Alla kategorier Byggföretag Uppsala Knivsta Agrambygg KB

Agrambygg KB

Norrström 43, 741 95 Knivsta — Visa karta

Agram Bygg är företag verksam inom byggsektor främst i Mälardalen men även i Stockholmsområdet. Vi utför badrumsrenoveringar, totalrenoveringar, köksrenoveringar, tillbyggnader, takläggningar och alla typer av renoveringar efter era önskemål.
Vi tar gärna hand om totalentreprenaden från start till mål.
Vi är medlemmar och certifierade av Bygg keramik rådet (BKR) och säker vatten (VVS)
Vi ger dig både garanti och kvalitetsdokument så att du kan känna dig trygg med att anlita oss.
- Självklart har vi F-skattsedel
- Ansvarsförsäkring
- Utnyttjar du ROT-avdrag? du vet väl att du kan dra av 30% av arbetskostnader betalt av Skatteverket när du anlitar oss.
Ring gärna och boka in ett kostnadsfritt hembesök och prisförslag

Välkommen att höra av Dig!

Bästa hälsning
AGRAMBYGG Team

Läs vad 19 kunder tycker om Agrambygg KB

• Anita L
    Anita L skrev om Agrambygg KB
    Bra och seriöst första möte. Genomgång av vad vi tänkt och de gav förslag på lösningar. Vi byggde en ny toalett i källaren och renoverade det gamla badrummet på våningsplanen. Jätteduktiga grabbar som kom och jobbade. Renoveringen stannade aldrig av utan det var alltid någon där och fixade.
    Resultatet blev fantastiskt, långt över våra förväntningar. Vi är så otroligt nöjda!
  • Raul G
    Raul G skrev om Agrambygg KB
    Grabbar jobbar bra. Håller utlovade tid och gör allt de kan för att kunden ska bli nöjd. Städar efter sig varje dag och lysnar på önskemål från kunden. Det kan vara lite svårt med kommunikationen om du inte kan serbo-kroatiska.
    Rekommenderas!!!
  • Shiroma W
    Shiroma W skrev om Agrambygg KB
    Företaget renoverade våran toaletter.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Agrambygg KB
    Vi anlitade Agram bygg för badrumsrenovering. Allt fungerade bra från planering till avslut inom den offererade tidsramen. Mycket nöjda med resultatet!
    Agram Bygg gillar detta
  • Joseph K
    Joseph K skrev om Agrambygg KB
    Först vill jag tacka Agrambygg för vårt badrums renovering och fantastik arbete och resultat . Vi är mycket nöjda och vi kommer innom kort att anlita Agrambygg igen för mer renovering i vår lägenhet och vi rekomenderar starkt agrambygg för alla som tänker renovera både badrum och annat!
    Agram Bygg gillar detta
  • Michael W
    Michael W skrev om Agrambygg KB
    Bra dialog, enkelt att ta kontakt och följde planen bra trots en del oförutsägbara komplikationer.
  • Martin C
    Martin C skrev om Agrambygg KB
    Välutfört arbete till överenskommet pris. De gav bra förslag på lösningar och anpassade efter önskemål. Tidsplanen höll nästan.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Agrambygg KB
    Bemötandet har från början till slut varit exemplariskt. Vi har tidigare hört skräckhistorier om hur vissa hantverkare hanterar sina kunder men kan omöjligt relatera till det då Agrambygg ständigt fanns där vid minsta lilla fråga. Vi köpte ett renoveringsobjekt där vi hade behov av att renovera 3 badrum, kök samt diverse ytskick. Vi gick noggrant igenom olika offerter och träffade olika firmor där Agrambygg utmärkte sig redan vid första bemötandet med kunskap som andra inte kunnat ge. Därefter har det så klart inte gått som vi planerat men vi har heller inte behövt vara oroliga över tidsplanen eller kvaliten på renoveringarna. Då vi har stött på problem, så har Zdenko alltid kunnat bidra med erfarenhet och råd som i slutändan gjort oss mer än nöjda. Jag och min sambo kommer fortsättningsvis alltid vända oss till Agrambygg först vid minsta lilla renovering.
  • Yvette N
    Yvette N skrev om Agrambygg KB
    Snabb respons både från att få en offert till slutarbetet. Hjälpte till med både inköp av material som behövdes och allt arbete. Jag totalrenoverade mitt kök och Agram rev det gamla, la nytt golv, målade och kaklade och satte upp nytt kök.

