Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

www.alvsjotak.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Älvsjö Tak AB! Vi arbetar långsiktigt och ser till att hålla ditt tak välmående under lång tid. Spara pengar genom att göra en professionell renovering som håller. Alltid fast pris på takläggning! Vårt nordiska klimat gör det extra viktigt att skydda ditt tak. Tjänster: Takomläggningar; papptak, tegelpannor,...

97 omdömen om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Sedan starten hos Reco 2021

Martin W
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Snabb återkoppling och möjlighet att vara på plats för att laga ett läckage i taket på vår villa vilket uppskattas då det förhindrade vidare skador.

Lea B
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Saknade information när arbetet skulle börjas.Det blev en överraskning när de kom och skulle sätta upp ställningar Lite små fel under arbetet men de åtgärdades efter att jag påpekade Killarna som gjorde arbetet var trevliga och tillmötesgående eloge till dem Albert var lätt att få tag i och återkom fort om jag hade ringt Saknar besiktnings protokoll och åter koppling av arbetsledaren hur arbetet är utfört eftersom jag är inte någon expert på takbyte I det stora hela är jag nöjd och rekommenderade er till grannen Mvh Lea Bengtsson

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Hej Lea, Tack så mycket för din feedback och för att du valde oss för ditt takbyte. Vi beklagar bristen på information om när arbetet skulle börja. Det är viktigt för oss att våra kunder är informerade och vi ska se till att förbättra vår kommunikation för framtida projekt. Vi är glada att höra att våra arbetare var trevliga och tillmötesgående under arbetet, och vi kommer att ge dem den beröm de förtjänar. Vi tar även ditt önskemål om besiktningsprotokoll och återkoppling från arbetsledaren på allvar och ska se till att...

Hsb:s S
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Vi är otroligt imponerade av Älvsjö Taks arbete. Deras takläggare är verkligen duktiga och professionella. De levererade ett bra resultat till ett rimligt pris. Vi kan varmt rekommendera dem till alla som behöver takläggningstjänster.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och uppskattar din rekommendation. Vi är här för att hjälpa till igen när du behöver det.

Carl B
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Väl utfört arbete, vi är nöjda! Vi valde att anlita en extern besiktningsman för arbetet, han hade inga stora synpunkter. Vi har främst haft kontakt med Albert under arbetets gång, han har varit snabb på att återkoppla och mycket professionell.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Calle för din trevlig och kraftfull omdöme, jag är jätte glad att du är nöjd med eran nytt tak. Grabbar hälsar er ☺️

Stefan T
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Gjorde allt enligt offert och förväntan. På utsatt tid.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack för ditt omdöme det är jätte viktigt för oss!

Karin M
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Snabba och enkla att ha att göra med!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Karin, för det förtroende ni har visat genom att anförtro oss att lägga om ert tak.

Anna B
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Nytt tak, råspont, pannor, takfönster. Mycket trevlig personal, timanställda, platschefen pratade bra svenska. Välstädat på arbetsplatsen, höll överenskomna arbetstider. De gjorde en miss som hanterades bra av företaget. Oberoende besiktningsman godkände slutbesiktningen med mindre avvikelser som åtgärdades.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack för att ni tog er tid att lämna ert omdöme. Vi är glada över att höra att ni var nöjda med arbetet och servicen som vårt företag tillhandahöll. Vår personal strävar alltid efter att upprätthålla högsta standard och professionalism. Vi beklagar den uppkomna missen, men vi är tacksamma för att ni uppskattade hur den hanterades av vårt företag. Det är viktigt att klargöra händelseförloppet för våra läsare. Vi installerade snörasskydd på takkupan enligt era önskemål och våra rekommendationer. Efter några dagar önskade...

Jill E
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Vi har fått hjälp av Älvsjö Tak med en takomläggning. Fantastiskt proffsiga i allt, utmärkt utfört arbete, tydlig offert och en tydlig och snabb kommunikation med mig som kund. Vi hade en oberoende besiktningsman som granskade arbetet som Älvsjö Tak gjort och han berömde arbetet och var väldigt positiv till hela utförandet. Jag kan verkligen rekommendera dem!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Hej Jill, Tack för finaste beskrivning av vårt företag. Vi är jätte tacksamma för förtroende och positiv bemötande!

