Alla kategorier Ögonfransförlängning Skåne Malmö Aesthetics the Secret Academy

Aesthetics the Secret Academy

Skeppsgatan 19 (World Trade Center), 211 11 Malmö — Visa karta

Välkommen till YumiLashes Team Scandinavia!

Aesthetics the Secret Academy AB är exklusiv distributör av Yumi Beauty brands från Frankrike och en skola för unika skönhetskurser i Skandinavien:

YumiLashes
YumiBrows
YumiFeet
YumiNails
YumiWax

Vår världskända kurs: YumiLashes Keratin Lash Lift är en revolutionerande, professionell fransbehandling speciellt framtagen för dem som är känsliga mot färg, fransförlängning, mascara, franslim, sminkborttagningsprodukter etc.
Om du vill ta del av Yuta Bruun´s prisbelönta kurs för Yumi Lashes certifiering är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Du hittar vår skola inne på World Trade Center i Malmö.

info@yumilashes.se

Läs vad 8 kunder tycker om Aesthetics the Secret Academy

• Sandra A

2019-09-02

Sandra A skrev om Aesthetics the Secret Academy
    För att utveckla mig själv och min verksamhet.

Väldigt trevligt bemött, kände mig som en krånglig kund, men dem var väldigt bemötande och har hjälpt till med ombokningar mm för att jag skulle kunna genomföra kursen.

Var väldigt förväntans full, men visste inte alls vad som väntade. Bara positivt, från bemötande till genomförandet. Läs mer
  • Maria E

2019-09-02

Maria E skrev om Aesthetics the Secret Academy
    Jag tycker Yuta är pedagogisk metodisk när hon lär ut. Kursen innehöll mycket praktik vilket jag uppskattade mycket. Läs mer
  • Angelica B

2019-08-24

Angelica B skrev om Aesthetics the Secret Academy
    Jag har genomgått kursen inom Yumilashes i Luleå och är väldigt nöjd. Bra och tydlig utbildning med en stöttande lärare både under och efter utbildningen. Jag känner mig trygg och stolt över att ha gått denna kurs. Jag har rekommenderat det till flera vänner i branschen. Bästa på marknaden! Läs mer
    2019-09-02 Yuta B svarar Angelica B
    Tack så mycket !
    Med vänlig hälsning, ❤️ YumiLashes Team Sweden
  • 2019-08-12

Aminda S skrev om Aesthetics the Secret Academy
    Yumilash utbildning.
    Mycket bra mailkontakt med svar på frågor innan utbildning.Utbildningen var väldigt bra och hade bra upplägg med många små pauser och utrymme för frågor och funderingar. Läs mer
  • Hanna K

2019-08-12

Hanna K skrev om Aesthetics the Secret Academy
    Mycket bra utbildning av YUTA!
    Lagom längd på utbildning och en bra blandning av teori och praktik.
    Jag kan direkt börja arbeta efter utbildningen.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-08-12 Yuta B svarar Hanna K
    ❤️ Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva ner dina synpunkter. Kundernas åsikter är viktiga för oss. Med vänlig hälsning, ❤️ YumiLashes Team Sweden
  • Maria B

2019-08-12

Maria B skrev om Aesthetics the Secret Academy
    Super bra utbildning, bra innehåll och kunnig lärare. Läs mer
    2019-08-12 Yuta B svarar Maria B
    ❤️Tack för ditt fina omdöme! ❤️
  • 2019-08-12

Maria B skrev om Aesthetics the Secret Academy
    En super bra lashlift utbildning 🙌 Läs mer
  • Joanna H

2018-10-03

Joanna H skrev om Aesthetics the Secret Academy
    Jag har flera gånger köpt behandlingen Yumi lashes och Yumi Brows och det blir alltid lika fint! Det är enkelt att boka och oftast kan jag ta en tupplur medan de utför behandlingarna.

De gör en analys av ansiktet och väljer hur de bäst ska framhäva fransar och bryn (vilket man nu vill göra) och de är ärliga med om det man själv tänker sig inte kommer funka. De är även noggranna med instruktionerna för eftervård så att resultatet håller så länge som möjligt.

Jag har även fått prova andra utövare när det t.ex. varit kurs och utbildning och det blir alltid bra resultat eftersom utbildaren är så noggrann.

Innan jag prövade yumi-produkterna hade jag aldrig provat fransförlängning eller liknande så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig. Något av det bästa med yumi-produkterna är att det inte svider eller gör ont pga att det inte är några starka kemikalier i det. Att det dessutom är både veganskt och cruelty free är super!

Det bästa är att produkten verkligen håller vad den lovar i form av hur mild den är och hur hållbart resultatet är.

Jag kan verkligen rekommendera att göra Yumi-behandlingarna hos Aesthetics the Secret academy även för att de är prisvärda! Läs mer
    2019-08-12 Yuta B svarar Joanna H
    Bästa Joanna! Tack för din fina recension! ❤️🤗🥰 och kul att se att du är nöjd!

Skeppsgatan 19 (World Trade Center), 211 11 Malmö