Alias Arborist AB

www.aliasarborist.se
  • BadgeEightYears
Ligue 046-560 03 70 Compartilhar

About company

Behöver du professionell och säker trädvård i södra Skåne, hör då av dig till oss på Alias Arborist! Vi står till tjänst med trädvård och trädfällning för privatpersoner, fastighetsförvaltare, kommuner och bostadsrättsföreningar. Vi är utbildade arborister som vet mycket om träd, vilka sjukdomar de kan få och hur du bäst tar...

652 omdömen om Alias Arborist AB

Sedan starten hos Reco 2017

Nils N
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Snabbt och korrekt utfört arbete. Ordning och reda - jag kan varmt rekommendera Alias Arborist AB!

Karin K
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Trevligt bemötande på alla sätt. Professionellt utfört arbete.

Anne-marie L
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Alltid mycket väl bemött. Snabbt svar på förfrågan och utförande. Jag hoppade få hjälp och råd med en trädplantering. Alltså planterades ett träd efter en kort diskussion kring arten. Jag hittade trädet på rekommenderad plantskola, Alias hämtade, köpte och planterade på den plats i trädgården som Alias, efter förberedande besök, angett som bäst lämpad för trädet.

Britt-Marie L
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Hej Vi är mycket nöjda med Alias utlåtande om Länsstyrelsens beslut om trädflytt Mvh Britt-Marie Landin

Kerstin T
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Trevliga killar. Jag hoppades att busken skulle tas bort ordentligt och jag har fått uppfattning att det är ett noggrant arbete som utförts.

Karl S
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Tack Oscar, Simon och lille medhjälparen Uno.

Eva B
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Snabbt svar, trevligt bemötande, mycket bra arbete med träden.

Boel G
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Professionellt arbete från start till utförande när Alias Arborist tog bort tre träd på vår tomt. Vi kan varmt rekommendera företaget.

Bengt K
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Alias Arborist AB överträffade mina förväntningar. Kom snabbt efter det att vi beställt jobbet. Mycket kompetent och väldigt trevlig personal. Tog extra uppdrag som vi hittat efter det att vi fått offert. Städade upp efter och körde iväg med överblivet material. Kan verkligen rekommendera Alias Arborist.

Mohammad S
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Seriösa, trevliga killar, proffsiga.

Margareta A
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Proffsiga,, tillmötesgående och trevliga.

Lars B
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Mycket vänliga och kompetenta och utmärkt resultat. Kan varmt rekommenderas. Lars och Kristina Björck

Elisabeth R
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Snabb återkoppling på offert. Professionellt bemötande, förtroendeingivande. Fick mina fruktträd beskurna samt hamling av enorm pil.

Ellen D
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Beställde borttagning av ett träd 50 mil från min hemort. Allt utfördes snabbt och till min belåtenhet.

Anders R
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Jag blev mycket bra bemött, trevliga personer. Bra utfört arbete

Johan N
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Ger bra råd innan uppdrag och snabb på att ge offfertförslag. Väl utförda uppdrag. Har anlitat dem till hamling av träd, fällning/stubbfräsning och fruktträdsbeskärning

Vilhelm U
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Professionella, svarar snabbt, kommer på utsatt tid och gör det arbete som är beställt, i det här fallet beskära två äppelträd. Vi har anlitat Alias vid tidigare tillfällen och upplevelsen har varit densamma över åren.

Bengt M
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Perfekt, som vanligt, med en känsla för arbetet och många goda råd på vägen.

Johan K
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Duktig personal och lätta att ha med att göra!

Paul B
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Bra! Duktiga! Håller överenskommelser om priset. Kan rekommendera Alias!

Hanna H
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Vänligt bemötande och snabb återkoppling. Nöjd med arbetets utförande.

Alve N
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Bra service och väl utfört arbete!

Elvy L
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Levde upp till alla förväntningar. Mycket trevlig personal som tog stor hänsyn till alla önskemål.

Johan L
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Proffsigt från början till slut. Trädborttagning, föryngring av häckväxter, frukträdsbeskärning och uppfräschning av björkar.

Karin H
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Kompetent, service-minded företag med trevlig personal! Rekommenderas varmt.

Helena P
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Trevligt bemötande. Väl utfört arbete. Städat upp ordentligt efter arbetet. Häck-klippning och beskäring av äppelträd

Ulf O
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Trevligt bemötande, och bra arbete utfört. MEN, för dyrt! För ett äppelträd : 2 man á 2 timmar. 812,50 kr/ tim + framkörning summa 3400 kr För hög timtaxa för denna tjänst EJ PRISVÄRT

Mats O
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Mycket trevligt och sakligt bemötande. Som vanligt stora förväntningar som infriades till punkt och pricka. Bra upplevelse Oscar levererade i vanlig ordning, alla träd fint beskurna.