Mats L
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Fungerade mycket bra. Höll utlovad tid.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Mats, Vi försöker vara bättre i framtiden för att få bästa betyg!

Björn L
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Snabb leverans och bra resultat!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Björn, det är alltid härligt att läsa och motiverar att göra vara ännu bättre.

Tolga S
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Bra, snabbt och prisvärt. Tack för arbetet

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Tolga, för ert positiva omdöme! Vi uppskattar ert stöd och ser fram emot att fortsätta leverera en utmärkt service till er.

Kerstin O
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Mycket nöjd Gott bemötande. Snabbt och effektivt utförande. Rekommenderas varmt!/Kerstin Olson

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack så mycket Kerstin för ert vänliga omdöme! Det gläder oss att höra att ni är nöjda med vår service. Vi uppskattar ert förtroende och ser fram emot att fortsätta att leverera högkvalitativa resultat till er i framtiden. Tveka inte att kontakta oss om ni har några ytterligare frågor eller önskemål. Vi är här för att hjälpa er.

Albert S
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Jag är otroligt imponerad av de takläggarna! Deras professionalism och skicklighet var uppenbara från början till slut. Arbetet utfördes med precision och effektivitet, och resultatet överträffade mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera dem till alla som behöver takarbete av högsta kvalitet.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack för det fina omdömet! Vi är glada att ni är nöjda med vår service. Ser fram emot att fortsätta att överträffa era förväntningar framöver!

Karl Oskar T
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Albert och Älvsjö tak gjorde ett mycket bra jobb. Proffesionellt från offert till avslut av arbetet. Arbetet blev väldigt bra utfört och kommunikation fungerade felfritt. Jag skulle varmt rekommendera Älvsjö tak, Oskar

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack, Oskar! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vårt jobb. Vi är tacksamma för din rekommendation och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden vid behov. Tack för att du valde oss!

Peter G
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Proffsigt skött och snyggt resultat utan överraskande tilläggskostnader. Platschef Yegor var mycket professionell och hjälpsam. Rekommenderar varmt!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete och att du uppskattade vår professionalism och hjälpsamhet. Vi uppskattar din rekommendation och ser fram emot att fortsätta att leverera högkvalitativa resultat i framtiden.

Björn J
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Mycket noggranna, kompetenta och effektiva takläggare. Även plåtdetaljer utförda i hög kvalitet. Snabba, självgående och serviceinriktade. Städar upp efter sig och lämnar området som det såg ut innan. Rekommenderas varmt. Inbokad inspektör var mycket imponerad av resultatet och lade ner minimalt med tid då allt var utfört enligt gällande standard och med perfekt resultat. Redan offerten visade att detta är en firma att lita på.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack för din detaljerade feedback! Det är fantastiskt att höra att takläggarna lever upp till höga standarder med noggrannhet och kompetens. Det är särskilt positivt att besiktningsman var mycket imponerad och att allt utfördes enligt standard med perfekt resultat. Att företaget även visade på pålitlighet redan vid offerten är verkligen uppmuntrande. Tack för att du delade din positiva erfarenhet och rekommenderade oss varmt!

Alessandro R
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Vi har anlitat nyligen Älvsjö Tak för att lägga om taket på vår 1920 tals villa i Enskede. Vi är mycket nöjda med resultatet! Mycket duktiga och prisvärda takläggare! Proffsigt utfört jobb. Bra kommunikation under hela arbetsprocessen. Medarbetarna har jobbat snabbt och har utfört arbetet på utsatt tid. Trevligt bemötande från Albert och arbetsledare Sergej vid frågor både via mejl, telefon och på plats. Mycket duktig plåtslagare! Duktig på att ta vara om och återskapa 1920 talets detaljer! Taket hade en ordentlig sättning...

