Alfa renovering i Stockholm AB

Svärdvägen 21, 182 33 Danderyd — Visa karta

4.5 i betyg av av 2 omdömen
Välkommen till Alfa renovering i Stockholm AB!

Vi är specialister på badrumsrenoveringar och erbjuder helhetslösning när det är dags att renovera. Förutom badrum så kan vi även hjälpa dig med köksrenovering, plattsättning, snickeriarbeten, måleri, tillbyggnationer, marksten murar och staket samt mycket mer.

Vi som jobbar på Alfa renovering i Stockholm AB har lång erfarenhet inom byggbranschen och vet vad som krävs för att du ska bli så nöjd som möjligt. Du är varmt välkommen att höra av dig till om du vill ha råd och tips!

Läs vad 2 kunder tycker om Alfa renovering i Stockholm AB

• 2019-04-29

Knut R skrev om Alfa renovering i Stockholm AB
    Byggde badrum, bastu och separat Toalett våren 2017.
    Arbetet utfördes på utsatt tid med med mycket bra kvalitet, där det enda strulet, blev en rörmokare som hade lite brotom med avlopp till handfat, men det fixades fort och utan problem.
    Hög finish på kakelarbete. Läs mer
  • 2019-04-28

Jan-åke P skrev om Alfa renovering i Stockholm AB
    Renovering av tvättstuga och arrangering av dusch i utrymmet. Nytt vatten- och avlopp. Kakling av väggar och nytt klinkergolv. Nytt undertak. Inbyggnad av värmeväxlare. Installation av dusch och ny tvättbänk med kranar. Vatten- och avloppsanslutning av tvättmaskin.

Vänligt bemött av företaget. Företaget höll både pris- och tidsbild. Företaget kan rekommenderas. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte