Åhléns

3.6

7 omdömen om Åhléns

Johanna J
Skrev om Åhléns

Man kan hitta det mesta till hemmet här och annat som man kan behöva. De ligger bra och tillgängligheten är ett plus. De skyltar fint i sina hyllor.

Simon J
Skrev om Åhléns

stor butik med alla möjliga och omöjliga prylar. ska man köpa en present på 2 min men inte vet vad, spring in på åhlens så löser det sig nog. bra personal.

Johanna J
Skrev om Åhléns

bra läge inne i växjö och ett bra utbud av kläder, smink, väskor, hudvård mm. speciellt bra under julen då de har en massa erbjudanden till julklappar

Anna L
Skrev om Åhléns

En stor Åhlens butik som har ett mycket brett sortiment och som har en bra fördelning mellan alla dess olika avdelningar. Personalen är trevlig och hjälpsam, det finns alltid någon ur personalen för att ge smakråd elller hjälpa till. En bra butik helt enkelt!

Max S
Skrev om Åhléns

bra priser och ett fint utbud. stora variationer av märken, från billigare lite skräpigare till det lite dyra och lite finare

Johanna  B
Skrev om Åhléns

Åhléns i Växjö är ett av de trevligare Åhlénsvaruhusen jag besökt i hela landet. De har trevlig personal och butiken är bra organiserad så att man hittar vad man söker. De har även bra och lite annorlunda lokaler som passar bra till deras sortiment. Jag kan varmt rekomendera ett besök här!

Emilia R
Skrev om Åhléns

Detta är ett fräscht och stort varuhus där man kan finna det mesta. Det enda jag stör mig på med detta varuhus är att de har några starka neonblåa lysen vid sminkavdelning, vilka alltid lyckas få ge mig huvudvärk. Dock anser jag att deras utbud av relativt snygga och billiga väskor väger upp detta lite störande moment. Här hittar iaf jag alltid någon snygg väska som man bara måste ha!