Alltreko Bygg AB

Välkommen till Alltreko Bygg!

Det viktigaste för oss på Alltreko Bygg är att du som kund blir nöjd med vårt arbete. Därför lägger vi stor vikt vid kundrelationen. När du anlitar oss så ska du veta att det aldrig finns några dumma frågor eller funderingar. Vi åtar oss uppdrag från dig som privatperson, företag såväl som bostadsrättsförening.

Tjänster: Renovering av tak, underhåll av tak, takomläggning, snickeri, ombyggnation, måleri, tillbyggnation och mycket mer.

Med oss på Alltreko Bygg får du en domumenterad och certifierad takomläggning. Alltid med garanti. Varmt välkommen!

Läs vad 42 kunder tycker om Alltreko Bygg AB 2

2022-07-01 Verifierad kund
    Extremt proffsiga hela vägen från offert till avslutat uppdrag. De lade om vårat tak och hjälpte oss förstå vilket material vi skulle välja samt höll tidsschema och var riktigt snabba (allt gjort på en vecka totalt). God kontakt hela vägen och svarade alltid på bara ett par timmar även långt innan jobbet skulle utföras: kan varmt rekommendera!!!
    2022-06-23 Verifierad kund
    Byte av hängrännor och stuprör.
    Byte av takpapp och renovering av undertak på garage.
    Städade och tog bort allt kasserat material.
    Kom tillbaka och gick igenom vad de gjort innan fakturering.
    Proffsigt!
    2022-06-18 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, kom när de sa de skulle komma och avstämning efter utfört arbete. Inga överraskningar på fakturan.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Vi är nöjda med arbetet av båda taken
    2022-06-15 Verifierad kund
    Ställer alltid upp, fixar eventuella problem som dyker upp under arbetets gång och gör alltid ett professionellt arbete.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Ett mycket professionellt företag med bra bemötande ända från offerten till kontraktsskrivandet. Håller tidsramarna och gör ett mycket bra jobb. Supernöjd med resultatet med det nylagda papptaket med tillhörande plåtarbete runt skorstenarna och även krönplåtar samt stuprör.
    Rekommenderas.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Lade om taket på 150 kvadratmeter samt garage. Fast pris, bra utfört och trevligt bemötande.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Efter det att jag kontaktade företaget kom två trevliga hantverkare och bedömde vad som måste åtgärdas på mitt tak för carporten. Dom konstaterade att det var hög tid att byta pappen.Jag fick snabbt en offert som var helt ok. Likaså kunde dom på kort varsel ställa upp och lägga ny papp.
    Jag hade en besiktningsman som som skulle göra en överlåtelsebesiktning från Anticimex och hans bedömning var att det var mycket professionellt utfört. Jag är mycket nöjd med både bemötandet och utförande av arbetet. All heder till detta företag och kan starkt rekommendera de.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Säker, troende företaget.Mycket duktiga arbetare och passar bra lovande tider 👍👏👏👏
    2022-04-12 Verifierad kund
    De gjorde arbetet noggrant och bra. Kom på avtalad tid och utförde arbetet enligt tidsplan Jag kan rekommendera Alltreko bygg, trevliga och proffsiga.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Bra på alla sätt både före, under och efter genomförd takomläggning
    2022-03-31 Verifierad kund
    Bra bemötande både i telefon och dom som sen utförde uppdraget.
    Proffsiga!
    2022-03-27 Verifierad kund
    Alltreko var proffsiga från offert till slutfört arbete av en takrenovering på vårt hus. Lyhörda, effektiva och duktiga hantverkare. Vi är supernöjda!
    2022-03-25 Verifierad kund
    Arbetet utfördes enligt offerten, snabbt men med omsorg om närmiljön. Vi köpte omläggning av tak efter att ha sett hur Alltreko utförde ett sådan arbete på grannfastigheten.
    2022-02-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, alltid glada och tillmötesgående.
    Byte tak och takfönster. Arbetade hårt och noggrant. Vi är mycket nöjda! Kan varmt rekommendera!
    Hej Niklas.
    Tack att du valde oss det var jätte trevligt att samarbeta med dig.
    2022-01-05 Verifierad kund
    Bra bemötannde och viktigast bra utfört arbete enligt plan samt bra städning efteråt, helt enkelt mkt nöjd /Jonas
    Hej Jonas.
    Tack för din beställning och god samarbete, vi var jätte glada att jobba åt er.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Trevlig bemötande, snabba, väldigt prisvärda, proffsiga.
    Takbyte på både hus och garage samt ombyggnad av takkupa.
    Hej Pernila
    Tack för fint omdöme.
    Det var så trevligt att samarbeta med er.
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Så himla nöjda med utförandet, företaget och alla vi kom i kontakt med. Det gick mycket snabbare än utsatt tid, dem höll bra kontakt och uppdaterade oss under arbetets gång. Kan varmt rekommendera Alltreko!
    Hej Anna
    Tusen tack för underbart samarbete, det var så trevligt att jobba åt er.
    2021-12-13 Verifierad kund
    Bra och förtroendeingivande kontroll av status på garagetak innan offert. Bra genomfört byte av takpapp med tillhörande aktiviteter. Bytte även ut några fönster samt åtgärdade en en stor vattenskada i väggen på garaget. Har haft en löpande bra dialog under tiden som projektet pågått.
    Hej Johan.
    Tak för din omdöme vi var jätte glada att jobba hus dig.
  • Christian H
    2021-12-12 Verifierad kund
    Mycket bra på all sätt. Fokus på kvalitet, noggranna, hårt arbetande och trevliga. De levererade dessutom i om de tidsramar de upgett. Kan varmt rekommendera dem för takläggningsarbeten.
    Hej Christian
    Tusen tack för underbart omdöme.
    Det var väldigt tarvligt att utföra arbete åt dig.

