Vikströms Bygg & Kakel AB

Källdalsvägen 4A, 741 92 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Vikströms Bygg & Kakel!

Vi renoverar i Knivsta- och Uppsalaområdet med gedigen yrkesstolthet inom yrket. Vi hjälper dig oavsett privatperson eller företag med renovering, ombyggnad, tillbyggnad eller nybyggnationer.
Vikströms Bygg & Kakel drivs av Fredrik Vikström och Joakim Fredlund som båda har många års erfarenhet inom branschen. Vi är våtrumscertifierade och medlemmar i PER PlattsättningsEntreprenörernas Riksförbund och har som mål som att du som kund ska kunna lita på att det arbete vi utför är utfört på rätt sätt enligt branschpraxis och känna dig trygg i all kommunikation med oss. Vi utför alla våra arbeten enligt överenskommen tidsram och överenskomna priser.

Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert eller läs mer om vad våra kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 26 kunder tycker om Vikströms Bygg & Kakel AB

• 2020-09-20

Maria F skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Lagning av altandörr samt byte av karusell i ett köksskåp.
    Trevliga och korrekta, tydliga i offert. Bra i kommunikationen med mig inför att jag gav dem uppdraget. Läs mer
  • 2020-09-13

Andreas L skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Upphängning av skåp i badrum. Mycket bra bemötande och utförande av uppdrag. Läs mer
  • 2020-09-08

Lena A skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Bra service!
    Bra utfört arbete!
    Rekommenderar!!! Läs mer
  • 2020-08-29

Susanne R skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Mycket nöjda med Vikströms Bygg & Kakel AB. Snabb service, flexibla, trevliga och väldigt lösningsfokuserade. Läs mer
  • 2020-07-05

Annica A skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Renovering av badrum.
    Trevliga, kunniga, lösningsorienterade!
    Kom när de hade lovat att komma.. Blev klara i tid.
    Bra resultat enligt förväntan! Läs mer
  • Fredrik C

2020-07-03

Fredrik C skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Proffigt på alla sätt. Kommer när han ska, gör ett jättebra jobb och så är han trevligt. Läs mer
  • 2020-07-01

Hans S skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Arbetet är slarvigt gjort med fel som var mycket amatörmässiga. Tyvärr så blev resultatet ett par detaljer som man verkligen inte kan förvänta sig av ett bolag som lägger golv. Synliga fel som blev riktigt fult. Vi är mycket missnöjda och kommer verkligen varna för Vikströms Bygg & Kakel AB. Läs mer
  • 2020-06-09

Remi V skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    jag beställde renoveringen av en groventré samt byggande av nytt badrum. Vikströms var bland dem 2 billigaste av 5 tillfrågade. planeringen och beställningen av material var mycket smidigt och genomförandet var riktig bra. samordning med rörmokare , målare och elektriker gick riktig bra och badrummet levererades exakt enligt önskemål och inom överenskommit tid.
    jag rekommenderar varmt Vikströms som total entreprenör vid byggande av badrum. Läs mer
  • 2020-05-22

Maria N skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Wikström hjälpte mig att sätta upp en innervägg. Tog även i en elektriker för strömbrytare och vägguttag.

De är lätta att få kontakt med. Återkommer. Håller vad de lovar. Ställer relevanta frågor och kommer med tips. Fakturerar direkt. Gör ett bra jobb.

