Alltreko Bygg AB

Alltreko Bygg AB

www.alltrekobygg.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Alltreko Bygg! Det viktigaste för oss på Alltreko Bygg är att du som kund blir nöjd med vårt arbete. Därför lägger vi stor vikt vid kundrelationen. När du anlitar oss så ska du veta att det aldrig finns några dumma frågor eller funderingar. Vi åtar oss uppdrag från dig som privatperson, företag såväl som bostadsrättsförening....

122 omdömen om Alltreko Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2021

Håkan V
Skrev om Alltreko Bygg AB

VERKLIGEN JÄTTEFINT JOBB MED VÅRAT TAK!!! Hej Andrej! TACK SÅ MYCKET!!! 😊🌹🌼 Hälsa så jättemycket till Igor och hans kolleger för JÄTTEFINT jobb. Det var så städat och fint också. Verkligen fint skött. Med vänlig hälsning Håkan Wiklund Sturevägen 16 141 45 Huddinge 070-765 84 16

Jürgen S
Skrev om Alltreko Bygg AB

Proffsigt och mycket bra utfört arbete vi kan bara rekommenderar detta företag vidare till andra kunder tack även för trevligt bemötande när man ställde konstiga frågor om själva jobbet och hur det skulle göras hälsningar från beryl och jurgen

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Beryl och Jurgen Tack för förtroende vi var jätte glada att få jobba åt er under den trevliga samarbete. Mvh. Alltreko Bygg

Anders Kristian S H
Skrev om Alltreko Bygg AB

Jag hade problem med en läckande ventilationstrumma under julhelgen. Alltreko var otroligt tillmötesgående och kom snabbt för att åtgärda läckaget kortsiktigt och hjälpte mig sedan med att hitta en långsiktig lösning. Otroligt bra kundbemötande. Mina problem är nu lösta och jag är väldigt nöjd. Rekommenderas!

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Anders Tack för förtroende och att du valde oss, vi var jätte glada att få hjälpa dig. Tack Mvh. Alltreko Bygg AB

Aziz A
Skrev om Alltreko Bygg AB

Mycket nöjd med både slutresultat och bemötandet av Andrii före, under och efter takomläggningen. Jag rekommederar Alltreko Bygg AB för takomläggning..

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Aziz Kundens nöje är vår största prioritet, tack att du valde oss. Vet var fantastisk att samarbeta med dig. Tack Mvh. Alltreko Bygg AB

Ulla F
Skrev om Alltreko Bygg AB

Proffsiga och trevliga takbyggare jag rekommenderar er med nöje vidare!

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Ulla Tack för förtroende det var trevligt att jobba med dig. Mvh. Alltreko Bygg AB

Tord A
Skrev om Alltreko Bygg AB

Som hantverkare ligger Andreii och hans kollegor på Alltreko på topp på skalan hur en hantverkare bör vara. Om fler var så, då skulle livet som villaägare vara mycket lättare! Kom snabbt på vårt nödrop angående ett läckande tak. Offerten var lättläst och klar över vad som ingick. Fanns inget som kunde misstolkas, Andreii förstod verkligen vad vi ville få gjort. Och priset var rätt för en pensionärs plånbok. När jobbet startade så gick det snabbt trots en årstid allt annat än bra för takarbete. Från ax till limpa så...

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Tord Tack att du valde oss det var riktigt trevlig att göra taket åt dig. Vi är väldigt glada se våra kunder nöjda. Mvh. Alltreko Bygg AB

Hans H
Skrev om Alltreko Bygg AB

Mycket väl utfört arbete gällande vårt takbyte på Värmdö . Punktliga och allt utfört enligt plan vi är mycket nöjda och kommer anlita Alltreko igen . Mvh Hans och Sanna

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Hans och Sanna Tack att ni valde oss vi är lika glada att samarbeta igen. Ser fram emot det. Mvh. Alltreko Bygg AB

Patrik S
Skrev om Alltreko Bygg AB

Proffsigt utfört och trevlig personal

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Patrik Tack för förtroende det var trevligt att samarbeta med dig. Tack Mvh. Alltreko Bygg AB

Brf S
Skrev om Alltreko Bygg AB

Jag har väldigt bra erfarenhet av Alltreko när vi upphandlade nytt tak till vår BRF i Solna. Mycket bra dialog och service från första kontakt till slutfört arbete! De känns professionella och mkt noggranna men samtidigt snabba. Kan varmt rekommendera den här firman!

