Alingsås Djursjukhus AB

2.2

5 omdömen om Alingsås Djursjukhus AB

JONNA P
Skrev om Alingsås Djursjukhus AB

VARNING! Utförde en op som man starkt sagt nej till. Dessutom utfördes den inte korrekt och hunden skickades hem med blödningar trots en vecka post op inne hos dom. Dagen efter hemgång blöder hunden såpass mycket att närliggande vet kontaktas och vid besök konstateras det att han behöver blodtransfusion pga 26% blod kvar i kroppen. Ringer upp Alingsås… de vägrar ta emot honom och hänvisar ist till Blå Stjärnan i Göteborg, där han får ligga på intensiven. Kirurgen där behöver omoperera honom pga att de uppenbarligen inte...

Yvonne K
Skrev om Alingsås Djursjukhus AB

Dåligt mottagande Djurskötarna hade en förfärlig nonchalant attityd både mot mig och mina djur

Alexandra B
Skrev om Alingsås Djursjukhus AB

Är otroligt nöjd med djursjukhuset i alingsås. Utan tvekan den mest vänliga och professionella personal jag någonsin träffat. Jag som hundägare känner mig säker och trygg att lämna min hund hos er. Är väldigt tacksam över all hjälp. Vädjar därför alla som ska göra en operation eller dylikt att välja alingsås djurklinik. Kommer aldrig välja något annat djursjukhus.

Yonas L
Skrev om Alingsås Djursjukhus AB

Jag tycker att bemötandet är nonchalant och vet tittar knappt på min hund pratar inte ens med den utan talar om vad som gäller på ett väldigt domderande och översittande sätt. Jag kommer att byta djursjukhus. Då har jag varit där 5 ggr

Mikael
Skrev om Alingsås Djursjukhus AB

Efter att ha varit där ett par gånger med vår katt och varit mer än nöjda så var det dags att åka dit med hunden. Kan bara konstatera att det inte var samma positiva upplevelse. Ointresserade, ett par rejäla misstag, totalt tre veterinärer som kom och gick under behandlingen. Ett missförstånd och otrevligt bemötande vid betalningen blev pricken över allt annat. Det blir till att leta upp ett nytt ställe nästa gång. Enda anledningen till att dom inte fick en etta i betyg är att hunden inte blev skadad vid besöket.