Alla kategorier Trädgård Skåne Lund Alias Arborist

Alias Arborist

Uardavägen 59, 224 71 Lund — Visa karta

Behöver du professionell och säker trädvård i södra Skåne, hör då av dig till oss på Alias Arborist!

Vi står till tjänst med trädvård och trädfällning för privatpersoner, fastighetsförvaltare, kommuner och bostadsrättsföreningar. Vi är utbildade arborister som vet mycket om träd, vilka sjukdomar de kan få och hur du bäst tar hand om träden för att de ska växa länge och säkert.

Vi beskär, tar ned och forslar bort träd som står nära hus eller är svåråtkomliga såväl som tar hand om träd du vill ska växa bättre eller som du helt vill ta bort.

Genom att ta hand om dina träd kan de växa och vara vackra länge. Låt oss hjälpa till och se till att era träd mår bra och inte utgör någon skaderisk.

Ring, eller mejla på info@aliasarborist.se, för mer information eller ett prisförslag!

Läs vad 42 kunder tycker om Alias Arborist

• Åsa J
    Åsa J skrev om Alias Arborist
    Bra och effektiva - trevligt bemötande! Kompetenta och duktiga!
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Alias Arborist
    Kunnig, professionell och trevlig. Fick hjälp med trädfällning och stubbfräsning. Allting gick som en dans och vi är MYCKET nöjda! Kan starkt rekommendera Alias Arborist!
  • Ulf Jesper S
    Ulf Jesper S skrev om Alias Arborist
    Mycket bra arborist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Kenneth R
    Kenneth R skrev om Alias Arborist
    Alias företag är ett utmärkt företag som vi uppskattar väldigt mycket. Vi behövde hjälp med trädgårdsrensning då vår trädgård nästan hade förvandlats till en djungel och företaget utförde arbetet otroligt fint. Resultatet blev fantastiskt! Vi har ett mycket stort förtroende för företaget då de är mycket ärliga.
  • Britt L
    Britt L skrev om Alias Arborist
    Mycket bra bemötande, mycket proffsigt utfört jobb: nedtagning av ett stort träd vid tomtgränsen. Utmärkt bemötande även mot berörda grannar.
    Sammantaget överträffade de mina förväntningar och jag är väldigt nöjd!
  • Olle H
    Olle H skrev om Alias Arborist
    Mkt gott betyg. Kompetent och prydligt.
  • Maria E
    Maria E skrev om Alias Arborist
    Alias aborist svarar snabbt på mail. Företaget har har utfört trädvård och beskäring av träd och buskar.
  • Eva-maria L
    Eva-maria L skrev om Alias Arborist
    Allt var superbra; bemötande och utfört arbete! Vårt körsbärsträd blev beskuret precis så som vi ville!
  • Johan J
    Johan J skrev om Alias Arborist
    Utmärkt bemötande och utförande av arbetet.
  • Nisse N
    Nisse N skrev om Alias Arborist
    Mycket bra! Snabbt utfört, lagom pris och bra efterarbete.
    En STOR kastanj togs ner och allt blev precis som jag ville ha det.
  • Håkan Ö
    Håkan Ö skrev om Alias Arborist
    Kanon!
    Fantastisk arbete fe gjorde!
  • Lars Gustav W
    Lars Gustav W skrev om Alias Arborist
    Very good. Före lovad tid, trevligt team, bra jobb.
    Kan rekommenderas.
  • Richard F
    Richard F skrev om Alias Arborist
    Excellent response, great expertise and neat & tidy completion of the work desired. No complaints, only praise.
  • Kristina Å
    Kristina Å skrev om Alias Arborist
    Pålitlig, snabb, noggrann, kundinriktad. Rekommenderas!
  • Ronny N
    Ronny N skrev om Alias Arborist
    Seriös, tydlig beskrivning hur de planerar fäll etttäd
  • Per Magnus Å
    Per Magnus Å skrev om Alias Arborist
    Bra jobb till slut men krävdes ett extra besök för att få gjort allt som beställts.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Alias Arborist
    Kompetent trädbeskärare, hjälpte oss att beskära gamla träd som behövde föryngras. Trevligt bemötande, höll tid och avtalat pris. 👍🏼
  • ?
    ? skrev om Alias Arborist
    Alias Arborist har hjälpt oss med beskärning av äldre träd, hjälpt oss med att fälla några bokar som inte varit helt friska och med en del nyplantering.
    Vi uppskattat att samarbeta med Alias. Han är professionell, mycket kunnig och trevlig att ha att göra med. Vi rekommenderar gärna Alias Arborist till andra som behöver hjälp med beskärning, fällning och nyplantering.
    Byggnads AB Tornahem
    Olle Berglind
    070-2004405
  • Anna S
    Anna S skrev om Alias Arborist
    Proffsiga, i tid och lämnade trädgården snygg och prydlig efter sig.
  • Maja L
    Maja L skrev om Alias Arborist
    Alias Arborist har hjälpt oss med trädfällning. Vi är jättenöjda med både bemötande och genomförande. De är superduktiga och trevliga.
