Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Aesthetics the Secret Academy

Aesthetics the Secret Academy

Skeppsgatan 19 (World Trade Center), 211 11 Malmö — Visa karta

Välkommen till Aesthetics the Secret Academy!

Vi använder oss av den kreatinbaserade behandlingsmetoden Yumi Lashes från Frankrike som vårdar dina naturliga ögonfransar som ett alternativ i stället för lösögonfransar. Resultatet - Naturliga fransar med fantastisk lyster. Behandlingen tar mellan 60-80 minuter och varar i 7-12 veckor. Yumi Lashes är speciellt framtagen för dig med som är känslig mot färg, kemikalier, mascara, sminkborttagningsprodukter osv.

Om du vill ta del av Yuta Bruun´s prisbelönta kurs för Yumi Lashes certifiering är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Du hittar vår salong inne på World Trade Center i Malmö.

Läs vad 1 kund tycker om Aesthetics the Secret Academy

• Joanna H
    Joanna H skrev om Aesthetics the Secret Academy
    Jag har flera gånger köpt behandlingen Yumi lashes och Yumi Brows och det blir alltid lika fint! Det är enkelt att boka och oftast kan jag ta en tupplur medan de utför behandlingarna.

De gör en analys av ansiktet och väljer hur de bäst ska framhäva fransar och bryn (vilket man nu vill göra) och de är ärliga med om det man själv tänker sig inte kommer funka. De är även noggranna med instruktionerna för eftervård så att resultatet håller så länge som möjligt.

Jag har även fått prova andra utövare när det t.ex. varit kurs och utbildning och det blir alltid bra resultat eftersom utbildaren är så noggrann.

Innan jag prövade yumi-produkterna hade jag aldrig provat fransförlängning eller liknande så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig. Något av det bästa med yumi-produkterna är att det inte svider eller gör ont pga att det inte är några starka kemikalier i det. Att det dessutom är både veganskt och cruelty free är super!

Det bästa är att produkten verkligen håller vad den lovar i form av hur mild den är och hur hållbart resultatet är.

Jag kan verkligen rekommendera att göra Yumi-behandlingarna hos Aesthetics the Secret academy även för att de är prisvärda! Läs mer

Skeppsgatan 19 (World Trade Center), 211 11 Malmö