Älvsjö Tak AB

5.0 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Älvsjö Tak AB

• 2020-06-15

Daria Viktorovna S skrev om Älvsjö Tak AB
    Jag behövde hjälp att lägga om mitt tak. Vi har fått kontakt med 5 företag och Älvsjö tak var den enda seriösa med snabb återkoppling samt besiktningen kom strax efter det för att vi skulle få offert. Den som varit på plats var mycket kunnig och allt kändes tryggt då det var ett projekt som min familj tänkte länge på att göra.
    Älvsjö Tak var dock inte billigast men vi har ändå valt dem då många av våra grannar som fick nytt tak från dem varit mycket nöjda. Bra pris och kvalitet med tanken på hur resultatet blev.
    Rekommenderar varmt till dig som läser detta!
    Jag tycker ni är värda min långa kommentar om min upplevelse med er.🙂

PS: flera företag säger att dem anlitar ”oberoende” besiktningsman efter utfört arbete och betalar själv för detta vilket lät jätte konstigt. Läs mer
    Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 44 omdömen
    Badge2020
    "Anlitade Briljant Bygg för omläggning av tak med lutning av det svårare slaget. Vi fick en seriös genomgång & analys med påföljande offert"
    Andreas H
  • JOSEFIN H

2020-06-12

JOSEFIN H skrev om Älvsjö Tak AB
    Professionella, snabba och pålitliga! Läs mer
  • 2020-05-12

Ulf Jerker Å skrev om Älvsjö Tak AB
    Snabb respons på min offertförfrågan och ett proffsigt bemötande. Väl utfört arbete i slutändan vilket är viktigast. Läs mer
    ALBERT B gillar detta
    Vesivek Sverige AB
    4.8 / 5 i betyg — 247 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e"
    Patrick S
  • GUN W

2020-01-23

GUN W skrev om Älvsjö Tak AB
    Nu efter några år sen taket lades om med nytt tegeltak, nya plåtar, nya stup- och hängrännor, nytt takfönster, inklädd skorsten mm, är det dags att göra ett omdöme. Blev så bra, trots massor av snö förra året, blåst, regn och ibland orkanvindar, ligger allt som nytt fortfarande. Känns tryggt. Det var således ett väldigt bra jobb! Tack i efterhand! Läs mer
  • Erik Stefan H

2019-04-17

Erik Stefan H skrev om Älvsjö Tak AB
    Det var så skönt att äntligen fått tag i en dels kunnig, men också serviceminded och trevlig hantverkare. Vår takkupol som hade skadats i stormen byttes ut till en större variant. Duschrummet blev betydligt fräschare och ljusare tack vare nytt ljusinsläpp. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    Takrenoverarna i Stockholm
    4.5 / 5 i betyg — 179 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Takomläggning på kedjehus Bra bemötande men efter accept av offerten var det svårt att få kontakt, t ex hade jag önskemål om vissa veckor v"

Bästa takläggarna i Stockholm:

Ove H Ove H tycker:
“Takomläggning av gammalt tegel...” Läs mer