2021-12-05 Verifierad kund
    Alltreko gjorde ett gäng jobb hos mig, som byta dörrar och karmar, installera infälld skjutdörr, laga golv, måla vägg och tak, m.m. Ett duktigt och noggrannt team med bra kommunikation och öga för detaljer, de gick above and beyond och jag är jättenöjd! Rekommenderar dem verkligen!
    Hej Inga
    Vi är så glada att se dig nöjd. Det var jätte trevligt att få jobba hus dig.
    Tack
    2021-11-14 Verifierad kund
    Mycket kunniga, kommunikativa under arbetets gång och med ett helt perfekt slutresultat. Kan bara ge mina allra bästa rekommendationer!
    Hej Yulier
    Det var så trevligt att få jobba åt dig.
    Tack
    2021-11-07 Verifierad kund
    Mycket bra trevlig personal Byte tak proffsigt utfört
    Hej
    Tack för goda referenser, vi är väldigt glada se nöjda kunder på vår företag.
    2021-11-07 Verifierad kund
    Levererande åtgärd på mina 2 tak som var dåliga. Råspont å papp på det ena och papp + plåtjobb på det andra, startade på utsatt tid, drog ut någon vecka på tiden pga leveranser men det köper jag med dagens transportkaos. Mycket nöjd!
    Hej
    Tack för din tålamod, vi är väldigt glada att se dig nöjd.
    2021-10-24 Verifierad kund
    Hej

Tusen tack vi är väldigt glada att se är så nöjda.
    2021-09-19 Verifierad kund
    Resultatet levde upp till förväntningarna och jobbet utfördes snabbt och effektivt. Vi uppskattade att det fungerade bra att åka ut till stugan (den ligger på en ö vilket kan försvåra vissa moment).
    Hej Eva.
    Vi var jätte glada att göra er nöjda. Det var trevligt att jobba hus er.
    2021-09-18 Verifierad kund
    Alltid ett leende på läpparna, alltid trevliga och allt utom omöjliga. Detta är ett företag som jag utan problem när som helst skulle rekommendera vem som helst till. Inte nog med att arbetsledning/säljarna är trevliga, deras personal är lika trevliga.

Hos oss kom de och la om hela taket och jag skulle lätt ta in dem för vad jag än behöver som de erbjuder.
    Hej

Tack det var ett nöje att jobba med dig vi är super glada se er nöjda.
    2021-09-17 Verifierad kund
    Takbytet med även takfönster gick supersmidigt! Bra priser och grabbarna jobbar effektivt . Kan starkt rekommendera!
    Hej
    Tusen tack, vi jobbar för att göra våra kunder gladare.
    2021-09-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Företaget levde upp till förväntningarna, men vi hade en mindre anmärkning vid slutbesiktning som tyvärr aldrig blev åtgärdat, och som drar ner betyget.
    Alttreko Bygg lade om yttertaket på mitt sommarhus. trots att felet inte blev åtgärdat så skulle jag rekomendera dem.
    mvh Ingela
    Hej Ingela.
    Tack för rekommendationen det var jätte tarvligt att jobba hus dig.
    2021-09-15 Verifierad kund
    Överlag väldigt nöjd med Alltreko. Trevligt och lösningsorienterat bemötande, bra dialog genom hela arbetet och ett mycket bra resultat. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Alltreko bygg AB.
    Hej

