ALLTiBil Försäljning Kungälv

ALLTiBil Försäljning Kungälv

alltibil.peugeot.se
  • Badge2024

ALLTiBiL AB´s ambition är att Du alltid skall känna dig trygg som kund, både före och efter ert besök hos oss! Därför strävar Vi alltid efter att leverera nya och begagnade fordon med en långsiktig relation som mål. -Njut av Resan-

13 omdömen om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Sali B
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

En väldigt positiv upplevelse då man får ett fint bemötande från start. Service inriktad personal!

Helen U
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Alltid lika roligt och givande att ha med Alltibil Kungälv att göra. Alla är lika äkta och väldigt bra service. Har köpt flera bilar av dem. De har det där lilla extra som jag älskar.

Rebecca M
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Alltid blivit bemött på ett trevligt sätt både i verkstaden och bilhallen. Väldigt hjälpsam personal. I samband med en separation så hjälpte en av säljarna mig med leasingkontrakt och sedan köp av nytt fordon från er. Behövde inte lyfta ett finger utan bilhallssäljaren löste allt. Så fantastisk personal. Nu har jag lämnat peugeotfamiljen för tillfället men kommer kanske tillbaka om några år. Men varit supernöjd kund, hela tiden med hela tiden är det 6 år. Kan starkt rekommendera denna firman om ni ska ha hjälp med bilköp.

Svar från ALLTiBil Försäljning Kungälv

Hej Rebecca. Tack för din fina ord, de värmer. Vi önskar dig lycka till och du är givetvis mer än varmt välkommen oavsett ärende. Hoppas att Vi snart ses igen. Mvh Niklas

Stefan S
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Fick ett utmärkt bemötande och man levde helt upp till mina förväntningar, i enlighet med vad som överenskommits gällande deras köp av min bil👍🏻

Svar från ALLTiBil Försäljning Kungälv

Vad roligt att höra Stefan! Du är alltid varmt välkommen hit igen. Med Vänlig Hälsning Victor

Ronald J
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Gott bemötande, intresserad och lösningsbenägen för mina önskemål. Slutprodukten till 100 % belåtenhet, leveransen över förväntningarna från mig.

Svar från ALLTiBil Försäljning Kungälv

Stort tack för dom fina orden Ronald! Vi är tacksamma för att få stå till tjänst och hjälpa dig med dina bilköp. Med vänlig hälsning Victor Jarlesjö

Treson El Ab C
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Stora problem med lovade leveranser

Öarnas S

Trevlig personal och hjälpsamma

Karin E
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Efter en lite strulig start så fick vi ett jättebra bemötande och service. Bra kommunikation och snabb återkoppling. Verkligen kunden i fokus 👍

Borgs Rörläggeri Ab B
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Västsveriges enligt mig bästa service med stor kompetens och engagemang har dom löst alla mina önskningar med bravur.

Melkersson Event Ab C
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Har använt mig av i många år, alltid proffsigt o välkomnade service! När man köpt förstagets alla bilar , Ser fram emot många fina affärer framöver! Kan varmt rekommenderas Melkersson event & konsult

Emma E
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Fick bilen levererad hem till dörren.

Kjell V
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Super service ! Snabb leverans och god information och uppföljning.

Svar från ALLTiBil Försäljning Kungälv

Vad roligt att du känner så! Stort lycka till med din fina nya bil. Mvh Niklas Gustafson

Dan F
Skrev om ALLTiBil Försäljning Kungälv

Allt var till min belåtelse o trevligt bemötande av säljarna..

Svar från ALLTiBil Försäljning Kungälv

Stort tack Dan för dessa fina ord! Roligt att höra att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Med vänlig hälsning Victor Alltibil Försäljning