Alla kategorier Trädgård Skåne Lund Alias Arborist

Alias Arborist

Uardavägen 59, 224 71 Lund — Visa karta

Behöver du professionell och säker trädvård i södra Skåne, hör då av dig till oss på Alias Arborist!

Vi står till tjänst med trädvård och trädfällning för privatpersoner, fastighetsförvaltare, kommuner och bostadsrättsföreningar. Vi är utbildade arborister som vet mycket om träd, vilka sjukdomar de kan få och hur du bäst tar hand om träden för att de ska växa länge och säkert.

Vi beskär, tar ned och forslar bort träd som står nära hus eller är svåråtkomliga såväl som tar hand om träd du vill ska växa bättre eller som du helt vill ta bort.

Genom att ta hand om dina träd kan de växa och vara vackra länge. Låt oss hjälpa till och se till att era träd mår bra och inte utgör någon skaderisk.

Ring, eller mejla på info@aliasarborist.se, för mer information eller ett prisförslag!

Läs vad 20 kunder tycker om Alias Arborist

• Christian C C
    Christian C C skrev om Alias Arborist
    Väldigt trevlig och professionell. Gjorde ett superjobb och rekommenderar Alias Arborist till alla.
  • Udda L
    Udda L skrev om Alias Arborist
    Hej, Bemötandet var alldeles utmärkt ända från den dagen jag ringde första gången.
    Jag fick ett alldeles utmärkt utförandet av beskärningar av träden och buskaget. Mycket mer beröm kan jag inte ge.
    Udda
  • Judit E
    Judit E skrev om Alias Arborist
    Jag har anlitat Alias i många år eftersom han är duktig och utför jobbet efter mina önskemål. Dessutom städar han upp efter sig.
  • Christoffer T
    Christoffer T skrev om Alias Arborist
    Alias var trevlig och kunnig. Delade med sig av sin kunskap om våra träd på tomten. Lämnade en tydlig offert på stubbfräsning. Arbetet utfördes noggrant. Rekommenderas./ Christoffer Brf Herrestadsgatan 3 Malmö
  • Marcel O
    Marcel O skrev om Alias Arborist
    Noggranna, effektiva, försiktiga och mycket proffsiga och dessutom väldigt snabba. Vi känner oss mycket nöjda med arbetet.
  • Johnny H
    Johnny H skrev om Alias Arborist
    Jag var mycket nöjd. De volle verkligen förstå vad jag ville ha och gav alternativ med förklaringar. Bra
  • Christer L
    Christer L skrev om Alias Arborist
    Kan varmt rekommenderas. Perfekt utfört arbete.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Alias Arborist
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete.
    Klippning av häckar samt beskärning av fruktträd.
  • Mats N
    Mats N skrev om Alias Arborist
    Alias Arborist har under flera år utfört trädbesiktningar, kronbeskärningar och fällning av träd på ett utmärkt sätt och vi som företag har ett stort förtroende för Alias och hans medhjälpare.
  • Douglas H
    Douglas H skrev om Alias Arborist
    Alias is a wonderful person with integrity and honour. I found the work he is done for me representativ of these traits. A fair price for a job well done. I do not hesitate to recommend him.
    Douglas Hill
  • Lars-gunnar M
    Lars-gunnar M skrev om Alias Arborist
    Mycket pålitliga. Svarar snabbt på mail. Vänligt bemötande. Håller överenskomna tider. Fick hjälp med beskärning av träd och buskar. Forslade smidigt bort allt och städade fint efter sig. Rekommenderas.
  • Lars S
    Lars S skrev om Alias Arborist
    Mycket positiv, professionel, on time on budget ( Arborist hjälp)
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Alias Arborist
    Kan ta lite tid innan man får kontakt, men trevligt bemötande och proffsiga.
  • Eva D
    Eva D skrev om Alias Arborist
    Anlitade Alias Arborist för att klippa tre äppleträd och två plommonträd på vår koloni. Jag kan varmt rekommendera dem. Trevligt bemötande, skickligt utfört och i rätt tid. Jag kommer att anlita dem även nästa år.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Alias Arborist
    Mycket kunnig och service-minded personal.
  • Petter L
    Petter L skrev om Alias Arborist
    Utmärkt!____________________________________________________________________________
  • Anja S
    Anja S skrev om Alias Arborist
    Bortsedd från krångel med tiderna har bemötandet varit vänligt och proffessionellt.
    Beskärningen av träden uppfyllde alla förväntningar och jag fick dessutom en del bra råd om vidare skötsel-
  • Christer L
    Christer L skrev om Alias Arborist
    Trevligt bemötande, utmärkt arbete med trädbeskärning, rekommenderas!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Alias Arborist
    Snabbt, professionellt och bra utfört arbete
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Alias Arborist
    Alias är både duktig, trevlig och pålitlig. Jag kan verkligen rekommendera honom för både stora och små jobb.

Uardavägen 59, 224 71 Lund