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Niclas Tack att ni valde oss och tack för förtroende, det var väldigt trevligt att få jobba med dig. Mvh.Alltreko Bygg AB

Jan M
Skrev om Alltreko Bygg AB

snabba, professionella och trevliga med ett personligt bemötande

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Jan Tack för era val och förtroende, vi är väldigt glada att se våra kunder nöjda. Mvh.Alltreko Bygg AB

Else-Maj R

Professionella och tillmötesgående.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Else-Maj Tack för att du valde oss. Kundens nöje är största prion för oss. Mvh. Alltreko Bygg AB

Johan V
Skrev om Alltreko Bygg AB

Snabbt och smidigt och enkla kontakter

Hej Johan Tack för ditt val och trevligt samarbete. Mvh.Alltreko Bygg AB

Bert N
Skrev om Alltreko Bygg AB

Vi fick takplåt, nytt avvattningssystem ( stuprör och rännor) och nya vindskivor till vår farstubro. Resultatet blev mycket bra men kommunikationen var obefintlig eftersom utförarna inte talade svenska. De arbetade snabbt och effektivt och hittade bra lösningar på mindre problem. Skulle dock vilja ta upp en ordningsfråga. När det började hällregna avslutade de hastigt arbetet och for iväg men lämnade trävirke och en vindskiva liggande i gräset. Jag fick själv gå ut i vätan och lyfta upp materielen och ställa den i skydd på bron.

George H
Skrev om Alltreko Bygg AB

När vi valde en entreprenör för att byta taket på vårt hus och garage kunde jag se att Alltreko Bygg hade mycket bra recensioner. De är väl förtjänta. Vi anlitade Alltreko med arbetet, och de utförde ett mycket professionellt och kvalitativt jobb i tid och inom budget. De var också mycket lyhörda och trevliga att ha att göra med. Alltreko kan jag starkt rekommendera.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej George Tack för ditt förtroende, det var lika trevligt för oss att utföra arbete åt dig. Det gör oss glada att se dig nöjd. Mvh.Alltreko Bygg AB

Eivor S
Skrev om Alltreko Bygg AB

Alltreko Bygg AB Har med ett alltid trevligt bemötande och ett proffsigt utförande skött vår takomläggning snabbt och smidigt trots svåra förutsättningar med trånga utrymmen i vårt område. Skulle gärna kontakta dem igen. Bara +++++ Mvh E &C Sundström, Älta

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Eivor Tack för den fantastiska samarbete och ert förtroende. Vi är väldigt glada att se våra kunder nöjda. Mvh.Alltreko Bygg AB

Stig M

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hej Stig Tack för trevligt samarbete och för ditt val. Mvh.Alltreko Bygg AB

Kerstin K
Skrev om Alltreko Bygg AB

De var väldigt trevliga, skötsamma och duktiga. Jobbet blev bra gjort.. Priset blev det vi kom överens om. Rekommenderas varmt.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Kerstin Tack för en fantastisk samarbete.Det var så trevligt för oss att arbeta med dig. Mvh. Alltreko Bygg AB

Ann J
Skrev om Alltreko Bygg AB

Ett fantastiskt bra utfört arbete. Tidsplanen höll, skickliga och trevliga hantverkare. En inspektion innan offert och en slutbesiktning efteråt. Allt klaffade perfekt. Jag kan varmt rekommendera denna firma..

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Ann Tack för förtroende och ditt val. Vi er glada att se våra kunder nöjda. Mvh.Alltreko Bygg AB

Kim W
Skrev om Alltreko Bygg AB

Prisvärt, seriösa, noggranna och mycket tillmötesgående. Kan varmt rekommendera till alla.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Kim Tak för ditt val vi var jätte glada att utföra arbete åt dig. Mvh. Alltreko Bygg AB

Emelie W
Skrev om Alltreko Bygg AB

Väldigt nöjd med vårt val av takläggare. Extremt professionella, tillmötesgående och kunniga. Kan starkt rekommendera!

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Emelie Tack för ditt val, det var en glädje för oss att utföra arbete år dig. Mvh.Alltreko Bygg AB

Torbjörn K
Skrev om Alltreko Bygg AB

Vi renoverade yttertak, bytte panel och fönster.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Torbjörn Tack för en trevligt samarbete, och för ditt förtroende. Mvh. Alltreko Bygg AB

Mikaela A
Skrev om Alltreko Bygg AB

En alltigenom positiv kundupplevelse! Tydlig och snabb kommunikation och interaktion, alltifrån offert till genomförande. Alltigenom professionellt och trevlig bemötande och jag fann prissättningen precis rimlig och vad jag själv skulle tagit betalt om jag gjort jobbet. Extra bonus var dessutom att en av killarna noterat att några takpannor var dåliga, så han fixade nya på eget initiativ; uppskattas!! Fasaden är perfekt målad.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Mikael Tack att du valde oss och för en underbar samarbete, nöjda kunder är största prioritet för oss. Mvh. Alltreko Bygg AB

Göran H
Skrev om Alltreko Bygg AB

Allt har varit bra...............................................

