Akacia Medical

Ångermannagatan 183A, 162 65 Vällingby — Visa karta

Med över 10 000 hårtransplantationer vågar vi påstå att vi har mest erfarenhet i Sverige. Vi erbjuder alltid prisvärda transplantationer utan att förhandla med kvaliteten, och dessutom kan du få en gratis konsultation där vi hjälper dig att reda ut vilken behandlingsmetod som passar bäst.

Vi på Akacia Medical består av ett kompetent team som jobbar med hårtransplantationer inom FUE-metoden, som är en säker metod för att flytta hårsäckar. Vi lämnar alltid garanti på våra hårtransplantationer och du som kund kan alltid känna dig helt trygg hos oss.

Varmt välkommen!

Läs vad 39 kunder tycker om Akacia Medical

• 2019-04-15

VERONICA V skrev om Akacia Medical
    Gjorde en hårtransplantation hösten -18 för att täcka ett ärr, allt har gått bra hittills (dröjer 1 år till slutresultat) och personalen på kliniken är fantastiska Läs mer
  • 2019-04-04

Johan T skrev om Akacia Medical
    Jag har egentligen ingenting att invända emot. Ett fantastiskt bemötande från första stund. Kan varmt rekommendera Akacia medical.

Det har nu gått ett halvår efter min operation. Jag gjorde 2500 hårsäckar och då bara i vikarna.
    Min ena vik har vuxit lite bättre än den andra och det säger de är fullt normalt. Det ser fortfarande sjukt bra ut och jag tror att det kommer tätas till även på den sidan inom ett par månader.

Skulle jag tappa håret på något annat ställe på huvudet så hade jag gjort om det igen. Läs mer
  • Darko A

2019-02-26

Darko A skrev om Akacia Medical
    Gjorde hårtransplantation oktober 2018. Gick först på konsultation vilket var utmärkt. Fick i detalj veta vad som skulle ske under operationsdagen vilket underlättade mycket för min egen bearbetning. Bemötandet var utomordentligt bra och professionellt. Fick toppen intryck och kände mig lugn och i bra händer. Jag är rätt kräsen av mig men när jag gick därifrån kände jag på direkten att jag var på rätt ställe.

Akacia levde upp till mina förväntningar och därutöver. Anledningen till att jag valde Akacia var efter noggrant övervägande och research på nätet då Akacia var enda företaget som hade bäst betyg utan några anmärkningar. Dessutom hade jag hört bara gott om de från andra jag känner som hade varit i kontakt med de i liknande sammanhang.

Går du i tankar att göra något av Akacia erbjuder kan jag varmt rekommendera de, du kan sluta leta och känna dig 100% trygg. Du kommer aldrig hitta någon bättre.

Har även träffat teamet varje månad efter transplantationen för PRP och resultatet varit över förväntan. Det har nu gått exakt 4 månader och jag har bara en sak att säga WOW. Enda jag ångrar är att jag väntade så länge innan jag tog steget. Läs mer
  • 2019-02-03

Abdulkadir Omar S skrev om Akacia Medical
    Mitt namn är Abdulkadir Omar och är från Somalia.

När jag först ringde så svarade jättetrevlig och glad person som heter Gulli. Jag ställde massor frågor och fick alla svar jag behövde. När jag väl kom till Akacia medical så fick jag träffa Firo (Verksamhetschef) och det kändes jättebra för både mig, min bästa vän och min pappa. Firo lämnar också garanti på resultatet vilket känns tryggt. När jag kom för att opereras så var Firo och Gulli i 100 procent support, Gulli satt med mig under hela operationen som en supporter och det kändes jättebra.

När jag vart klar med operationen så kunde jag närsomhelst sms firo eller Gulli om det var något jag undrade över eller oroade mig för. Nu när det har gått sex månader så har jag fått mycket hår och alla runt omkring blir förvånade över resultatet. Jag är jättenöjd med resultatet än så länge och personalens hjälpsamhet.

Jag blev mycket väl omhändertagen av Firo och Gulli som finns på plats under operationsdagen. Operationsteamet består av olika personer som är specialiserade på olika områden och de är jätteduktiga.

Jag rekommenderar alla mina vänner som funderar på en hårtransplantation att kontakta Akacia Medical. De är jätteduktiga och håller mycket bra priser på både hårtransplantation och PRP. Läs mer
  • Martin G

2019-02-01

Martin G skrev om Akacia Medical
    Det var genom min frisör jag fick upp ögonen för Akacia Medical. Han berättade att många av hans kunder varit där och att de fått jättebra resultat. Jag gick hem och googlade och såg att de hade fina recensioner och då bestämde jag mig för att boka en konsultation.

Under konsultationen fick jag träffa Firo (ägaren) och Gulli. De hade väldigt hög ambitionsnivå och jag märkte direkt hur passionerad Firo var över att förklara ang hårtransplantationen och förväntat resultat. Akacia Medical lägger ribban (ang resultat) mycket högre än de andra konkurrenter jag träffat på tidigare konsultationer.
    Jag kände direkt att Firo inte bara ville sälja på mig någon hårtransplantation för att tjäna pengar. För honom var det mycket viktigt att jag som kund var beredd på att göra det som krävs i eftervården för att kunna få ett bra resultat.

Nu var jag såld. Det är precis detta som gör att jag blir intresserad. Akacia Medical lämnar också garanti på resultatet vilket känns tryggt.

Jag gjorde min hårtransplantation i början på oktober 2018. När detta skrivs har det nästan gått 4 månader sedan operation och jag ser verkligen stor skillnad. Mina vikar är redan fylliga trots att många nya hårstrå fortfarande är korta. Även uppe på skallen har det börjat växa. Det verkar gå lite långsammare där men det kommer. Jag är redan otroligt nöjd med resultatet och jag slipper nu använda produkter för att dölja vikarna. Det går inte att se på min nacke att man tagit bort (donerat) hårsäckar. Jag ser fram emot då det gått ett år och man kan förvänta sig slutligt resultat.

Det är kul att återkomma till kliniken för att göra PRP behandling. Då träffar man ofta operationsteamet + Firo, Gulli och då ser man hur intresserade de är av att studera resultatet på mitt hår.
    Att jag gjorde en hårtransplantation är det bästa jag gjort på många år. Om jag ångrar något så är det att jag inte gjort den tidigare. Jag rekommenderar alla mina vänner som funderar på en hårtransplantation att kontakta Akacia Medical. De är fantastiskt duktiga och håller mycket bra priser på både hårtransplantation och PRP. Notera också att vissa andra kliniker räknar hårstrån istället för hårsäckar.

Lite ang min operation (för den som är intresserad). Man blir mycket väl omhändertagen och Firo och Gulli finns på plats under operationsdagen. Operationsteamet består av olika personer som är specialiserade på olika områden och de är jätteduktiga. Man börjar med att raka skallen och sedan ritar man ut en hårlinje som ser naturlig ut. De ägnade mycket tid till att få till hårlinjen så att den blev perfekt. Jag fick självklart godkänna.
    Steg två innebär att man plockar ut hårsäckar från donationsområdet. På mig hade vi bestämt att de skulle ta 3500 grafts (hårsäckar). Man blir bedövad och jag tyckte inte att operationen gjorde ont.
    Efter de plockat ut hårsäckar (det blev 3780 på mig) så är det dags för att placera den på givarområdet (vikarna och plätten på mig). Först öppnas små kanaler och hårsäckarna träs in. Det tar ganska många timmar men det är bara att ligga och vila eller lyssna på musik.
    Efter operationen känner man sig tung i skallen så det gäller att vara försiktig så att man inte slår i något. Det transplanterade håret är nu mycket ömtåligt. Det gäller att vara extremt försiktig i minst 10 dagar efter operationen. Jag skötte mig bra under denna period och därför blev det bra resultat.

Lite kort om mig. Jag är en man på 39 år med mörkt hår. Mitt håravfall började synas i vikarna från ca 25-30 årsåldern. Efter 30 år hade jag även en tom plätt uppe på skallen. Då jag är ganska lång har plätten uppe på huvudet inte varit mitt största bekymmer. Sedan 25 års ålder har jag testat diverse dyra antihåravfallspreparat utan framgång; Rogain, Provexin etc. Har även lagt ner många tusenlappar på produkter som döljer håravfallet (Toppik, Loreal Hair Touch up). Jag hade länge (ca 10 år) funderat på att göra en hårtransplantation men fick inte den rätta känslan innan jag fick höra talas om Akacia Medical. Läs mer
  • 2018-10-01

Tomas skrev om Akacia Medical
    När jag först kom till Akacia medical så fick jag träffa Firo (Ägaren) och det kändes jätte bra för både mig och min morbror.
    När jag kom för att opereras så var Firo i 100 procent support, han till och med satt i operationssalen som en supporter.
    När jag vart klar med operationen så kunde jag närsomhelst sms firo om det var något jag undrade över eller oroade mig för.
    Nu när det har gått 9 månader så har jag fått jätte mycket hår och alla runt om kring blir förvånade över resultatet. Varje dag så träffar jag bekanta som tycker att jag har fått jätte bra resultat.
    Jag är SUPERNÖJD Med resultatet, personalens hjälpsamhet och hanteringen av mig som person och förrutom det så är jag jääävligt snygg nu det kan jag lova haha.
    Det jag mest var nöjd med var Firo och Susan (PRP Kvinnan) och deras support och att man kan lita på dom till 100 procent.
    Sen vad de gjorde i operationssalen vet jag inte men allt gick smärtfritt och jag har jävligt massa hår nu :D

Kan rekommendera Akacia Medical till 100 procent. Läs mer
  • 2018-09-20

Saul C skrev om Akacia Medical
    Hello to everyone there,
    I have transplanted 3100 follicles, 2 months ago in their clinic and I am going to give a quick review on my experience.
    Well let me start by saying that my experience at Akacia has been GREAT.
    They are very professional, informative, attentive, knowledgeable and warm trough the whole of my hair transplantation.
    From the star I was met by Firo. He managed to answered all my questions in a very knowledgeable way so I felt that I was talking to someone who knew what he was talking about and no bullshit involve.
    After that he showed me around the clinic. I work in the health sector so it was very important to me to see the operations room and feel the level of cleanness, the tidiness, and the machinery and that was very good.
    So I did my operation and the team is very professional, they hardly talk to each other and each member knows exactly what they are doing at any given time.
    I really recommend to anyone seriously thinking of doing a hair transplant to go to Akacia and have a conversation with them because they are worth it.
    If you wonder how my hair is growing after exactly 2 months I can say that I have lost almost all translated hair, this is apparently a normal part of the process and it is very little very soft hair growing in the transplanted area, so right now I am a bit anxious and nervous but nothing abnormal here.
    I will post an updated review after 2 more months have past so that I hope that I can give good news about my hair.
    Thanks a lot to the whole team at Akacia, really really good professionals!
    Ah just for the record, I have not been given any freebies at all to write this review. I write it because I believe that it will help people that they don't know where to go to get a really good service done and I also want to give my honest opinion about my personal experience. Hope that will help! Läs mer
  • 2018-09-10

Johan S skrev om Akacia Medical
    Ett beslut som verkligen har gjort en stor skillnad i mitt liv!
    Jag kan varmt rekommendera att sitta ner med Firo på Akacia Medical och diskutera din eventuella möjlighet att förändra ditt liv. Jag är väldigt nöjd med bemötandet innan, under och efter min operation och börjar nu i månad 8 att se resulatet vilket gör mig så glad varje gång jag går förbi en spegel.

För mig var det ett stort och svårt beslut att erkänna att jag behövde en operation och att ta kontakt ang en sådan. Jag är otroligt glad för att jag ändå gick igenom med mitt hårsäcks inplantat, kan låta drastiskt och cheesy men det har förändrat mitt liv. Jag satt själv och läste dessa recentioner i beslutsprocessen och jag hoppas att jag kan hjälpa andra hitta rätt så som de hjälpte mig!

Stort tack till Firo, Suzan och alla som jobbar på Akacia.
    Jag kan starkt rekomendera Akacia! Läs mer
  • 2018-05-18

Fredrik skrev om Akacia Medical
    Har gjort min första transplantation hos Akacia Medical. Toppbetyg rakt igenom.

Personalen är otroligt förstående och hjälpsamma, de fokuserar på dig som person och sätter rätt förväntningar.

Är inbokad för en andra behandling för att färdigställa mina önskemål. Detta företag rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2018-04-04

