Alla kategorier Snickeri Stockholms län Södertälje Almviks Gårds Hantverk

Almviks Gårds Hantverk

Almviks Gård, 153 95 Järna — Visa karta

Almviks Gårds Hantverk är ett litet personligt företag i Sörmland, grundat 2005. Vi drivs av att skapa lösningar helt anpassade efter kundens önskemål med ambitionen att förverkliga våra kunders drömmar och krav på funktionalitet. Vi arbetar på ett hållbart och ekologiskt sätt och utför alla våra projekt med så hög kvalitet att det ska hålla en lång tid framöver.

Tack vare vårt samarbete med en arkitekt kan vi även sköta totalentreprenader från skiss till inflytt i ett nybyggt och färdig hus.

Utöver dessa större projekt hjälper vi även gärna till med vanliga renoveringar och snickerier.

Läs vad 20 kunder tycker om Almviks Gårds Hantverk

• Ingegerd N
    Ingegerd N skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Helrenovering av badrum.
    Bra bemötande. Duktiga. Kunniga. Höll vad de lovade. Alltid tillgängliga. Levde upp till våra förväntningar.
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Hej
    Fick ett väldigt trevligt bemötande och ett proffsigt intryck :)
    Tyvärr drog det ut på tiden med vår omfattande badrumsrenovering vilket det nog skulle gjort med de flesta andra hantverkare med ;)
    Slutresultatet är vi väldigt nöjda med.
    5 stjärnor i bemötande 4 stjärnor i helhet men 3 i tidåtgången så 4 totalt :)
  • Peter G
    Peter G skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Dimitri på Almviks gård är mycket noggrann och utförde entreprenaden på överenskommen tid. Vi är mycket nöjda med kakel och klinker arbetena i vår bastu.
  • Cina S
    Cina S skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Anlitade Almviks Gård på rekommendationen vilket vi inte ångrade. Totaltenovering av badrum med allt vad det innebär då badrummet var original från 1958. Bra att ha med att göra. Mycket bra arbete, noggranna kom med egna förslag då vi missat något. Gediget arbete, noggranna och prisvärt. Vi kommer absolut att anlita dom igen. Vi kan självklart rekommendera Almviks Gård Hantverk.
    Cina& Lasse Sehlstedt
    Farsta strand
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Vi renoverade i stort sett hela huset, och Almviks Gårds Hantverk hjälpte oss med samtliga väggar och tak. Mycket trevliga och tillmötesgående hantverkare, ingenting de inte kunde fixa- med utmärkt resultat att tillägga. Städade efter sig varje dag. Höll en hög kvalité på både arbete och bemötande från start till slut.
    Ser fram emot att anlita Almviks Gårds Hantverk igen i framtiden.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Det är en fröjd att följa arbetet som Dmitri och han snickare gör. Arbetet är av högsta klass och noggrannhet.
  • Anna E
    Anna E skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Jag är oerhört nöjd med kaklingen av mitt fina badrum, som är det största arbetet som Almviks Gårds Hantverk har hjälpt mig med. Jag har därutöver fått hjälp med sanering och isolering i samband med en fuktskada i krypkällaren samt kakling i en tvättstuga. Jag har ett mycket gott intryck av Almviks Gårds Hantverk. Det finns en stor yrkeskunskap och alla arbeten har utförts på tid och med precision. Mycket gott betyg!
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Mycket trevligt bemötande och bra utfört arbete av altanbygge
  • Maria Och Kent F
    Maria Och Kent F skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Vi är jättenöjda med Almviks Gård. Arbetet (byte av panel m m) blev precis som vi önskade. De var lyhörda och vi hade en fin dialog under arbetets gång. Vi kan varmt rekommendera dem. Hälsningar Kent och Maria
  • Tor N
    Tor N skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Punktliga. Inga fördyringar under resans gång om det inte är någon förändring under byggets gång. Jag kommer ifall jag behöver använda mig av dem flera gånger.
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Almviks Gårds Hantverk