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Göran Tack för ditt förtroende, det var jätte trevligt att samarbeta med dig. Mvh.Alltreko Bygg AB

Mattias H
Skrev om Alltreko Bygg AB

Blev kontaktade av alltreko efter att vi lagt in en offentligt offert förfrågan för omläggning av tak från plåt till papp. Super trevliga från första möte till sista kontroll av taket. Höll offert till kronan. Var aldrig några problem att få kontakt med vid frågor eller funderingar. Tydlig och rak offert samt mycket god kommunikation byggtiden igenom. Alltid städat efter avslutad arbetsdag. Kan inte mer än att rekommendera alltreko bygg för alla. Mycket nöjd kund.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Mattias Tack att ni valde oss , vi är jätte glada se våra kunder nöjda. Mvh.Alltreko Bygg AB

Per J
Skrev om Alltreko Bygg AB

Professionell byggfirma rakt igenom. Kunniga hantverkare som gör ett riktigt bra jobb. Starkt kundfokus och hög servicekänsla. Lätta att komma i kontakt med.

Hej Per Tack för en fantastisk samarbete, och ditt val. Mvh.Alltreko Bygg AB

Mikael R
Skrev om Alltreko Bygg AB

Omläggning av tak Professionell hantering från offert till genomförande Bra process, egenkontroll med fotodokumentation

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Mikael Tack för förtroende, vi var jätte glada att kunna samarbeta med dig. Mvh.Altreko Bygg AB

Andre H
Skrev om Alltreko Bygg AB

Det har varit ett jätte trevligt bemötande från början till slut! Igor har skött den övergripande projektplanen ypperligt och killarna på plats har inte varit något annat än jätte trevliga vare sig regn eller sol! Vi hade ett omfattande jobb med att lägga om ett tak, vi hade vid ett tillfälle en mindre kris då det läckte in under regn och efter en kort kontakt med Alltreko så kom dom och lappade vart det läckte och vi kunde andas ut innan dom påbörjade jobbet med att byta takpapp, läkt och pannor. Vid själva jobbet...

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Andre Tack för trevligt samarbete , vi är glada att se våra kunder nöjda. Mvh.Alltreko

Nanami F
Skrev om Alltreko Bygg AB

Alltreko lade om vårt betongpanne tak från råspont till vattenavvisare. Från första kontakt har de varit utomordentligt trevliga och effektiva. De har kommunicerat utförligt om hur arbetet skulle utföras och vad som skulle göras. Svarat tålmodigt på alla mina frågor och varit tillmötesgående med vad jag bett om. Ordentlig offert och arbetet gjordes med härlig energi och Effektivt! Framförallt också mycket välgjort (enligt min lekmanna bedömning). De utförde också utan extra betalning moment som inte var del offerten där...

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Nanami Tack för att du valde oss, det var jätte trevligt att samarbeta med dig . Mvh.Alltreko Bygg AB

Ulf G
Skrev om Alltreko Bygg AB

Ett mycket bra bemötande, allt från första möte på plats, offert och under genomförandet. Företaget återkom snabbt då saker upptäcktes som behövde åtgärdas. Kan varmt rekomendera företaget för andra privatkunder.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Ulf Tack att du valde oss och för ditt förtroende. Det gör oss glada att se nöjda kunder. Tack Mvh.Alltreko Bygg AB

Per R
Skrev om Alltreko Bygg AB

Att anlita Igor och Alltreko för vårt takbyte var en otroligt bra upplevelse från första mötet till avslutat jobb. De lämnade en tydlig offert med ett rimligt pris. Igor var väldigt trevlig och upplevdes som mycket kunnig och förklarade alla detaljer på ett bra sätt. Han var enkelt att kommunicera med och föreslog lösningar på saker helt på eget initiativ vilket också var mycket uppskattat. Jobbet utfördes snabbt och med prydlig städning efteråt. Har absolut ingenting att anmärka på!

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Per Tack att du valde oss, vi är väldigt väldigt glada se dig nöjd och veta att att alla dina önskemål har blivit uppfyllda. Det var trevlig att samarbeta med dig. Tack Mvh.Alltreko Bygg AB

Tommy H
Skrev om Alltreko Bygg AB

Mina svärföräldrar behövde göra en del takarbete och jag använde Offerta.se. Alltreko Bygg var en av de snabbaste på att svara , de var bra på att ha en dialog om förutsättningarna, snabba att komma ut på plats, flexibelt kunna prata olika alternativ funktion/pris samt vara väldigt lyhörda. Från första kontakten så märktes att de var väldigt professionella. Vädret styr ofta när arbete kan utföras och de var flexibla och justerade sitt arbete på ett bra sätt. Arbetet är utfört med kvalitet, noggranhet , var väldigt erfarna...

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Tommy Tack att du valde oss. Vi gör allt att våra kunder ska känna sig tryga och nöjda när det gället utförd arbete. Tack för förtroende vi var jätte glada att få hjälpa er med alla frågor och behov. Tack för en fantastisk samarbete Mvh. Alltreko Bygg AB

Kerstin D
Skrev om Alltreko Bygg AB

Trevlig personal som snabbt utförde snyggt jobb. Mycket nöjd.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Kerstin Tack för ditt val och förtroende. Det var jätte trevligt att samarbeta med dig. Mvh.Alltreko Bygg AB

Oscar S
Skrev om Alltreko Bygg AB

Omläggning av tak och bygge av två takkupor. Alltreko bygg har varit mycket professionella och förtroendeingivande genom hela processen, från första möte inför offert till faktura. De är snabba att svara, är tydliga i kommunikation, håller tider för start, slut (och annat under byggets gång), samt gör ett mycket bra arbete. Dessutom sympatiska och trevliga arbetsledare och snickare. Kan varmt rekommendera!

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Oscar Tack för förtroende och att du valde oss, det var nöje att få jobba med dig. Vi gör allt möjligt att våra kunder ska känna sig nöjda. Mvh. Alltreko Bygg AB

Birgitta K
Skrev om Alltreko Bygg AB

Vår granne på Högmoravägen 17 hade fått höra talas om er, och bad om offert. Vi följde efter och även vi på Högmoravägen 15 fick in en offert på renovering av bl.a taket.Vi tackade ja och är väldigt nöjda med ert arbete. Era medarbetare som arbetade här på Högmoravägen är väldigt kunniga och noga. Vi kommer att rekommendera er till andra.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Birgitta Tack för förtroende, vi är väldigt glada över utfört arbete, det var jätte trevligt att arbeta hus är. Se er nöjde det är största belöning. Tack att ni valde oss. Mvh.Alltreko Bygg AB

Hans-Inge W
Skrev om Alltreko Bygg AB

Det fungerade mycket bra de som var här jobbade bra och utförde arbetet mycket noggrant!

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Hans-Inge Nöjda kunder är vår största prioritet. Tack för ditt val. Mvh.Alltreko Bygg AB

Malin K
Skrev om Alltreko Bygg AB

Bra återkoppling och väl utfört arbete. Vi är nöjda.

Hej Malin Tack för en underbart samarbete. Mvh.Alltreko Bygg AB

Stefan H
Skrev om Alltreko Bygg AB

Allt igenom proffsigt genomförd takomläggning. Höll överenskommen tidplan, gjorde ett riktigt bra jobb och höll rent och snyggt efter sig. Var även noggranna med att rätta till saker som hände under arbetet. Allt kändes under kontroll och blev snyggt.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Stefan Tack att du valde oss och för ditt förtroende. Det gör oss glada att se nöjda kunder. Tack Mvh.Alltreko Bygg AB

Kent E
Skrev om Alltreko Bygg AB

God kundförståelse, trevlig personal, snabba med kvalitet i sitt arbete. Kan varmt rekommenderas

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Kent Tack att du valde oss, det var trevligt att få jobba hus dig. Mvh. Alltreko Bygg AB

Lars M
Skrev om Alltreko Bygg AB

Vi fick ett jättefint intryck av Alltreko när vi tog in offerter. Från att vi valde dom för att lägga om vårat tak har dom haft en löpande kontakt med oss under bygget. Punktliga och gjorde jobbet bra och dom städade efter sig. Kan rekommendera Alltreko

Hej Lars Tack för god samarbete och att du valde oss. Mvh.Alltreko Bygg AB

Anders L
Skrev om Alltreko Bygg AB

Hej! Jag har i 15 år jobbat inom byggproduktion som snickare och samordnare, och de senaste 7 åren med ledning och uppföljning av underentreprenörer. Vi har mätt kvalitet på arbeten, arbetsmiljö, offertutvärdering, samordning och kundbemötande. Jag hävdar att Alltreko Bygg AB inom privatkundssegmentet är en firma som utmärker sig på marknaden genom att leverera en bra produkt till ett ok pris inom rimlig tid. Utöver detta har de ett mycket bra bemötande och levererar specade offerter och svarar upp kundens frågor....