Jamil N skrev om Akacia Medical
    I början var jag väldigt skeptisk och trodde inte på sånt, men ville inte bli flintis utan en sista fight!
    Innan jag gjorde operationen hos Akacia Medical, forskade jag mycket på internet i både hår- och transplantation teknik, i ca 3 månader. Jag har även varit på flertal kliniker runt om Stockholm, men även ringt och intervjuat kliniker utomlands. Efter att ha träffat några av Akacia Medicals kunder bestämde jag mig för att boka mitt första möte med Akacia Medical kliniken.
    För mig hängde det på en skör tråd när jag bokade mitt första möte med Fiero, kunde blivit nej, men efter 15min med Fiero så visste jag att jag ville genomföra operationen här.
    Personalen på Akacia Medical är självaste definitionen på service minded. Otroligt bra uppföljning och omhändertagande! Varje gång jag sätter min fot i Akacia Medical kliniken, så känner jag mig att ha kommit till femstjärnig hotell för att umgås med mina vänner, Fiero och Suzane :D
    Nu, ett år efter operationen, tror man knappt att jag hade håravfall. Jag förvånas och beundrar fortfarande mitt nya hår varje gång jag ser min spegelbild. Läs mer
  • 2018-02-25

Alexander P skrev om Akacia Medical
    Gått snart ett år sen jag genomförde min operation och är väldigt väldigt nöjd med resultatet. Jag väljer dock att lyfta upp Firo, Suzan och alla som jobbar på Akacia. De fick mig att känna mig trygg men hela processen genom att finnas där under operationen och även efteråt när man hade frågor som man ville få svar på.

Det var nästan viktigare än självaste operationen eftersom det är en stor sak för många att genomgå en sådan operation, därför är det viktigt att man kan känna tillit till kliniken man väljer vilket var därför jag valde Akacia framför samtliga andra kliniker i Sverige.

Kan starkt rekommendera Akacia! Läs mer
  • 2017-09-29

Anders K skrev om Akacia Medical
    -Jag gick nu till frisören för första gången på 10 år.
    Undersökte mycket och länge kring kirurger som utförde transplantationer. Jag var även I Malaysia och i Thailand.
    Av en slump hittade jag Akacia Medical. I Sverige.
    Jag är helnöjd med mina två operationer.
    Professionella och trevliga med mycket bra uppföljningar. Läs mer
  • 2017-09-20

Andreas A skrev om Akacia Medical
    Gjorde en HT hos dom i slutet på Mars. Idag när jag skriver den här recensionen har det gått ca 5-6 månader och jag är redan riktigt nöjd med resultatet. Allt var tiptop från första kontakt till idag. Mycket duktigt personal och Firo som har hand om stället är grym. Dygnet runt kontakt om man har några frågor eller funderingar. Det finns många kliniker som gör operationer men jag kan rekommendera det här stället utan tvekan. Om du går i tankarna att göra en HT sluta leta för du har hittat det bästa stället i Akacia. Läs mer
  • Larsa G

2017-09-19

Larsa G skrev om Akacia Medical
    Gjorde min transplantation för ett år sedan hos Akacia Medical. Väldigt nöjd med alltifrån konsultation till eftervården.
    Firo & co är ärligt och genuint engagerade i sina patienter och tar sig tid att svara på frågor som uppstår längst vägen.
    Innan jag var på Akacia Medical på konsultation besökta jag ett antal andra kliniker där det kändes som personalen bara
    var intresserad av en snabb transaktion och inte lika genuint intresserade av sina patienter.
    Sedan blev ju även resultatet väldigt bra!! Läs mer
  • 2017-08-08

Johannes O skrev om Akacia Medical
    I november 2010 gjorde jag min första hårtransplantation hos konkurrent i Djursholm. Blev inte alls nöjd och tänkte att jag var en av de där få personerna där faktiskt en operation inte är lösningen.

Det tog 6 år innan jag vågade på mig det igen. Nu hos Akacia Medical med Firo som kontaktperson. Allt har varit super, från första kontakt till eftervård. Nu har det gått cirka 1,5 år sen min operation och jag är så himla nöjd. Skillnaden är så markant att jag ibland tvivlar på att det är jag när jag tittar tillbaks på gamla bilder. Jag är 37 år nu, ser yngre ut än när jag var 27. Kan varmt rekommendera alla som går i tankar att göra en operation att göra den hos Akacia Medical. Högsta betyg av mig. Läs mer
  • 2017-06-19

Magnus skrev om Akacia Medical
    Genomförde en HT vinter -16. För tidigt för att utvärdera totalt då det endast gått 6mån. Men nöjd hittills! Läs mer
  • 2017-06-14

