Allstar

Storgatan 5, 852 30 Sundsvall — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Allstar

• Ozza O
    Ozza O skrev om Allstar
    Håller inte riktigt med föregående rekommendationer. Speciellt inte med bemötandet. Har varit där själv, i sällskap med polers, barn och respektive och de har alltid varit mer än trevliga. Inget som helst problem med det. Framförallt har man känt sig glad att de varit så fina med barnen.

Maten håller sedan yppersta klass och det är verkligen Junkfood Deluxe. Bättre käk får du inte i skräpmats-grenen. och själv vill jag gärna flagga för Bacon & Cheese burgaren som är mättande som få andra. Trots att priset landar på 125 kronor. Men det är de värt.

Däremot har även Solen sina fläckar på Allstar.

- Belysningen är alltför mörk för mig. Att man ska hamna i Koma-tillstånd före mat är inte OK, och inte blir det bättre efter bukfyllan. Bristen av ljus gör att man bara vill gå hem och lägga sig. Och inte fortsätta öla

- Att det ska ta 45 min + under sommartid för att servera en burgermeny till 2 personer är rentav värdelöst. Även om det kan vara jäktigt är det mer än vad jag tycker är Ok. 20-25 min kan man uthärda, inte mer.

Bra ställe men seg servering sommartid.
  • Kristian P
    Kristian P skrev om Allstar
    Dryg personal denna gång precis som alla ggr man är här.. Detta är sportbaren som stängde av NHL-finalen och slog på dansmusik istället!!! God mat dock!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Allstar
    Bra mat och god öl men otroligt sarkastisk och otrevlig personal. Bemötandet kan verkligen förbättras! Det blir den andra sportbaren i Sundsvall hädanefter.
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Allstar