bli ombedd att betala för den. Håll er undan från Adoer!! Läs mer
  • Jimmy G
    Jimmy G skrev om Adoer AB
    Kan tyvärr bara stämma in med tidigare recensent.
    Även jag var i kontakt med Adoer som svarde bra och proffsigt initialt.

Den första varningssignalen kom när de vill ha 1 000kr för att åka ut och titta på jobbet? (något jag motsatte mig).
    Till slut kom de ändå ut och tittade på jobbet, vi diskuterade vad vi ville ha gjort och jag blev utlovad offert inom 1-2 dagar. Trots flertalet mail och samtal sedan dess får man ingen återkoppling tillbaka.
    Efter 5dagar fick jag ett mail igen om att det kommer återkomma med en offert inom 1-2dagar igen.
    Nu 4 dagar senare har fortfarande inget förslag inkommit.

Betyget talar således för sig själv... Läs mer
  • Tapio T
    Tapio T skrev om Adoer AB
    Efter första intrycket som var bra, har det sedan dess bara varit en rad besvikelser. Adoer är väldigt svåra att få kontakt med, det svarar bara om de har lust vilket inte verkar vara så ofta. De verkar inte tillhandahålla den arbetskraften som de gör reklam för och dessutom har företaget inte hållit det som de har lovat. Kan verkligen inte rekommendera Adoer AB. Läs mer

Rudsjövägen 112, 13147, Nacka