Agrambygg KB

Agrambygg KB

Ring 076-308 27 79 www.agrambygg.se

Agram Bygg är företag verksam inom byggsektor främst i Mälardalen men även i Stockholmsområdet. Vi utför badrumsrenoveringar, totalrenoveringar, köksrenoveringar, tillbyggnader, takläggningar och alla typer av renoveringar efter era önskemål. Vi tar gärna hand om totalentreprenaden från start till mål. Vi är medlemmar och certifierade...

39 omdömen om Agrambygg KB

Rafal S
Skrev om Agrambygg KB

Bra kvalitet med snabb arbete. bra bemötande

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Staffan L
Skrev om Agrambygg KB

Agrambygg hjälpte oss med att renovera ett badrum. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Uppdraget utfördes på ett proffsigt och tillmötesgående sätt. Kan därför varmt rekommendera företaget.

Klas H
Skrev om Agrambygg KB

Renovering av äldre hus omfattande ny isolering och byte av ytterpanel samt montering av ytterdörr, glasdörrar (altan) och två nya fönster. Bygge av ny altan på ca 60 m2. Mycket professionellt bemötande, bra dialog om detaljer samt mycket bra och noggrant utfört arbete. Vi uppskattar även att det var ordning och reda på arbetsplatsen samt städat och undanplockat.

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Annbritt Ö
Skrev om Agrambygg KB

Badrumsrenoveringen är jag mycket nöjd med. Resultatet var över förväntan.

Per S
Skrev om Agrambygg KB

Jag började med att anlita Agrams bygg för att bygga ett badrum men jag var så nöjd att de fick också göra mitt andra badrum, bila upp o lägga om ett betonggolv o dränera runt huset. De var noga med att alltid följa svensk byggstandard, aldrig fuska, jobbade flitigt o satte mina intressen först. De fick nyckel o jag fick stort förtroende för dem. Bra utfört jobb till bra pris dessutom.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Minna V
Skrev om Agrambygg KB

Renovering av badrum. Vi fick ett mycket gott bemötande av Agram. De utförde ett mycket bra arbete under den tid som vi kom överens om, tre veckor. Kvalitén på arbetet tycker vi är toppklass!

Adam W
Skrev om Agrambygg KB

Zdenko hjälpte oss att renovera badrummet. Snabb, effektiv och professionell service med fantastik resultat. Jag kan verkligen rekommendera Agrambygg!

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 106 omdömen 4.5 av 106 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Daniel N
Skrev om Agrambygg KB

Jag skulle vilja rekommendera Agram bygg som ett effektivt och korrekt företag. Från min första dag kontaktade jag Agram bygg; jag fick matning inom kort tid och därefter de började arbetet. Jag fick hjälp av två dusch renovering, good råd, bra pris och kvalitetsproffs. Agram's personal prioritera tid, miljö och kvalitet materiel. Guys keep it up……och cheers. Ni är bästa.

Hillevi P
Skrev om Agrambygg KB

Fantastisk service! Vi renoverade två badrum och en tvättstuga. Kommunikationen, processen, noggranheten, lyhördheten och skickligheten får toppbetyg. Det blev precis som vi ville ha det. Vi är supernöjda och kommer definitivt anlita Agram i framtiden.

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Lief L
Skrev om Agrambygg KB

Renov av badrum En ny svensk som anpassat sig väl till svenskt tänkande och kvalitet och smidighet.

Artnova5 C
Skrev om Agrambygg KB

Ett mycket bra jobb med hög kvalitet. Jag ska anlita Agrambygg igen!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Adnan N
Skrev om Agrambygg KB

Bra bemötande och hög servicekänsla samt dialog under hela bygget. Arbete utförd efter överenskommen tid.

Fredrik R
Skrev om Agrambygg KB

Snabba och effektiva, har inget att klaga på. Kommer troligtvis anlita när jag ska göra om köket i framtiden

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Emina M
Skrev om Agrambygg KB

Vi anlitade Agram bygg för renovering av vårt badrum. Bra pris, arbetet utfört på väldigt proffesionellt sätt med kvalité i åtanke, trevligt bemötande av chefen och personalen. Det gjorde att vi anlitade dem för ytterligare renoveringar som toalett och byte av innerdörrar. Även små fel som uppstod fixade dem direkt utan några krångel. Arbetet utfördes i satt tid . Vi rekommenderar starkt Agram bygg.

