Alla kategorier Kakel Uppsala Knivsta Vikströms Bygg & Kakel AB

Vikströms Bygg & Kakel AB

Källdalsvägen 4A, 741 92 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Vikströms Bygg & Kakel!

Vi renoverar i Knivsta- och Uppsalaområdet med gedigen yrkesstolthet inom yrket. Vi hjälper dig oavsett privatperson eller företag med renovering, ombyggnad, tillbyggnad eller nybyggnationer.
Vikströms Bygg & Kakel drivs av Fredrik Vikström och Joakim Fredlund som båda har många års erfarenhet inom branschen. Vi är våtrumscertifierade och medlemmar i PER PlattsättningsEntreprenörernas Riksförbund och har som mål som att du som kund ska kunna lita på att det arbete vi utför är utfört på rätt sätt enligt branschpraxis och känna dig trygg i all kommunikation med oss. Vi utför alla våra arbeten enligt överenskommen tidsram och överenskomna priser.

Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert eller läs mer om vad våra kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 10 kunder tycker om Vikströms Bygg & Kakel AB

• 2018-12-12

Richard E skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Alltid i tid, lovat är lovat, löser problemen och timmarna stämmer exakt. Samt goa killar som vet vad de håller på med, känns skönt för en byggamatör som jag att anlita😀 Läs mer
  • David

2018-11-24

David skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Vi anlitade Vikströms Bygg & Kakel för att renovera vårt nyköpta hus från 1989. Kök, två badrum, samtliga ytskikt, byte av dörrar, lister med mera. Jättebra bemötande från första samtalet hela vägen igenom. Duktiga och seriösa, höll alla tider och överenskommelser. Väldigt enkla att prata med. Vi är extremt nöjda med både själva processen och resultatet.

Kan varmt rekommendera Vikströms Bygg & Kakel! Läs mer
  • 2018-10-21

Lennart H skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Vi har tidigare anlitat Vikströms Bygg o Kakel för renovering av badrum samt en tvättstuga. Vi är mycket nöjda med hur arbetet utfördes samt slutresultatet. Nu gällde det ett mindre arbete utvändigt med gott resultat.
    Fredrik är lätt att bra med och man får vad man kommer överens om. Läs mer
  • 2018-10-19

Jan A skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Renoverade vårt badrum, vi är jättenöjda och kan rekommendera Läs mer
  • 2018-10-17

Lennard R skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Restaurering av badrum, blev bemött på ett bra sätt och kan på alla sätt rekommendera företaget till andra. Företaget levde upp till mina förväntningar med råge. Läs mer

Anders H skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Vi köpte helt badrum.
    Vi hade uttryckt önskemål om att de skulle bli klara i tid eftersom vi inte kunde bo hemma.
    Tidsplanen hölls och arbetet gick väldigt smidigt och blev mycket nr utfört
    Vi är mycket nöjda Läs mer

Johan S skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Jag fock hjälp att bygga en altan till vårt hus. Arbetet utfördes föredömligt och har gjort våra utevistelser i trädgården till en helt ny upplevelse.

Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Sanna L

2018-10-16

Sanna L skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Badrumsrenovering
    Köksrenovering
    Fantastiska kommunicerande innovativa killar. De mer än lever upp till förväntningarna. Har rekommenderat dem till minst 5 till familjer Läs mer

Jessica W skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Vi fick hjälp med att lägga golv och sätta upp socklar. Vi blev trevligt bemötta med mycket tålamod och fick ett utmärkt jobb utfört på utsatt tid. Det blev dessutom billigare än offerten.
    De var flexibla och började lägga golv i ett av rummen och nu väntar vi på att de ska komma och lägga golv i övriga rum. Läs mer

Gunnar S skrev om Vikströms Bygg & Kakel AB
    Mycket bra utfört arbete till en rimlig kostnad Läs mer

Källdalsvägen 4A, 741 92 Knivsta