    I februari anlitade jag Almviks Gårds Hantverk för att ta ned en vägg mellan mitt kök och närmaste rummet men också för riva ut gamla köket och bygga upp ett nytt. Hantverkarna var mycket noggranna och fattade genomtänkta beslut om, och innan, varje åtgärd, vilket krävs i ett gammalt hus som mitt. De städade dessutom upp efter sig varje arbetsdag. Jag upplevde företaget som mycket seriöst och pålitligt både beträffande tidsperspektiv och arbetsmoral. Högsta betyg till Almviks Gård! /Lisa
  • Ferdinando och Katja S
    Ferdinando och Katja S skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Almviks Gårds Hantverk har renoverat mitt badrum och de har gjort ett fantastiskt bra jobb! De nyrenoverade badrummet med nytt golv, nya kaklade väggar och nytt tak.
    Arbetarna var väl kvalificerade och perfektionister. Kaklarna blev mycket fina, precis som jag önskade mig. Företaget har våtrumsbehörighet och gjorde allt väldigt proffsigt, De var också flexibla eftersom jag ville ha inkaklat badkar med en liten hylla på en sida. Mina beställda kaklar kom lite senare än planerad, men de anpassade jobbet efter det. De var alltid vänliga och jobbade effektiva.
    Jag och min man är mycket nöjda och vi skulle absolut rekommendera Almviks Gårds Hantverk vidare.
  • Jan G
    Jan G skrev om Almviks Gårds Hantverk
    De gjorde ett bra jobb, höll tidplan samt höll snyggt och städat på arbetsplatsen och skötte fakturering snabbt och tydligt (och höll sig inom den budget som vi kom överens om). Hoppas att anlita dem igen.
  • Martin L
    Martin L skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Fem stjärnor rakt igenom. Duktiga och kunniga, höll vad de lovade och alltid tillgängliga! Stort tack för det nya badrummet, tvättstugan och gästtoaletten!
  • Per-Åke S
    Per-Åke S skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Mycket vänliga och hjälpsamma. gediget kunnande. Vi lade om tak och förbättrade köket. Har bara positivt att säga. Hälsningar Per-Åke och Britt-Marie i Stjärnhov.
  • Gabriele B
    Gabriele B skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Vi har anlitad Almviks Gårds Handverk för att genomföra olika renoveringsarbete i huset så som renovering av kök, tapetsering, lägning av laminat, målning, omläggning av garagetaket mm. Vi fick ett bra bemötande och hade ett brå samarbete. Vi är väldigt nöjda med arbetet och rekommenderar företaget till andra.
  • Linda H
    Linda H skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Jag är mycket nöjd med insatserna från Almviks gård och rekommenderar dom starkt. Dom utförde ett proffsigt arbete, som gjordes på utlovat tillfälle utan förseningar. Dom tog ansvar för allting, även då de fick problem på slutet som berodde på att vår lägenhet hade en dålig ballofix, snarare än att det var deras fel. Dom såg ändå till att fixa dit rörmokare och rätta till felet och tog på sig kostnaden för det. Helt imponerande! Jag kommer att anlita dom igen i framtiden.
  • Kurt N
    Kurt N skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Almviks gårds hantverkare inte bara utförde ett bra arbete hos oss Han rensade undan all skräp efter utfört arbete på ett berömdvärt sätt.Utfört arbete:Nytt golv,tapetserin,lagat och målat innertaket,byte av golvlister och dörrtrösklar,borttagning av en garderob.Företaget mycket professionella vid upphandlingarna för arbetet

Vi rekommenderar företaget till det bästa.
    Majlis/Kurt.
  • Mats B
    Mats B skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Jag har lärt känna företagets byggmästare väl som Arkitekt och Kontrollansvarig. Han är en mycket duktig och seriös människa. Det är en glädje att samtala med honom om olika byggtekniska problem. Han har ett stort kunnande vad gäller material och ekologi. Från andra har jag hört att de är mycket noggranna. Mitt gips tak i bottenvåningen är renoverat och omålat den dem. Jobba kan de verkligen och bra blev det och till ett bra pris, dessutom. Jag kan väl rekomendera dem, speciellt för er som är intresserade av sunda och ekologiska hus.
  • Per-Olof P
    Per-Olof P skrev om Almviks Gårds Hantverk
    Hög kvalitet på hantverk håller leverans.

Almviks Gård, 153 95 Järna