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Hej Alessandro, tack för varmt bemötande det var nöje att jobba hos er. Önskar att flera kunder som ni! Hälsningar Albert

Annika L
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Snabb och smidig service och support.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack för förtroende ni visade genom att anlita oss.

Staffan H
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Vi beslutade oss för att byta taket på villan och friggeboden, i synnerhet takpannorna var slitna. Albert, VD, och Yegor, ansvarig för själva utförandet, kom ut och tittade och Albert bedömde det som ett enkelt jobb och erbjöd därför 30 % rabatt – en stor anledning till att vi valde att sätta igång redan nu. Men sedan kom höstregnen, så arbetet kunde bara utföras några dagar per vecka över en treveckorsperiod. Sedan kom vintersnön; men vilken tur – man hann precis få på alla takpannor, men några detaljer blev kvar. Den vänlige...

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Staffan, vi gör alltid reducerade priser till pensionerar. Hoppas att ni nöjer med nytt tak.

Jonas B
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Proffsigt utfört jobb. Snabba på att utföra arbetet på utsatt tid. Snabb respons och trevligt bemötande från arbetsledare vid frågor både via mail och telefon.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Jonas, vår service team alltid redo att hjälpa snabbt och kvalitativt!

Per F
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

De kom med mycket kort varsel.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Hej Per, Tack för omdöme och beställning av våra tjänster.

Kent L
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Snabbt svar. Snabbt fixat. Perfekt resultat.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Kent, vi gör vår bäst för att lämna kunden nöjd.

Aleksandra P
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Albert och hans team gjorde ett perfekt jobb hos oss. Bra kommunikation och lämnade allt snyggt i ordning efteråt. Vi är mycket nöjda 👍🏻👍🏻👍🏻

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Alexandra, det är alltid kul att höra/läsa.

Mikhail D
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Vi fick lägga om takpannor/byta ut underlagspapp och anlitat Älvsjö Tak för detta jobb. Blev nöjda som aldrig förr.Albert och hans team gjort allt snabt,effektivt och säkert dvs att de monterat byggställningar runt om hela huset,vilket känns trygg både för hantverkarna och oss. Kommer rekommendera Älvsjö Tak till mina vänner som är på g att förnya sitt tak.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Mikhail, vi är jätte glada att vi uppnått era förväntningar.

Christina A
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Dom har tidigare bytt vårt tak vilket vi är nöjda med. Snyggt och bra. Dom är trevliga att ha att göra med. Nu behövde vi hjälp med att flytta takstegen inför montering av solceller. Dom gjorde det jättebra och snabbt. Bra bemötande och Albert svarar snabbt.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Christina, det händer ganska ofta när man vill ge 5 stjärnor betyg men tryck 4, har meddelat Reco om detta.

Mia W
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Albert och hans team gjorde ett perfekt jobb hos oss när de bytte vår taklucka. Bra kommunikation, snabbt utförande och lämnade allt snyggt och i ordning efteråt.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Hej Mia, Tack för förtroende ni visade genom att anlita oss.

Johan S
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Vi är mycket nöjda med det arbete Älvsjö Tak utförde. Bra kommunikation med Albert och arbetsledaren under hela processen. Professionellt utfört och enligt överenskommen tidplan.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Johan, ni är alltid välkomna ifall det skulle behövas mer hjälp.

Carl S
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

När vi hittat problemet gjorde Älvsjö Tak ett mycket bra arbete på kort tid

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Hej Carl, Tack för omdömen det är jätte viktigt för oss.

John Henrik E
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

När man bjuder hem olika företag som vill erbjuda en offert så är en dialog superviktig. Av de olika företag som var hemma hos oss så var Albert på Älvsjö tak den ende som faktiskt tog anteckningar på vad jag hade för önskemål. Dessutom var hans bedömning av skicket på taket ärlig till vår fördel. Väl vid etableringen så har jag aldrig sett hantverkare jobba så hårt och noggrant. Vi behövde inte ha någon synpunkt och om vi hade haft det, är jag övertygad om att Albert på Älvsjö tak, hade lyssnat. Nu har vi varit villaägare...