Jan N skrev om Akacia Medical
    Har i över 10 års tid funderat på att göra något åt min tunnhårighet som bara blivit värre och värre med åren, det gick med raketfart mot biljardkula.
    Tog kontakt med Firo på Akacia Medical, efter en del diskussioner gällande befintliga förutsättningar och realistiska förväntningar bestämde jag mig för att göra en hårtransplantation hos Firo.
    Det har nu gått 15 månader sedan operationen och jag är stum och förvånad över resultatet som är långt över mina högt ställda förväntningar.
    Jag har fått tillbaka mitt hår på riktigt och är så nöjd man bara kan bli.
    Fixeringen är helt borta och jag har fått tillbaka den härliga självkänslan jag hade innan tunnhårigheten började.
    Du har ett liv, ta vara på den här möjligheten , att må bra kan inte värderas i pengar.
    Jag kan starkt rekommendera Akacia Medical, dom vet vad dom gör..... på riktigt!
    Hälsar en mycket nöjd
    Herr Hårfager Läs mer
  • 2017-06-06

Marcus O skrev om Akacia Medical
    Jag (25år) gjorde min hårtransplantation i Augusti 2016 och det är det bästa beslut som jag någonsin har tagit! Innan operationen så vågade jag knappt träffa folk om jag inte hade min keps, men nu är den tiden förbi och jag har inte burit keps på flera månader och är riktigt nöjd med mitt resultat. Personalen där är av högsta kvalite och får en alltid att känna sig trygg och välkommen. Så om du funderar på att göra en hårtransplantation så rekomenderar jag verkligen Akacia Medical. Läs mer
  • 2017-05-26

Tobias K skrev om Akacia Medical
    Gjorde en hårtransplantation 26 November i stockholm. Har lång tid kvar men är redan nu extremt nöjd med mitt resultat! Redan från första sekund blev man väldigt bra bemött och allting kändes professionellt. Firo ger en väldigt stort förtroende och finns alltid nära om det är någon fråga som dyker upp.

Jag rekommenderar starkt att ta kontakt med Akacia Medical.

Svarar gärna på frågor om transplantationen. (flodaa_9@hotmail.com) Läs mer
  • 2017-05-11

Erik skrev om Akacia Medical
    Mina upplevelser hos Akacia Medical har enbart varit positiva.
    Har gjort två hårtransplantationer och ett antal PRP här, är mycket nöjd med resultatet.
    Personalen är väldigt tillmötesgående och förstående vilket i sig skapar en trygghet hos mig som kund.
    Kontaktpersonen Firo är lätt att få tag i och svarar snabbt på de frågor och funderingar man har.
    De är öppna för förslag och jag tror kvalitén på operationerna är minst lika bra här än hos de som tar det dubbla priset.
    Kan varmt rekommendera Akacia Medical! Läs mer
  • jennie k

2017-03-04

jennie k skrev om Akacia Medical
    Trevlig personal och verkligen kvalité för pengarna! Läs mer
  • Conny T

2017-03-02

Conny T skrev om Akacia Medical
    Trevligt bemötande, bra priser, fina lokaler, man känner sig väl omhändertagen. Läs mer
  • 2017-02-26

Jessica Elisabeth T skrev om Akacia Medical
    Jag gjorde en operation i september 2016, det har nu gått 5 månader och hittills känns resultatet jättebra. Jag kan starkt rekommendera Akacia Medical. Bemötandet och allt runt omkring operationen samt PRP behandlingarna är väldigt professionellt. Läs mer
  • 2017-02-18

Chamon C skrev om Akacia Medical
    har länge velat göra en hårtransplantation så till slut gjorde jag en hos Akaciamedical o måste verkligen säga att det va värt det.firo o hans team lever verkligen upp till det som står på hemsidan jätte trevliga jag personligen hade hur roligt som helst under operation med läkarna... får inte glömma mr firo jätte fin o underbar människa e alltid där när han behövs svara alltid på samtal oavsett vart han än bevinner sig i världen🙂.
    Så alla ni som har tänkt på att göra en sån operation så tveka inte att ringa jag själv har jag rekommenderar mina nära o kära alla e nöjda..
    👍👍👍för akaciamedical

Mvh C.C Läs mer
  • 2016-03-25

M skrev om Akacia Medical
    Bra bemötande, alltid tillgängliga via telefon, sms och mail. Bryr sig tydligt om sina kunder. Bra affärsidé och känns som trygga metoder. Familjär känsla som gör att man alltid känner sig välkommen. Har rekommenderat Akacia till mina vänner. Inväntar mina resultat men känns lovande. Läs mer
  • Magnus T

2016-01-18

Magnus T skrev om Akacia Medical
    Gjorde en HT i november -15. Fantastiskt trevliga, professionella, tillmötesgående.
    Nu har mitt hår precis börjat växa ut så resultatet kan jag inte säga mycket om än. Men som det
    ser ut nu tillsammans med deras höga nivå tvekar jag inte en sekund på att det kommer bli kanon! Läs mer
  • 2016-01-18

K W skrev om Akacia Medical
    Jag gjorde en HT, 3500 grafts, den 18de december.

