Älvsjö Tak AB

Läs vad 8 kunder tycker om Älvsjö Tak AB

• BERTIL B

2020-10-07

BERTIL B skrev om Älvsjö Tak AB
    Snabb återkoppling efter vår förfrågan och ett arbete som startade och färdigställdes på utsatt tid.
    Älvsjö Tak la ny underlagspapp och nya takpannor (Aerlox från Moniers) samt utförde en hel del plåtarbeten på hus och garage.
    Vi gjorde även en oberoende besiktning efter arbetet och inte en enda restpunkt kunde noteras.
    Supernöjda (och även besiktningsmannen var imponerad :-) ! Läs mer
    BM VillaTak
    5.0 / 5 i betyg — 154 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v"
  • SANNA R

2020-09-07

SANNA R skrev om Älvsjö Tak AB
    Älvsjö tak har precis renoverat vårt tak och det har sedan dag ett varit ett seriöst och pålitligt företag med snabb återkoppling och god kompetens. Älvsjö tak gör jobbet och med mycket gott resultat. Snabba, effektiva och håller snyggt och fint efter sig. Läs mer
  • KATJA G

2020-08-07

KATJA G skrev om Älvsjö Tak AB
    Älvsjö Tak har precis renoverat vårt tak.
    De gjorde ett proffsigt jobb, höll tidsplanen, städade snyggt efter varje arbetsdag. Trevliga killar. Allt till ett mycket fördelaktigt pris.
    Vi är helt nöjda kunder! Läs mer
    Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 57 omdömen
    Badge2020
    "Vi begärde in offerter för byte av takbeläggning. Vi fick snabb respons från Briljant Bygg. Trevligt bemötande och genomarbetad offert. Eft"
  • 2020-06-15

Daria Viktorovna S skrev om Älvsjö Tak AB
    Jag behövde hjälp att lägga om mitt tak. Vi har fått kontakt med 5 företag och Älvsjö tak var den enda seriösa med snabb återkoppling samt besiktningen kom strax efter det för att vi skulle få offert. Den som varit på plats var mycket kunnig och allt kändes tryggt då det var ett projekt som min familj tänkte länge på att göra.
    Älvsjö Tak var dock inte billigast men vi har ändå valt dem då många av våra grannar som fick nytt tak från dem varit mycket nöjda. Bra pris och kvalitet med tanken på hur resultatet blev.
    Rekommenderar varmt till dig som läser detta!
    Jag tycker ni är värda min långa kommentar om min upplevelse med er.🙂

PS: flera företag säger att dem anlitar ”oberoende” besiktningsman efter utfört arbete och betalar själv för detta vilket lät jätte konstigt. Läs mer
  • JOSEFIN H

2020-06-12

JOSEFIN H skrev om Älvsjö Tak AB
    Professionella, snabba och pålitliga! Läs mer
    Tio-Tak AB
    4.7 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Snabbt, proffsigt och snyggt. Genomtrevliga grabbar!"
  • 2020-05-12

Ulf Jerker Å skrev om Älvsjö Tak AB
    Snabb respons på min offertförfrågan och ett proffsigt bemötande. Väl utfört arbete i slutändan vilket är viktigast. Läs mer
    ALBERT B gillar detta
  • GUN W

2020-01-23

GUN W skrev om Älvsjö Tak AB
    Nu efter några år sen taket lades om med nytt tegeltak, nya plåtar, nya stup- och hängrännor, nytt takfönster, inklädd skorsten mm, är det dags att göra ett omdöme. Blev så bra, trots massor av snö förra året, blåst, regn och ibland orkanvindar, ligger allt som nytt fortfarande. Känns tryggt. Det var således ett väldigt bra jobb! Tack i efterhand! Läs mer
    Stadstak Sthlm AB
    4.3 / 5 i betyg — 43 omdömen
    Badge2020
    "Väl genomfört arbete, proffsigt bemötande, bra projektledning och arbetet genomfördes inom avsatt tid."
  • Erik Stefan H

2019-04-17

Erik Stefan H skrev om Älvsjö Tak AB
    Det var så skönt att äntligen fått tag i en dels kunnig, men också serviceminded och trevlig hantverkare. Vår takkupol som hade skadats i stormen byttes ut till en större variant. Duschrummet blev betydligt fräschare och ljusare tack vare nytt ljusinsläpp. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Bästa takläggarna i Stockholm:

Per Fredrik H Per Fredrik H tycker:
“Anlitade A & J Tak och Plåt AB...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte