Rekommenderat företag 2015 - Akacia Medical

Akacia Medical

Ångermannagatan 183A, 162 65 Vällingby — Visa karta

Med över 8000 hårtransplantationer vågar vi påstå att vi har mest erfarenhet i Sverige. Vi lämnar alltid garanti på våra hårtransplantationer och du som kund kan alltid känna dig helt trygg hos oss!

Läs vad 15 kunder tycker om Akacia Medical

• M
    M skrev om Akacia Medical
    Bra bemötande, alltid tillgängliga via telefon, sms och mail. Bryr sig tydligt om sina kunder. Bra affärsidé och känns som trygga metoder. Familjär känsla som gör att man alltid känner sig välkommen. Har rekommenderat Akacia till mina vänner. Inväntar mina resultat men känns lovande.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Akacia Medical
    Gjorde en HT i november -15. Fantastiskt trevliga, professionella, tillmötesgående.
    Nu har mitt hår precis börjat växa ut så resultatet kan jag inte säga mycket om än. Men som det
    ser ut nu tillsammans med deras höga nivå tvekar jag inte en sekund på att det kommer bli kanon!
  • K W
    K W skrev om Akacia Medical
    Jag gjorde en HT, 3500 grafts, den 18de december.

Upplevelsen på plats var 5/5 - lugnt, trevligt, gemytligt beteende på personalen. Fräscha lokaler. Bra omhändertagande.

Firo och hans gäng är väldigt pedagogiska. De förklarar processen och följer med i varje steg - detta lugnar en som patient/kund, något jag uppskattar.

(Jag har tom smsat/ringt honom sent på kvällen och på helger ett par gånger efter och fått snabba svar - det kallar jag service)

Jag tror faktiskt på riktigt att teamet bryr sig om vårt bästa som patienter/kunder - det verkar inte bara handla om pengar för dem vilket jag upplevt på andra klinker. (Under konsultationer)

Hittills är min upplevelse genomgående klockren - det enda jag kan nämna som en förbättringsåtgärd är att det vore trevligt om sköterskorna, kirurgerna kunde lite lite mer engelska. Dock så kom gärna Firo eller någon annan i personalen och tolkade om man hade frågor eller funderingar.

Vill någon göra en HT hos en prisvärd, respektfull och genuin klinik så vill jag rekommendera dem Akacia.

Hör gärna av er om ni skulle ha frågor. (kim.waldgrave@gmail.com)

Vänligen,

Kim
  • Emil G
    Emil G skrev om Akacia Medical
    Professionellt bemötande genom hela processen. Det levde upp till mina förväntningar. Rekommenderas!
  • Michal O
    Michal O skrev om Akacia Medical
    Stark rekommenderar. Mycket seriös och professionell företag för en rymligt pris. Jag är jätte nöjd av resultaten.
  • Tony M
    Tony M skrev om Akacia Medical
    Kan verkligen rekomenderas. Överlägset bästa resultat på marknaden och bra priser.
  • Staffan D
    Staffan D skrev om Akacia Medical
    gjorde en hårtransplantation med 3700 hårsäckar, bra personal och bra bemötande, har väntat i 7 mån och är än så länge jättenöjd.
  • Anders E
    Anders E skrev om Akacia Medical
    Har fått ett mycket bra bemötande av både ägare och läkare/assistenter och bra uppföljning.

Hårtransplantation
  • Armanc A
    Armanc A skrev om Akacia Medical
    Jag blev extremt överraskad för hur bra mitt hår blev. Allt var proffesionellt genomfört, första mötet, planeringen, operationen, efterbehandlingen och PRP behandlingarna. Jag kan med stolthet rekommendera Akacia Medical till alla som vill ha tillbaka sitt hår. Det får verkligen tillbaka ditt hår!
    //A.A
  • Ari A
    Ari A skrev om Akacia Medical
    Jag tycker att ni gör ett väldigt bra jobb som tema på Akacia Medical.
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Akacia Medical
    Jag kan bara varmt rekommenderar Akacia Medical!
    De har hjälp mig finna självförtroendet igen.
    De bemöter en bra och har förståelse för ens problematik.
  • Nader M
    Nader M skrev om Akacia Medical
    Hej
    Jag kan rekommendera Akacia Medical till alla, Jag är mycket nöjd med deras service och de använder bästa produkter till sina patienter . Alla som jobbar genom Akacia Medical är proffs företaget och de har mycket god erfarenhet av allt .
  • Asan P
    Asan P skrev om Akacia Medical
    Mycket bra och duktiga på sitt jobb. Bemötandet går inte att beskriva med ord hur bra som helst så stort tack till de. Jag gjorde en hårtransplation.
  • Besim A
    Besim A skrev om Akacia Medical
    Starkt rekommendation bra läkare och personal.
  • John O
    John O skrev om Akacia Medical
    Proffsigt bemötande, förtroendeingivande rådgivning och bra utfört. Att dom körde allt i en sittning var viktigt för mig som var tvungen att vara på jobbet snabbt efter. Kände ingen större smärta även om det är påfrestande för kroppen att ha behandling under så lång tid.

Ångermannagatan 183A, 162 65 Vällingby