Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Aftonbladet

Olof O:

Läs vad 9 kunder tycker om Aftonbladet

• Martin  S
    Martin S skrev om Aftonbladet
    Skräptidning, vänsterpropaganda, duger möjligen som toapapper men, lite obekvämt
    Agnetha L gillar detta
  • Sofia b
    Sofia b skrev om Aftonbladet
    Bästa nyhets siten alla kategorier??
  • Matte
    Matte skrev om Aftonbladet
    Att läsa om när "schlagerdrottningen brast i tårar på scenen" eller "hur såpakändisen klarade skillsmässan" är något jag ALDRIG skulle betala för! Aftonbladet är enligt mig en riktig skvallertidning som dessutom förvränger sanningen ibland samt skriver helt för mig ointressanta artiklar! Inte ens när jag ser en tidning ligga för gratis läsning är jag intresserad!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Aftonbladet
    Tycker verkligen att Aftonbladet har god journalistik och förnyelsetänkande.
    Jag är inte dummare än att jag förstår att samtliga tidningar, eller snarare all form av media vinklar och skriver osanningar.

Men utifrån neutralt perspektiv tycker jag Aftonbladet är helt klart bäst just nu!
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Aftonbladet
    En vidrig skittidning som bara skriver kändisskvaller och gårdagens nyheter. Att köpa den finns inte ens på kartan. Snuskigt vänstervriden.
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Aftonbladet
    Det gäller att ta det för vad det är.

Det är en tidning som till största del bygger på dålig fakta koll och det sämsta ur skvaller pressen. Layouten på hemsidan är lika ful nu som för tio år sedan. Något som är hopplöst efter.

Dock kan det bli många skratt av alla de fel som de skriver om. Så därför får det bli ett besök då och då. En ding ding värld känns som en kvalitets tidskrift i en jämförelse…
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Aftonbladet
    En förljugen skittidning som är stor på grund av att den lågintelligenta kundkretsen är stor.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Aftonbladet
    Usel tidning som prioriterar skvaller och porr före nyheter.

Allt anges ur ett ensidigt extremvänster perspektiv. Trovärdigheten är noll och många nyheter verkar fabricerade. Tidningen har starka antisemitistiskta och och antidemokratiska drag.

Har bl.a indirekt uppmanat till våld mot folkvalda i samband med valet 2010, har tidigare hyllat Hitler, Stalin och Pol Pot. För nått år sedan hävdade man att israelisk militär kidnappade människor i Gaza för att stjäla deras organ....
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Aftonbladet
    Kvällstidning som innehåller gårdagens nyheter från morgontidningarna och skvaller. Mycket känns överdrivet vinklat ur ett Mona Sahlin perspektiv. Hur kan folk betala för att läsa skräp när det finns gratis ute på gatorna?
    Agnetha L gillar detta

Västra Järnvägsgatan 21, 111 64 Stockholm