Tusen tack kundens nöje har väldigt stort betydelse för oss.
    2021-07-24 Verifierad kund
    Fick mitt lågtluttande tak på både hus och garage bytt, bra bemötande. Det tog 1 dag mer än de sagt men priset var fortfarande samma som offererades.
    Taket är tätt och plåt arbeten ser grymt bra ut👍
    Hej
    Tack för goda referenser vi är glada se våra kunder nöjda.
    2021-07-23 Verifierad kund
    Hade jag kunnat sätta ett högre betyg hade jag gjort det. Alltrekobygg har byggt och fixat på ett helt perfekt sätt hemma hos mig. All kontakt med dem har gått snabbt, enkelt och på ett korrekt och trevligt sätt. Alla önskemål jag har haft har tillgodosetts till punkt och pricka. De jobbar snabbt och effektivt på ett otroligt skickligt sätt. De besitter gedigen kunskap och gör ett jobb som är totalt klanderfritt. Redan första dagen de började jobba sattes ett urproffsigt tält upp som var jättelätt att komma in och ut ur med blixtlåsdörrar. Detta gjorde att jag kunde använda alla andra delar av mitt hus enkelt utan att få in ett enda byggdammskorn. De städar och fixar hela tiden. De jobbar oerhört fort men ändå noggrant. Jag hade drömmar som andra snickare hade sagt knappt skulle gå att genomföra och i så fall skulle det bli jättedyrt. När Alltrekobygg var klara var alla mina byggdrömmar uppfyllda på kort tid och till ett fantastiskt bra pris. Jag är så otroligt nöjd! Vill du ha något gjort på ett perfekt sätt till ett bra pris så anlita Alltrekobygg.
    Hej
    Vi är så lyckliga att läsa dina rader, så varma ord. Det var fantastisk att jobba med dig.
    Det är så kul att få feedback från nöjda kunder.
    2021-07-10 Spontant omdöme
    Allt funkade jättebra. Riktigt duktiga takläggare som visste va de höll på med! 5/5
    Hej
    Tack för goda referenser, vi är glada att göra er nöjda.
  • ISAC G
    2021-07-10 Spontant omdöme
    Av alla 6 företag vi jämförde via offerta.se så var det Alltreko Bygg Som vann vårt förtroende. Väl utfört arbete, inga överraskningar, bra pris, samma summa på faktura som offert. Extra tack till projektledaren som jobbade utanför boxen när vi önskade en del ändringar mitt i arbetets gång!
    Hej
    Tack det var jätte trevligt att samarbeta med er.
    2021-07-09 Spontant omdöme
    Super bra firma! Dem gjorde total takomläggning på vårt hus (150kvm). Ny papp, läkt, plåtdetaljer samt nya takpannor. Allt detta på bara 5dagar från start till slutstädning. Priset var bra och dem levererade service och kvalitet på hög nivå. Rekommenderas!
    Hej
    Vi är tacksamma för att ni valde oss och att ni skriver så fina referenser.
    2021-06-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig personal i samband med offerten. Vid själva arbetet var det proffsigt, kunnigt och snabbt utförande. Bra med foton och drönarfilmer. Kan absolut rekommenderas.
    Anders N
    Hej
    Tack vi var jätte glada att göra arbetet åt er.
    2021-06-27 Spontant omdöme
    Riktigt bra utförd service av tak runt skorsten. Snabba, kunniga och trevliga. Bra bemötande, snabb återkoppling vid frågor och offerering och snyggt utfört arbete. Kommer inte tveka att höra av mig till dem igen för framtida projekt.
    Hej
    Du är så välkommen hus oss, vi blir bara glada att samarbeta igen.
    2021-05-24 Verifierad kund
    Nytt tak på garage och förråd. Snabbt, prisvärt och utmärkt arbete utförd av mycket trevliga takläggare.
    Hej Anders.
    Tack för underbart samarbete.
  • 2021-05-06 Spontant omdöme
    Mycket väl utfört jobb och vänligt bemötande till ett bra pris. Jag är mycket nöjd med alla arbeten de gjort hos mig. Takläggning, stenläggning, målning m.m.
    Hej Pia
    Tack, det var super trevligt för oss att utföra arbete hos dig.
  • CAROLINE O
    2021-04-12 Spontant omdöme
    Mycket trevligt bemötande och proffsigt arbete
    2021-04-07 Spontant omdöme
    Proffsiga och riktigt duktiga hantverkare som levererar kvalité. Det här företaget kommer vi anlita igen!
    2021-04-06 Spontant omdöme
    Duktiga killar med rätt kunskap!
    Arbete gått smidigt.