Upplevelsen på plats var 5/5 - lugnt, trevligt, gemytligt beteende på personalen. Fräscha lokaler. Bra omhändertagande.

Firo och hans gäng är väldigt pedagogiska. De förklarar processen och följer med i varje steg - detta lugnar en som patient/kund, något jag uppskattar.

(Jag har tom smsat/ringt honom sent på kvällen och på helger ett par gånger efter och fått snabba svar - det kallar jag service)

Jag tror faktiskt på riktigt att teamet bryr sig om vårt bästa som patienter/kunder - det verkar inte bara handla om pengar för dem vilket jag upplevt på andra klinker. (Under konsultationer)

Hittills är min upplevelse genomgående klockren - det enda jag kan nämna som en förbättringsåtgärd är att det vore trevligt om sköterskorna, kirurgerna kunde lite lite mer engelska. Dock så kom gärna Firo eller någon annan i personalen och tolkade om man hade frågor eller funderingar.

Vill någon göra en HT hos en prisvärd, respektfull och genuin klinik så vill jag rekommendera dem Akacia.

Hör gärna av er om ni skulle ha frågor. (kim.waldgrave@gmail.com)

Vänligen,

Kim Läs mer
  • 2015-06-24

Emil G skrev om Akacia Medical
    Professionellt bemötande genom hela processen. Det levde upp till mina förväntningar. Rekommenderas! Läs mer
  • 2015-05-11

Michal O skrev om Akacia Medical
    Stark rekommenderar. Mycket seriös och professionell företag för en rymligt pris. Jag är jätte nöjd av resultaten. Läs mer
  • 2015-04-15

Tony M skrev om Akacia Medical
    Kan verkligen rekomenderas. Överlägset bästa resultat på marknaden och bra priser. Läs mer
  • 2015-04-07

Staffan D skrev om Akacia Medical
    gjorde en hårtransplantation med 3700 hårsäckar, bra personal och bra bemötande, har väntat i 7 mån och är än så länge jättenöjd. Läs mer
  • 2015-03-23

Anders E skrev om Akacia Medical
    Har fått ett mycket bra bemötande av både ägare och läkare/assistenter och bra uppföljning.

Hårtransplantation Läs mer
  • 2015-03-22

Armanc A skrev om Akacia Medical
    Jag blev extremt överraskad för hur bra mitt hår blev. Allt var proffesionellt genomfört, första mötet, planeringen, operationen, efterbehandlingen och PRP behandlingarna. Jag kan med stolthet rekommendera Akacia Medical till alla som vill ha tillbaka sitt hår. Det får verkligen tillbaka ditt hår!
    //A.A Läs mer
  • 2015-03-21

Ari A skrev om Akacia Medical
    Jag tycker att ni gör ett väldigt bra jobb som tema på Akacia Medical. Läs mer
  • Dennis L

2015-03-21

Dennis L skrev om Akacia Medical
    Jag kan bara varmt rekommenderar Akacia Medical!
    De har hjälp mig finna självförtroendet igen.
    De bemöter en bra och har förståelse för ens problematik. Läs mer

Nader M skrev om Akacia Medical
    Hej
    Jag kan rekommendera Akacia Medical till alla, Jag är mycket nöjd med deras service och de använder bästa produkter till sina patienter . Alla som jobbar genom Akacia Medical är proffs företaget och de har mycket god erfarenhet av allt . Läs mer

Asan P skrev om Akacia Medical
    Mycket bra och duktiga på sitt jobb. Bemötandet går inte att beskriva med ord hur bra som helst så stort tack till de. Jag gjorde en hårtransplation. Läs mer

Besim A skrev om Akacia Medical
    Starkt rekommendation bra läkare och personal. Läs mer

John O skrev om Akacia Medical
    Proffsigt bemötande, förtroendeingivande rådgivning och bra utfört. Att dom körde allt i en sittning var viktigt för mig som var tvungen att vara på jobbet snabbt efter. Kände ingen större smärta även om det är påfrestande för kroppen att ha behandling under så lång tid. Läs mer

Ångermannagatan 183A, 162 65 Vällingby