Alla kategorier Kaffe Gävleborg Bollnäs Aftek Te & Kryddor AB

Storgatan 28, 820 10 Arbrå — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Aftek Te & Kryddor AB

• Anton M
    Anton M skrev om Aftek Te & Kryddor AB
    När man kör firmabil bör man bete sig i trafiken. 27/8 kl 11:10 kommer Afteks mörkblå Toyota ut på E4an från Gävle. Jag byter till vänster körfält för att släppa in Toyotan. Håller en hastighet av 115km/h på GPSen. Aftek tycker uppenbart att det går för sakta och försöker köra om på insidan. Jag gasar mer för att kunna svänga in. Aftek gasar ännu mer. Tillslut kommer jag om och kan lägga mig i rätt körfält. Aftek kör då om, och ger oss fingret. Allt ni hade behövt göra var att låta oss köra om och lägga bilen i rätt fil, sen kört om. Det var faktiskt jag som gick ut i högerfältet för att släppa in er på motorvägen.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Aftek Te & Kryddor AB
    Tycker det här är en gediget härlig butik att besöka.
    Egentligen borde de ligga ute vid Riksväg 83 så att turistströmmen kunde vara varse om dem också.

Te och kryddor är ju bara en promille av allt trevligt som finns att inhandla där! Inför julen kan du stanna till här och lösa sista delen på säcken, helt klart!
  • Anna  B
    Anna B skrev om Aftek Te & Kryddor AB
    Ett företag som numer finns i ARBRÅ med en butik för privatpersoner. En upplevelse att gå in och känna dofterna. Rekommenderas!!

Storgatan 28, 820 10 Arbrå