Leif O
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Han är lätt att prata med och han lyssnar på vad man vill ha. Han utför det man kom överens om och det med ett mycket gott resultat. Den tjänst vi köpte av honom var att föryngringsklippa våra träd och fälla några.

Leif P
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Har vid flera tillfällen tidigare anlitat Alias Aborist AB för trädfällning och beskärning och nu senast för några gamla äppelträd som behövde föryngras varsamt. Alias Aborist svarar mkt snabbt på min förfrågan, besökte trädgården och gav en bra offert som jag accepterade. Arbetet genomfördes mindre än en vecka senare under en halv dag av två medarbetare som gjort tidigare arbeten i trädgården. Resultatet blev mkt bra och de gamla träden kommer förhoppningsvis klara sig några år till. Medarbetarna städade efter sig och lade...

Thomas M
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Bra utfört och trevligt bemötande.

Tor Staffan B
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Utmärkt arbete av genomtrevliga killar

Hamid K

Professionell, tillmötesgående, omdömesfull.

Alexandra S
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Vi har anlitat Alias Arborist flertalet gånger för olika typer av trädvård och är väldigt nöjda med deras bemötande och utförande. De leverar hög service och kvalitet i arbetet. Rekommenderar dem varmt. / Alexandra

Nils-Gunnar R
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Alias Arborist hjälpte oss med att kapa träd och stubbfräsning. Jobbet utfördes helt enligt förväntningarna och överenskommelse som gjorts i förväg. Snabbt, enkelt och vänligt bemötande!

Anna M
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Mycket tacksam för proffsig hjälp med beskärning av mitt äppelträd och trevligt bemötande både på telefon och på plats. Rekommenderas!

Anders Ö
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Ett oerhört positivt och bra bemötande parat med ett professionellt jobb. Anders Östnäs

Tommy S
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Enbart positiva erfarenheter och nöjd på alla sätt.

Ingrid K
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Efterfrågade, men värda att vänta på! Proffsiga, serviceinriktade och pålitliga. Tydliga offerter som gör att man känner sig trygg.

Jörgen B
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Jag har tidigare haft goda erfarenheter. Den här gången beställde jag en häckklippning som skulle göras i oktober. Man meddelade senare att man inte kunde komma förrän i november. I mitten av januari kontaktade jag dem igen eftersom de fortfarande inte utfört arbetet. Då fick jag en tid senare i januari. Då blev häcken klippt på utsatt tid på ett bra sätt.

Stig- Arne H
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Jag blev väldigt bra bemött vid beställningen och även vid Alias Arborists besök för att klippa två äppleträd och glesa ut en hasselbuske. Jag har anlitat Alias Arborist tidigare och är väldigt nöjd med deras arbete.

Lennart S
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Kunniga, trevliga. Ett rent nöje att anlita dem.

Hans-christer C
Escreveu sobre Alias Arborist AB

De kom i tid och gjorde ett mycket bra jobb. Är dessutom trevliga människor

Carl S
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Utmärkt bra allting! Rekommenderas varmt:)

Ann B
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Arbetet mycket väl utfört. Fantastiskt bemötande av kunniga och engagerade proffs. Mycket nöjd och kommer att anlita dem igen.

Ylva R
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Snabbt och professionellt bemötande. Jag förväntade mig ett yrkesmässigt utfört arbete och det jag såg efteråt , då jag inte var på plats under dagen, blev jag mycket nöjd med.

Marit H
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Jag är mycket nöjd med de tjänster jag köpt av Alias arborist AB. De har ofta bra löningar på svåra trädvårdsuppdrag och sköter kommunikationen med mig som uppdragsgivare på ett föredömligt vis.

Eva S
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Kunnig rådgivning där Alias Arborist ser vad som behöver åtgärdas, ger goda råd och förklarar sina synpunkter väl. Vid utförandet: skicklig och trevlig personal som arbetar effektivt och rådgör med uppdragsgivaren inför tveksamheter. Erbjuder sig att flisa upp och ta hand om sådant material som inte kan användas att elda med. Lämnar arbetsplatsen efter två dagars arbete och då är överblivet eldn ingsmaterial prydligt staplat och uppsågat i hanterliga bitar. Mycket nöjda med allt!

Jimmy L
Escreveu sobre Alias Arborist AB

Vi har anlitat dem i flera år nu, och de är alltid duktiga och gör ett bra jobb. Trevliga och tillmötesgående. Perfekt jobb.

Susanne A
Escreveu sobre Alias Arborist AB

God och snabb service. Utfört arbete enligt överenskommelse. Trevlig personal.