AM.Mellin AB

AM.Mellin AB

Välkommen till AM.Mellin AB!

Hos oss på AM.Mellin AB kan vi hjälpa dig med ett gediget hantverk med fokus på kvalitet och precision. Vi är verksamma i hela Stockholm med omnejd. Funderar du på att bygga altan, renovera köket eller kanske bygga ditt drömhus? Då finns vi som en hjälpande hand längs med hela ditt projekt.

Tjänster: Bygga hus, renovera kök, renovera badrum, nybyggnation, ombyggnation, lägenhetsrenovering, fasadrenovering, fönsterbyten och mycket mer.

Vi tar oss ann jobb, små som stora. Vi är måna om vårt rykte och ser därför till att vara tydliga i vår kommunikation samt lyhörda för dina önskemål.

Läs vad 18 kunder tycker om AM.Mellin AB 2

2021-05-09
    Renovering av uterum. Ny panel, slipning av betonggolv, målning, påplatsbyggd bar, väggfast bänk och ett fint skåp med gamla fönster som dörrar.
    Mycket noggrant snickeriarbeten.
    2021-05-07
    Världsklass från start till mål!

Välorganiserade och proffsiga! Lite extra kärlek till David som gjorde största delen av jobbet hos mig!

// Felix
    2021-04-27
    Vi engagerade AM.Mellin för att bygga ett Atterfal hus. Allt funkade mycket bra från början till slut. Genomgående flexibla och trevligt bemötande.
    Omfång av arbetet blev utfört i tid och inget tjafs om timmar och betalning, allt gick perfekt enligt ök.
    Jag kan bara rekommendera dom.
    2021-04-23
    Utbyggnad på över 100m2.
    Bästa servicen och erfarna snickare som är lösningsorienterade. Oavsett hur snett det går så blir det rakt i slutändan!
    Kan stark rekommendera AM. Mellin!
    2021-02-17
    Snabb, proffsig utfört arbete och trevligt bemötande
    2020-12-20
    Byggde ett aterfall med lösvirke
    Mycket bra och trevligt bemötande från början till slut
    Levde upp till all förväntningar
    2020-10-21
    Mellin lade nytt golv i hela min lägenhet och delade av ett rum så det blev ett till sovrum. Riktigt bra gjort, alltihop blev jättefint! Trevlig snubbe dessutom! Rekommenderar!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2020-06-20
    Vi valde att anlita Andreas till vårat bygge på Ingarö.. En utmärkt hantverkare och trevlig person av högsta klass :)
    2020-06-06
    De hjälpte oss med lite snickeri och målningsarbete. Vi fick bra kontakt och de gav oss precis vad vi önskade. Kan starkt rekommendera AM. Mellin.
    2020-05-20
    Trevliga killar! Kom på tid och utförde det dom skulle med engagemang. I mitt fall mindre arbeten med att sätta litet Ikea pentry och lite hyllor.
    2020-05-09
    Renovering av kök. Nöjd med resultatet.
    2020-05-07
    Bra pålitliga noggranna ordning o reda.
    2020-05-07
    Har nyttjat AM.Melin vid flera tillfällen och kan rekommenderas.
    Lätt att kommunicera med jobbet blir utfört som överenskommet.
    2020-05-07
    AM.Melin hjälpe oss att bygga ut vår sommarstuga med två nya rum samt lite övrigt jobb på huset. Vi är väldigt nöjda med resultatet och kommunikationen under arbetets gång!
    2020-05-07
    Total renovering av Vardagsrum och sovrum.
    Mycket väl bemötande och tidsplan hölls.
    Förväntningar uppfylldes och vi är mycket nöjda med genomfört arbete. AM Mellin hanterade hela projektet med övriga underleverantörer EL, Målare och montörer på ett exemplariskt och professionellt sätt.
    Starkt rekommendera företaget AM Mellin.
    //jocke
    Mellin byggde en tillbyggnad på 15 kvm
    på mitt hus. De genomförde även en omfattande takrenovering.

Jag är glad att jag anlitade just Mellins.
    De är effektiva sparsamma pedagogiska och flexibla.

Jag anlitar dem även till mitt nästa projekt.

Thomas
    2020-05-07
    Fantastiska killar, som tar sina uppdrag på allvar.
    2020-05-07
    Pålitlig, punktlig, noggrann och trevlig.