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Anders Tack för fina ord ni är så glada att se våra kunder nöjda, det är den viktigaste för oss. Tack att du anlitade oss det var super trevligt att jobba hus dig. Mvh.Alltreko Bygg AB

Carl F
Skrev om Alltreko Bygg AB

Vi är mycket nöjda med Alltreko! Vårt hus hade mögelskador på vinden och stort behov av takbyte, Alltreko tog hand om rivning av taket, behandling/byte av takstolar efter behov (mögelskada) samt uppbyggnad med nytt tak och en ny takkupa. Arbetet gick enligt tidplan, med tydlig kommunikation längs vägen. Vi fick ett fast pris från början som vi var nöjda med, och hade bra dialog kring arbeten som låg utanför offerten. Med deras fina arbete hoppas vi att vårt tak håller i ytterligare 50 år, skulle vi ändå behöva hjälp kommer vi ringa Igor, Andrii och Misha direkt!

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Carl Tack för förtroende vi var jätte glada att få hjälpa er med alla frågor och behov. Tack för en fantastisk samarbete och att ni valde oss. Mvh.Alltreko Bygg AB

Stefan S
Skrev om Alltreko Bygg AB

Mycket bra, proffsiga hantverkare som gör ett utmärkt arbete.

Hej Stefan Tack att du valde oss, och för ditt förtroende. Mvh.Alltreko Bygg AB

Eva L
Skrev om Alltreko Bygg AB

Blev väldigt trevligt bemött. Fint arbete med nytt tak på stugan. Lämnade fint efter det att arbetet var klart. Allt har varit klart o tydligt, tog den tid det skulle. Mycket nöjd. Rekommenderar Alltreko

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Eva Tack för en fantastisk samarbete det var jätte trevligt att arbeta hus dig. Mvh. Alltreko Bygg AB

Lars-Erik O
Skrev om Alltreko Bygg AB

Bra bemötande, trevlig personal, snabbt och effektivt jobb. Omläggning av tak.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Lars-Erik Tack att du valde oss, och för en trevligt samarbete. Mvh.Alltreko Bygg AB

Claes M
Skrev om Alltreko Bygg AB

De gjorde ett mycket bra jobb och huset blev som nytt. Jag kan rekommendera företaget till andra

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Claes Tack för ditt förtroende, nöjda kunder vår största mål hoppas du är en av de. Tack för att du valde oss. Mvh. Alltreko Bygg AB

Pawel M
Skrev om Alltreko Bygg AB

Omläggning av gammalt papptak. Jobbet utfördes snabbt och problemfri trots dålig väder.

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Pawel Tack att du valde Alltreko, det var väldigt trevligt att samarbeta med dig. Mvh.Alltreko Bygg AB

Jessica L
Skrev om Alltreko Bygg AB

Otroligt proffsiga och snabba!

Hej Jessica Tack för förtroende och val. Mvh. Alltreko Bygg AB

Anders G
Skrev om Alltreko Bygg AB

Proffsigt bemötande och väl utfört arbete! Mycket nöjd!

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Anders Tack att du valde oss det var väldigt trevligt att samarbeta med dig. Mvh. Alltreko Bygg AB

Björn A
Skrev om Alltreko Bygg AB

Håller vad de lovar. Kompetenta, arbetar strukturerat och snabbt. Dessutom höll de rent och snyggt kring sig på arbetsplatsen. Kan verkligen rekommendera Alltreko

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Björn Vi hoppas att vi har lyckats göra dig nöjd. det är vår största mål. Tack att du valde oss. Mvh. Alltreko Bygg AB

Emil N
Skrev om Alltreko Bygg AB

Mycket bra bemötande med saklighet och kunskap. Efter att ha läst tidigare recensioner anlitade vi Alltreko Bygg. AB. Totalrenovering av tak på villa i Tyresö. Det var en mycket professionell och prisvärd takfirma. Emil och Catharina Nydegger Gimovägen 6 Tyresö

Svar från Alltreko Bygg AB

Hej Emil Tack för förtroende, det var nöje att få jobba med er. Vi gör allt möjligt att våra kunder ska känna sig nöjda. Tack att ni valde oss. Mvh. Alltreko Bygg AB