Alla kategorier Spa Stockholms län Huddinge Fokus Friskvård

Fokus Friskvård

Skogåsplan 9, 142 30 Skogås — Visa karta

Den bästa träningen är den som blir av!!

Hos Fokus Friskvård tränar du i en trevlig och avslappnad miljö. Du tas emot av kunnig och engagerad personal som på bästa sätt coachar och hjälper dig att nå just Dina mål med din träning.
Pipersgatan 7, 11224, STOCKHOLM
Sthlms Hud & Spasalong
Eva B:
Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter ...
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-22:00
Fre: 07:00-20:00
Lör: 09:00-14:00
Sön: 12:00-20:00

Läs vad 4 kunder tycker om Fokus Friskvård

• Lotta H
    Lotta H skrev om Fokus Friskvård
    Jag kan varmt rekommendera Fokus i Skogås. Supertrevlig personal, bra öppettider, barnpassning och världens bästa PT- Nicklas Hellborg. De har också barndans med en utbildad danspedagog för barn som min lilla tjej går på.

Ser två dåliga inlägg nedan och känner inte igen mig i dem. Kanske var det så tidigare, men sedan hösten 2011 är det nya ägare och mycket bra instruktörer. Nicklas har tex internationell licens och arbetar som fystränare till DIF Hockey.
  • Markus J
    Markus J skrev om Fokus Friskvård
    Kan varmt rekommendera fokus. Trivs utmärkt här och kan genom mitt travellpass träna i hela Norden. Detta passar mig perfekt eftersom jag reser en del
  • Messy
    Messy skrev om Fokus Friskvård
    Denna gymkedja är tyvärr bland dom oseriösaste i branschen.Dom tar in outbildad personal,låter personal utan ngn som helst instruktörsutbildning eller friskvårdsutbildning köra både gruppträningsklasser samt lägga upp styrketräningsprogram åt folk (gäller inte all personal dock) HELT GALET! Det är människors hälsa det gäller! Man blir heligt j-vla förbannad!
  • Daime I
    Daime I skrev om Fokus Friskvård
    REKOMENDERAR EJ DETTA GYM!! HELT OSERIÖSA MÄNNISKOR SOM ÄGER!! FATTAR INTE HUR DE LURAR FOLK PÅ PENgAR!VARNING!!!!!!
    Fredrik E gillar detta

Skogåsplan 9, 142 30 Skogås