Alexandra Hotel AB

1.3

4 omdömen om Alexandra Hotel AB

Michel L
Skrev om Alexandra Hotel AB

En av de mest otrevliga människorna jag har talat med i telefon någonsin. Det här hotellet förtjänar inga kunder. Han uppmanade mig att komma och städa på hotellet då han tyckte att jag ställde för många frågor. INtressant

Deeped S
Skrev om Alexandra Hotel AB

Fördelen med hotellet är att det i vissa lägen är rätt billigt. Och ligger alldeles bakom Medis. Där tar nog fördelarna slut. Bott där ett antal gånger och förutom att ägaren är en rejält otrevlig jävel, hans fru som serverar frukost inte speciellt mycket bättre så är rummen rejält slitna och trista, dåliga TVs och usla sängar.

Michel L gillar detta
Andrea K
Skrev om Alexandra Hotel AB

Vi checkade ut i förväg, trötta på chefen i receptionen (arbetar morgon/dag). Utan undantag smädar han gäster och de som ringer in. Övrig personal är mycket trevligare! Ingen skugga på dem. Men se upp för de billigaste rummen. Inga fönster, vilket gör det lite svårt att stå ut mer än 1-2 nätter. Även matsalen är helt utan fönster. Inte så inspirerande i längden. Undrar om ägarna har koll på vilket stolpskott de har ställt in som chef i receptionen.

Peter A
Skrev om Alexandra Hotel AB

Bodde inte på hotellet men blev på telefon lovad frukost för 65kr. Nästa morgon stod nån annan i receptionen och nekade till detta. Han ringde dessutom upp och skällde ut den person som hade lovat! Inför oss och andra gäster!?!