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Henrik, Ni är jätte snälla och trevliga. Kul att ni är nöjda och hoppas det ska hålla 30 år till.

Janne K
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Redan vid inhämtning av offerter var Älvsjö Tak snabba och hederliga vid handläggningen. Vi fick ett initialt pris som stämde bra överens med slut offerten efter platsbesök. Arbetet genomfördes inom den tidsram som uppgavs och byggstart av vårt dubbelfalsade plåttak startade enligt plan. Arbetet var lite komplicerat då plåttaket ska komplettera befintligt tak. Älvsjö Taks medarbetare samarbetade väldigt väl med våra snickare och byggare från annan entreprenör. Samverkan var ypperlig utan några bekymmer. Ev. ÄTA kostnader...

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Janne, det är finaste och beskrivit omdöme vilket är imponerande och jätte viktigt för oss!

Martin G
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Vi la om taket i vår brf med Älvsjö Tak och är väldigt nöjda. De håller vad de lovar och alltid bra bemötande på olika frågor och funderingar. Kan starkt rekommendera dem!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Martin, det var nöje att jobba hos er! Kontakta oss när det bli dags att rensa hängrännor eller annat tjänst. Hälsa era trevliga grannar!

Marianne F
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Takomläggning . Toppen på alla vis. Jag är så glad och nöjd. Vänlig hälsning , Marianne

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Marianne, alla grabbar hälsar er bästa kunden som kan vara!

Ulf B
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Proffsigt och serviceinriktat bemötande. Verkade mycket kunniga och kontaktpersonen (ägaren) ringde t.o.m. upp efter utfört arbete (nytt takskikt på förrådstak samt tätning av genomföring i hustak) för att kolla min nöjdhet. Killen som utförde själva jobbet verkade kunnig, var trevlig och visade bilder på det utförda arbetet. På det stora hela är jag mycket nöjd.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Ulf, du är alltid välkommen att kontakta oss om det skulle behövas mer hjälp.

Gregor Å
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Snabb respons vid problem med läckande tak. Tydlig kommunikation och bra utfört arbetet, med att lokalisera och åtgärda ett mindre läckage på taket. Rekommenderas för takarbeten.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Gregor, det är vad vi kan göra med glädje.

Anna S
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Trevlig personal som snabbt hjälpte oss med taket. De är duktiga och prisvärda och vi anlitar dem gärna igen!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Anna! Det är kul att veta om att kunden nöjd och glad med vårt arbete.

Anders R
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Har använt Albert och Älvsjö Tak på huset hemma, vår sommarställe för omläggning av tak. Kommer som utlovat, kan sin sak och när allt är klart så städar dom bort allt skräp. Rekommenderar varmt!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Anders! Ni är alltid välkomna när det skulle behövas mer hjälp.

Christopher H
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Älvsjö tak gjorde reperationer av vårt yttertak inkl. nytt skorstensbeslag och ny taklucka. De är proffsiga, självgående och punktliga. Jag är mycket nöjd!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Christopher! Nöjda kunder är den bästa man kan få.

Hanna M
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Rekommenderas varmt för takrenovering! Snabb återkoppling via telefon och mail, oerhört tillmötesgående och serviceminded samt väl utfört arbete! Mycket nöjd!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Hanna! Din åsikt är jätte viktigt för oss!

Christopher L
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Arbetet med nytt tak till min villa blev helt OK. Vi hade återkommande en del anmärkningar från besiktningsman och lite försenat arbete, men dessa avhjälptes av Älvsjö tak tillslut. I efterhand när jag tittar ser jag att plåten runt t ex skorsten och takkupa in är helt nedvikt, det är lite större glipor på sina ställen, så kanske att det kommer inte skräp där på sikt, men förhoppningsvis inte. Så jag hoppas att taket står sig fint i många år framöver.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack för omdöme Christopher, det kommer att göra oss ännu bättre än idag. Jag är jätte ledsen att inte uppnått era förväntningarna . Enligt besiktningsprotokoll de anmärkningarna som du beskriver står som B markerat vilket betyder följande (anger att besiktningsmannen inte anser entreprenören ansvarig för bristfälligheten eller anmärkningen. Avhjälpande sker efter särskild beställning av beställaren.) De andra anmärkningar så som - Vänster vattbrädesplåt ej monterad.- var pga arbetet var inte helt klar eftersom vi hade inte fått svar om hur vill ni göra med papp vid vindskivorna.

