Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Alingsås Alingsås Djursjukhus AB

3.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Alingsås Djursjukhus AB

• 2019-04-29

ALEXANDRA B skrev om Alingsås Djursjukhus AB
    Är otroligt nöjd med djursjukhuset i alingsås. Utan tvekan den mest vänliga och professionella personal jag någonsin träffat. Jag som hundägare känner mig säker och trygg att lämna min hund hos er. Är väldigt tacksam över all hjälp. Vädjar därför alla som ska göra en operation eller dylikt att välja alingsås djurklinik. Kommer aldrig välja något annat djursjukhus. Läs mer
  • 2017-07-03

Yonas L skrev om Alingsås Djursjukhus AB
    Jag tycker att bemötandet är nonchalant och vet tittar knappt på min hund pratar inte ens med den utan talar om vad som gäller på ett väldigt domderande och översittande sätt. Jag kommer att byta djursjukhus. Då har jag varit där 5 ggr Läs mer
  • 2012-02-21

Mikael skrev om Alingsås Djursjukhus AB
    Efter att ha varit där ett par gånger med vår katt och varit mer än nöjda så var det dags att åka dit med hunden. Kan bara konstatera att det inte var samma positiva upplevelse. Ointresserade, ett par rejäla misstag, totalt tre veterinärer som kom och gick under behandlingen. Ett missförstånd och otrevligt bemötande vid betalningen blev pricken över allt annat. Det blir till att leta upp ett nytt ställe nästa gång. Enda anledningen till att dom inte fick en etta i betyg är att hunden inte blev skadad vid besöket. Läs mer