Har anlitat dem tidigare och skulle anlita dem igen. Läs mer
  • 2020-04-07

Samuel L skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Mycket nöjda med renoveringen av vårt badrum! Läs mer
  • 2020-02-12

Håkan H skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Vikströms byggde om vårt badrum till ett duschrum. Det var mycket trevligt att ha och göra med både de två "Vikströms", men också med de övriga hantverkarna. Logistiken med VVS, el och målare fungerade utmärkt.
    Ombyggnaden gick snabbare än vi förväntade oss.
    Utmärkt!
    Brita o Håkan i Sunnersta, Uppsala Läs mer
  • 2019-12-13

Amanda r skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Vi anlitade Vikströms Bygg och Kakel för en totalrenovering av badrum, hall och tvättstuga. Vi är jättenöjda med resultatet och att projeketet trots problem med gamla rör etc. gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Anne M

2019-12-02

Anne M skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Detta företag kan jag verkligen rekommendera! Här sker ingenting på en höft utan på rätt sätt under ansvar. Trevliga killar som levererar det dom åtagit sig! Läs mer
  • 2019-11-12

Rolf G skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Byte av ytterdörr. Vi är mycket nöjda med utförandet. Läs mer
  • 2019-10-27

carl-erik a skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Renovering av badrum. Bemötandet var väldigt bra.
    Förväntningarna uppfylldes till 100%.
    Jag upplevde att de var kunniga hantverkare. Läs mer
  • 2019-10-11

Henrik R skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Trevligt bemötande, bra kvalitet i arbetet. Kommunicera tydligt och snabbt. Kommer när de lovat. Mycket bra. Läs mer
  • 2018-12-12

Richard E skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Alltid i tid, lovat är lovat, löser problemen och timmarna stämmer exakt. Samt goa killar som vet vad de håller på med, känns skönt för en byggamatör som jag att anlita😀 Läs mer
  • David

2018-11-24

David skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Vi anlitade Vikströms Bygg & Kakel för att renovera vårt nyköpta hus från 1989. Kök, två badrum, samtliga ytskikt, byte av dörrar, lister med mera. Jättebra bemötande från första samtalet hela vägen igenom. Duktiga och seriösa, höll alla tider och överenskommelser. Väldigt enkla att prata med. Vi är extremt nöjda med både själva processen och resultatet.

Kan varmt rekommendera Vikströms Bygg & Kakel! Läs mer
  • 2018-10-21

Lennart H skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Vi har tidigare anlitat Vikströms Bygg o Kakel för renovering av badrum samt en tvättstuga. Vi är mycket nöjda med hur arbetet utfördes samt slutresultatet. Nu gällde det ett mindre arbete utvändigt med gott resultat.
    Fredrik är lätt att bra med och man får vad man kommer överens om. Läs mer
  • 2018-10-19

Jan A skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Renoverade vårt badrum, vi är jättenöjda och kan rekommendera Läs mer
  • 2018-10-17

Lennard R skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Restaurering av badrum, blev bemött på ett bra sätt och kan på alla sätt rekommendera företaget till andra. Företaget levde upp till mina förväntningar med råge. Läs mer

Anders H skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Vi köpte helt badrum.
    Vi hade uttryckt önskemål om att de skulle bli klara i tid eftersom vi inte kunde bo hemma.
    Tidsplanen hölls och arbetet gick väldigt smidigt och blev mycket nr utfört
    Vi är mycket nöjda Läs mer

Johan S skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Jag fock hjälp att bygga en altan till vårt hus. Arbetet utfördes föredömligt och har gjort våra utevistelser i trädgården till en helt ny upplevelse.

Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Sanna L

2018-10-16

Sanna L skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Badrumsrenovering
    Köksrenovering
    Fantastiska kommunicerande innovativa killar. De mer än lever upp till förväntningarna. Har rekommenderat dem till minst 5 till familjer Läs mer

Jessica W skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Vi fick hjälp med att lägga golv och sätta upp socklar. Vi blev trevligt bemötta med mycket tålamod och fick ett utmärkt jobb utfört på utsatt tid. Det blev dessutom billigare än offerten.
    De var flexibla och började lägga golv i ett av rummen och nu väntar vi på att de ska komma och lägga golv i övriga rum. Läs mer

Gunnar S skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Mycket bra utfört arbete till en rimlig kostnad Läs mer

Källdalsvägen 4A, 741 92 Knivsta