Prisvärt och bra genomfört. De tänkte på detaljer och sånt som kan se dåligt ut och vad som passar eller ser bättre ut ur ett helhetsperspektiv. Snabba och höll den tidplan som var planerad. Det drog ut lite på tiden men det berodde på att jag hade missat med ett inköp så detta berodde inte på dem. Väldigt hjälpsamma och erbjöd sig att både måtta och hjälpa till med hur mycket material som behövdes.

Rekommenderar Agram bygg och skulle anlita dem vid framtida renoveringar igen.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Agrambygg KB
    Proffsigt bemötande, trevlig personal.
    Kunniga och hjälpsamma, har man en ändring i sista stund är det inga problem.

Agrambygg gjorde badrum åt oss och när vi besiktades av besiktningsman hittades inga fel alls, det var perfekt utfört.
  • Gustav N
    Gustav N skrev om Agrambygg KB
    Agrambygg KB - upplevelse från kund vid utbyggnation av villa 2015.
    - Agrambygg tar ett helhetsansvar för sitt åtagande vilket ligger över förväntan. Det är tydligt att de vill ge kunden en bra produkt och minimera eventuella problem.
    - Agrambygg levererar med bra flexibilitet och en balans mellan vad kunden önskar och vad som ger ett bra resultat.
    - Agrambygg är kostnadsmedvetna men samtidigt noga med både materialval och konstruktion.
    - Agrambygg är noga med att underhålla en ren arbetsplats, hålla ordning och reda.
    - Agrambygg gav ett bra bemötande från början till slut.
  • Vijay M
    Vijay M skrev om Agrambygg KB
    Good Company and good service and work is performed with professionals. Completion is on time
  • Inga Lena B
    Inga Lena B skrev om Agrambygg KB
    Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Agram Bygg. De gör ett bra arbete, håller tiden och ger en mycket bra service. Vi kommer att anlita dem igen.
  • Basil H
    Basil H skrev om Agrambygg KB
    Det var väldigt bra och smidigt. Arbetet vart klart vid den givna tiden. Om det sker något fet så får vi hjälp direkt
  • Jolie L
    Jolie L skrev om Agrambygg KB
    Agrambyggs projektledare Zdenko är mån om att leverera hög kvalité och jag tyckte vi hade ett bra samarbete. Ibland hände det att något blev fel men då ser han till att yrkesarbetarna rättar till det och att det i slutändan blir som man har tänkt sig. Jag rekommenderar alltid att göra en besiktning, särskilt om man har renoverat/byggt våtrum. En oberoende besiktningsman kan hitta fel som man själv inte hade upptäckt vilket är en trygghet samt bra att ha på papper vid en eventuell försäljning. Vi kommer absolut att anlita Agrambygg igen i framtiden.
  • Jan Eric Ö
    Jan Eric Ö skrev om Agrambygg KB
    Väldigt bra jobb och snygg finish
    Kan klart rekommenderas
  • Patrick B
    Patrick B skrev om Agrambygg KB
    Agram Bygg och dess ägare Zdenko har från start till slut varit mycket professionell, kompetent och kommunikativ. Detta i kombination med ett mycket väl utfört arbete till ett väldigt konkurrenskraftigt pris gör att att jag verkligen kan rekommendera Agram Bygg. Vilket jag även gör till alla vänner och bekanta.

Jag utförde en en totalrenovering av min lägenhet och skulle inte tveka en sekund på att anlita Zdenko igen. Ett stort tack till han och hans medarbetare.
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Agrambygg KB
    Vi är mycket nöjda med badrummet utfört av agram bygg. Tack!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Agrambygg KB
    Profesionella och kunniga. Lyssnar och diskuterar uppdraget. De har hjälpt mig med att: lägga om tak på villan och jordbruksfastigheten, bytt grundstomme på ett bostadshus från 1700-talet, lagt om ytterpanel, renoverat badrum, kontor och allrum i villan. De är mycket trevliga och pålitliga.
    Lennart Ståhle
    076 1656413