Anneli K
Skrev om Agrambygg KB

Efter vi bett om extra arbete ok.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Magnus M
Skrev om Agrambygg KB

Otroligt drivna och effektiva, mycket gott hantverk för att inte nämna trevligt bemötande, vi bad dem renovera källare och ytterligare utrymmen av bara farten och även de blev jättefina!

Rebwar M
Skrev om Agrambygg KB

Mycket bra mötande och hög kvalite av utförandet av jobbet.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Fredrik B
Skrev om Agrambygg KB

Zdenko är mycket proffsig, trevlig och hjälpsam. Hans killar är duktiga och jobbar hårt. Projektet tog längre tid än beräknat, troligen då de hade flera pågående parallellt. Det var ett nöje renovera med Agram Bygg.

Axel B
Skrev om Agrambygg KB

Agram utförde ett mindre badrumsjobb i mitt attefallshus. De var bra pålästa på vad som gällde (regler) och informerade mig i förväg om det arbete som skulle göras. De höll dessutom tidplanen och färdigställde allt med belåtenhet. De arbetade effektivt och städade efter avslutat arbete. Det som kunde vara bättre var offerten (lite torftigt beskrivet vad som ingick) - mycket nöjd på det stora hela!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 435 omdömen 4.8 av 435 omdömen

Ebrahim K
Skrev om Agrambygg KB

Hej Det blev en alldeles utmärkt från början,dem kom short efte första kontraktet med företaget,profetionelt hanterade alla frågor och diskuterade klart vad och hur jobbet ska göras. Jobbet gick smidigt och bra,badrummet som skulle renoveras blev färdig och klart tack vare dugtiga arbetare som gjort en profetionelt och fantastiskt jobb. Dem var bra att lyssna på synpunkter som jag hade och tillsammans var överens att hur allting ska blir gjord . Jag tackar dugtiga golvläggare ,rörmokaren som gjort ett profetionelt jobb.

Anita L
Skrev om Agrambygg KB

Bra och seriöst första möte. Genomgång av vad vi tänkt och de gav förslag på lösningar. Vi byggde en ny toalett i källaren och renoverade det gamla badrummet på våningsplanen. Jätteduktiga grabbar som kom och jobbade. Renoveringen stannade aldrig av utan det var alltid någon där och fixade. Resultatet blev fantastiskt, långt över våra förväntningar. Vi är så otroligt nöjda!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Raul G
Skrev om Agrambygg KB

Grabbar jobbar bra. Håller utlovade tid och gör allt de kan för att kunden ska bli nöjd. Städar efter sig varje dag och lysnar på önskemål från kunden. Det kan vara lite svårt med kommunikationen om du inte kan serbo-kroatiska. Rekommenderas!!!

Shiroma W
Skrev om Agrambygg KB

Företaget renoverade våran toaletter.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Åsa H
Skrev om Agrambygg KB

Vi anlitade Agram bygg för badrumsrenovering. Allt fungerade bra från planering till avslut inom den offererade tidsramen. Mycket nöjda med resultatet!

Joseph K
Skrev om Agrambygg KB

Först vill jag tacka Agrambygg för vårt badrums renovering och fantastik arbete och resultat . Vi är mycket nöjda och vi kommer innom kort att anlita Agrambygg igen för mer renovering i vår lägenhet och vi rekomenderar starkt agrambygg för alla som tänker renovera både badrum och annat!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Michael W
Skrev om Agrambygg KB

Bra dialog, enkelt att ta kontakt och följde planen bra trots en del oförutsägbara komplikationer.

Martin C
Skrev om Agrambygg KB

Välutfört arbete till överenskommet pris. De gav bra förslag på lösningar och anpassade efter önskemål. Tidsplanen höll nästan.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Andreas B
Skrev om Agrambygg KB

Bemötandet har från början till slut varit exemplariskt. Vi har tidigare hört skräckhistorier om hur vissa hantverkare hanterar sina kunder men kan omöjligt relatera till det då Agrambygg ständigt fanns där vid minsta lilla fråga. Vi köpte ett renoveringsobjekt där vi hade behov av att renovera 3 badrum, kök samt diverse ytskick. Vi gick noggrant igenom olika offerter och träffade olika firmor där Agrambygg utmärkte sig redan vid första bemötandet med kunskap som andra inte kunnat ge. Därefter har det så klart inte gått...

Yvette N
Skrev om Agrambygg KB

Snabb respons både från att få en offert till slutarbetet. Hjälpte till med både inköp av material som behövdes och allt arbete. Jag totalrenoverade mitt kök och Agram rev det gamla, la nytt golv, målade och kaklade och satte upp nytt kök. Prisvärt och bra genomfört. De tänkte på detaljer och sånt som kan se dåligt ut och vad som passar eller ser bättre ut ur ett helhetsperspektiv. Snabba och höll den tidplan som var planerad. Det drog ut lite på tiden men det berodde på att jag hade missat med ett inköp så detta berodde...

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Daniel W
Skrev om Agrambygg KB

Proffsigt bemötande, trevlig personal. Kunniga och hjälpsamma, har man en ändring i sista stund är det inga problem. Agrambygg gjorde badrum åt oss och när vi besiktades av besiktningsman hittades inga fel alls, det var perfekt utfört.

Gustav N
Skrev om Agrambygg KB

Agrambygg KB - upplevelse från kund vid utbyggnation av villa 2015. - Agrambygg tar ett helhetsansvar för sitt åtagande vilket ligger över förväntan. Det är tydligt att de vill ge kunden en bra produkt och minimera eventuella problem. - Agrambygg levererar med bra flexibilitet och en balans mellan vad kunden önskar och vad som ger ett bra resultat. - Agrambygg är kostnadsmedvetna men samtidigt noga med både materialval och konstruktion. - Agrambygg är noga med att underhålla en ren arbetsplats, hålla ordning och reda. - Agrambygg gav ett bra bemötande från början till slut.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Vijay M
Skrev om Agrambygg KB

Good Company and good service and work is performed with professionals. Completion is on time

Inga Lena B
Skrev om Agrambygg KB

Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Agram Bygg. De gör ett bra arbete, håller tiden och ger en mycket bra service. Vi kommer att anlita dem igen.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Basil H
Skrev om Agrambygg KB

Det var väldigt bra och smidigt. Arbetet vart klart vid den givna tiden. Om det sker något fet så får vi hjälp direkt

Jolie L
Skrev om Agrambygg KB

Agrambyggs projektledare Zdenko är mån om att leverera hög kvalité och jag tyckte vi hade ett bra samarbete. Ibland hände det att något blev fel men då ser han till att yrkesarbetarna rättar till det och att det i slutändan blir som man har tänkt sig. Jag rekommenderar alltid att göra en besiktning, särskilt om man har renoverat/byggt våtrum. En oberoende besiktningsman kan hitta fel som man själv inte hade upptäckt vilket är en trygghet samt bra att ha på papper vid en eventuell försäljning. Vi kommer absolut att anlita Agrambygg igen i framtiden.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 183 omdömen 4.8 av 183 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Jan Eric Ö
Skrev om Agrambygg KB

Väldigt bra jobb och snygg finish Kan klart rekommenderas

Patrick B
Skrev om Agrambygg KB

Agram Bygg och dess ägare Zdenko har från start till slut varit mycket professionell, kompetent och kommunikativ. Detta i kombination med ett mycket väl utfört arbete till ett väldigt konkurrenskraftigt pris gör att att jag verkligen kan rekommendera Agram Bygg. Vilket jag även gör till alla vänner och bekanta. Jag utförde en en totalrenovering av min lägenhet och skulle inte tveka en sekund på att anlita Zdenko igen. Ett stort tack till han och hans medarbetare.

Jimmy E
Skrev om Agrambygg KB

Vi är mycket nöjda med badrummet utfört av agram bygg. Tack!

Lennart S
Skrev om Agrambygg KB

Profesionella och kunniga. Lyssnar och diskuterar uppdraget. De har hjälpt mig med att: lägga om tak på villan och jordbruksfastigheten, bytt grundstomme på ett bostadshus från 1700-talet, lagt om ytterpanel, renoverat badrum, kontor och allrum i villan. De är mycket trevliga och pålitliga. Lennart Ståhle 076 1656413