Richard R
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Albert och Älvsjö tak gjorde ett fint arbete med att lägga om vårt tak i Örby. Det jag uppskattade mycket var att grabbarna höll ordning och städat omkring sig. Albert var också snabb att återkoppla på både mail och telefon. God service i allt!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Rickard, det var nöje att jobba hos Er. Hoppas vi ska träffa mer så snälla och trevliga beställare!

Claus J
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Let att få kontakt, kom till avtalat tid och renset hängränna när de var på taket och fixat.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Claus, vår service team hjälper er med nöje ifall det skulle behövas mer.

Johan F
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Snabba, med fin dokumentation !!!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Johan, det är alltid kul att läsa fin omdöme.

Ingrid B
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Allt var bra utan en punkt: det skall vara svensk arbetare och i förstarsta hand svensktalande personer. De som kom och arbetade här var trevliga, kompetenta, men språket ...... Ge arbete åt svenskarna först.. Ovanstående skrevs av Ingrid BIRGITTA Hammarborgs make. Vänlige Jadir 10-april-2023A.D.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack för din omdöme! Och det är härligt att du är nöjd med tekniska delen. Vi har både svensk talande personal och de som har varierande kunskaper i svenska. Du som kund har alltid dock svensktalande arbetsledning och kundtjänst på Älvsjö Tak. Vi ber om ursäkt för att våra killar inte kunde hålla en konversation på svenska med dig på en fika. Det var dock inga tekniska delen du ville diskutera om.

Bengt L
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Bra utfört arbete även om takgenomföring inte blev den sort jag från början önskade. Snabb återkoppling på min förfrågan. Kan rekommenderas!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Hej Bengt, tack för omdöme. Den sort av genomföring ni ville var inte anpassad för din tak. Vi hade monterad den bästa lösningen för mindre kostnader.

Lars-Erik M
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Fick mailkontakt och därefter en snabb och snygg lagning efter stor tallgren som bröts av efter snöfallet, föll ner över taket där takpannor, läkt och hängränna slets loss. Mycket nöjd!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack, det vi tycker om mest är servicearbete, där kan vi snabbt och ibland enkelt hjälpa taket att må bra igen!

Nils F
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Gjorde takbyte 2020 utan anmärkning från besiktningsman samt god kontakt under hela processen. Fick komplettera med snörasskydd 2022 efter den enorma snömängd som kom. Lilla smidigt då med. Älvsjö tak vet vad de sysslar med och har även rekommenderat dem till flera andra som också är nöjda.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Nils, det är viktigt för oss!

Erik T
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Hej! Grabbarna på Älvsjö tak kom snabbt och fixade min läckande takkupa. Jobbet blev gjort med hög nogranhet och jag är jättenöjd.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Ni är alltid välkomna om det skulle behövas mer hjälp.

Bostadsrättsföreningen V
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Mycket proffsigt genomfört. Erfaren personal.

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Hej och Tack för förtroende! Hoppas det kommer inte läcka på länge.

Åsa U
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Råkade ut för en akut takskada och de hade möjlighet att komma redan dagen efter, vilket var väldigt uppskattat! Nogrannt och proffsigt fixat!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack Åsa, akut hjälp är det vi prioriterar mest. Om det skulle behovas mer hjälp ni är alltid välkomna.

MARTIN L
Skrev om Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Proffsigt bemötande och väl utfört arbete! Tidsplan och kostnad höll enligt det vi kommit överens om. Albert svarar snabbt på mail och telefon. Bra!

Svar från Älvsjö Tak AB Stockholms Takläggare

Tack för förtroende ni visade genom att anlita oss och finaste omdöme!