Albrekts Guld

2.3

3 omdömen om Albrekts Guld

Anna M
Skrev om Albrekts Guld

Jag brukar tycka gott om guldfynd allmänt, men personalen på triangeln sänkte den tanken. Kort ton och en känsla av att expiditen inte ville hjälpa mig, vad hände med servicen guldfynd? Dessutom kändes hela butiken oorganiserad och smutsig. Skärpning!

Kerstin A
Skrev om Albrekts Guld

Denna butik ligger på andra våningen. En liten butik, men ändå ett relativt bra urval av smycken. När jag köpt tex pressent här, dvs rådfrågat. Har personalen alltid varit hjälpsamma och positiva. Ett bemötande jag anser är viktigt. Handlar du extra mycket på guldfynd bör du införskaffa deras klubbkort. Erbjudande och annat smått och gott får du som kund.Därav ger jag Guldfynd 4 "guld recos" ;)

Johanna L gillar detta
Anya L
Skrev om Albrekts Guld

Guldfynd har ett ganska litet utbud på smycken men variationen gör att man ändå hittar det man vill ha. Sist när jag handlade här var personalen dock väldigt otrevlig. Hon brydde sig inte om oss när vi kom in och var ganska kort i tonen. När vi tittade på en sak i en monter kom hon och var väldigt sur och sa att man absolut inte fick kolla där och att det var därför hon stängde det. Vi bad om ursäkt men hon fortsatte att surt tala om att hon minsann hade stängt montern.