Alpid

Stenhuggarvägen 2, 132 38 Saltsjö-boo — Visa karta

Vi genomför stora som mindre bygg- och markentreprenader.
Vi är specialiserade inom kontoranpassningar och ROT-arbeten.
Kontor är beläget i Saltsjö-Boo och vårt arbetsområde innefattar hela stor Stockholm.
Hamnen för våra skärgårdsentrepenader ligger på Hemmarö där vi utför arbeten i Stockholmsskärgård.

Läs vad 7 kunder tycker om Alpid

• Jonas F
    Jonas F skrev om Alpid
    Mycket bra! Ställer upp i alla lägen.
  • Anja H
    Anja H skrev om Alpid
    Vi anlitade Alpid för att få ordning på våran uppfart till huset, vi fick ett utmärkt bemötande och ett mycket bra utfört arbete.
  • Haig D
    Haig D skrev om Alpid
    Mycket bra bemötande. Lätt att föra en konstruktiv dialog på komplexa byggproblem.
    Alpid har för oss gjort invändiga ombyggnationer, markanläggning och nybyggnationer.
  • Peer Å
    Peer Å skrev om Alpid
    Vi anlitade Alpid för en omfattande utbyggnad och renovering av vårt hus.
    Alpid valdes på rekommendation av vänner. Vi är extremt nöjda från början till slut.
    Från en detaljerad offert, till slutresultatet som är så bra som man bara kunnat hoppas på.
    Det finns ett gediget kunnande, och en vilja att alltid vilja göra ett så bra jobb som möjligt, vilket är ovanligt i denna bransch....
    Vi kan tryggt rekommendera Alpid till alla som går i tankar kring om/utbyggnad!
    Mvh Peer Åström
  • Olle K
    Olle K skrev om Alpid
    Utmärkt bemötande. Gjort ombyggnad av en lägenhet med nya väggar och golv Nytt fritidshus.
  • Lars K
    Lars K skrev om Alpid
    Uppdrag att bygga hiss och nytt entréparti till ny kund.
    Det har utförts med kvalitet för mig som beställare och för kunden
  • Vilhelm B
    Vilhelm B skrev om Alpid
    Alpid är en pålitlig och nogrann leverantör. Uppdragen de åtar sig löser de med bravur och bjuder på många goda råd längs vägen. Jag har aldrig blivit besviken och har anlitat dem under många år.

Stenhuggarvägen 2, 132 38 Saltsjö-boo