  • Maria J
    Maria J skrev om Alias Arborist
    Vi har anlitat Alias Arborist vid ett flertal tillfällen, såväl för fällning av stora träd samt för annan trädgårdsskötsel, såväl häckklippning som plantering etc. Alias har alltid bemött oss väldigt väl och gett proffsiga rekommendationer, prisvärda offerter samt, inte minst, utfört allt jobb väldigt väl. Väldigt tacksamt är att Alias alltid städat upp på ett exemplariskt sätt efter utfört arbete, vilket vi uppskattat väldigt mycket. Kommer anlita Alias fler gånger, definitivt.
  • Kalle N
    Kalle N skrev om Alias Arborist
    Trevlig och kompetent arborist. De kom in och gjorde jobbet snabbt, effektivt och städade upp efter sig
    10 av 10
  • Christian C C
    Christian C C skrev om Alias Arborist
    Väldigt trevlig och professionell. Gjorde ett superjobb och rekommenderar Alias Arborist till alla.
  • Udda L
    Udda L skrev om Alias Arborist
    Hej, Bemötandet var alldeles utmärkt ända från den dagen jag ringde första gången.
    Jag fick ett alldeles utmärkt utförandet av beskärningar av träden och buskaget. Mycket mer beröm kan jag inte ge.
    Udda
  • Judit E
    Judit E skrev om Alias Arborist
    Jag har anlitat Alias i många år eftersom han är duktig och utför jobbet efter mina önskemål. Dessutom städar han upp efter sig.
  • Christoffer T
    Christoffer T skrev om Alias Arborist
    Alias var trevlig och kunnig. Delade med sig av sin kunskap om våra träd på tomten. Lämnade en tydlig offert på stubbfräsning. Arbetet utfördes noggrant. Rekommenderas./ Christoffer Brf Herrestadsgatan 3 Malmö
  • Marcel O
    Marcel O skrev om Alias Arborist
    Noggranna, effektiva, försiktiga och mycket proffsiga och dessutom väldigt snabba. Vi känner oss mycket nöjda med arbetet.
  • Johnny H
    Johnny H skrev om Alias Arborist
    Jag var mycket nöjd. De volle verkligen förstå vad jag ville ha och gav alternativ med förklaringar. Bra
  • Christer L
    Christer L skrev om Alias Arborist
    Kan varmt rekommenderas. Perfekt utfört arbete.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Alias Arborist
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete.
    Klippning av häckar samt beskärning av fruktträd.
  • Mats N
    Mats N skrev om Alias Arborist
    Alias Arborist har under flera år utfört trädbesiktningar, kronbeskärningar och fällning av träd på ett utmärkt sätt och vi som företag har ett stort förtroende för Alias och hans medhjälpare.
  • Douglas H
    Douglas H skrev om Alias Arborist
    Alias is a wonderful person with integrity and honour. I found the work he is done for me representativ of these traits. A fair price for a job well done. I do not hesitate to recommend him.
    Douglas Hill
  • Lars-gunnar M
    Lars-gunnar M skrev om Alias Arborist
    Mycket pålitliga. Svarar snabbt på mail. Vänligt bemötande. Håller överenskomna tider. Fick hjälp med beskärning av träd och buskar. Forslade smidigt bort allt och städade fint efter sig. Rekommenderas.
  • Lars S
    Lars S skrev om Alias Arborist
    Mycket positiv, professionel, on time on budget ( Arborist hjälp)
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Alias Arborist
    Kan ta lite tid innan man får kontakt, men trevligt bemötande och proffsiga.
  • Eva D
    Eva D skrev om Alias Arborist
    Anlitade Alias Arborist för att klippa tre äppleträd och två plommonträd på vår koloni. Jag kan varmt rekommendera dem. Trevligt bemötande, skickligt utfört och i rätt tid. Jag kommer att anlita dem även nästa år.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Alias Arborist
    Mycket kunnig och service-minded personal.
  • Petter L
    Petter L skrev om Alias Arborist
    Utmärkt!____________________________________________________________________________
  • Anja S
    Anja S skrev om Alias Arborist
    Bortsedd från krångel med tiderna har bemötandet varit vänligt och proffessionellt.
    Beskärningen av träden uppfyllde alla förväntningar och jag fick dessutom en del bra råd om vidare skötsel-
  • Christer L
    Christer L skrev om Alias Arborist
    Trevligt bemötande, utmärkt arbete med trädbeskärning, rekommenderas!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Alias Arborist
    Snabbt, professionellt och bra utfört arbete
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Alias Arborist
    Alias är både duktig, trevlig och pålitlig. Jag kan verkligen rekommendera honom för både stora och små jobb.

Uardavägen 59, 224 71 Lund