AM.Mellin AB

AM.Mellin AB

www.mellinbygg.se
  • Badge2021

Välkommen till AM.Mellin AB! Hos oss på AM.Mellin AB kan vi hjälpa dig med ett gediget hantverk med fokus på kvalitet och precision. Vi är verksamma i hela Stockholm med omnejd. Funderar du på att bygga altan, renovera köket eller kanske bygga ditt drömhus? Då finns vi som en hjälpande hand längs med hela ditt projekt. Tjänster:...

38 omdömen om AM.Mellin AB

Sedan starten hos Reco 2020

Martin W
Skrev om AM.Mellin AB

Professionella och kan sitt jobb. Gör det lilla extra och är pålitliga och konsekventa i sin kvalitet.

Jenny H
Skrev om AM.Mellin AB

Professionell och väldigt lätt att kommunicera angående vårt renoveringsprojekt. Vårt projekt innefattade ordningsställande av ett halvt våningsplan. AM Mellin ansvarade för totalentreprenad där det utöver snickare också ingick jobb av elektriker, murare och rörmokare. De var flexibla och förstod våra behov väldigt bra. Alla hantverkare som har varit involverade har varit mycket professionella.

Skrev om AM.Mellin AB

Bra service , pålitliga o man får förtroende för de.

Patrik O
Skrev om AM.Mellin AB

Andreas och Eric gjorde ett bra jobb vid inredning av en utbyggnad tidigare i år. Kom i tid och dessutom trevliga! AM.Mellin AB kopplade även in målare, VVS och elektriker som också behövdes. Även de bra hantverkare. Tack för hjälpen! Mvh Patrik i Älvsjö

Karin V
Skrev om AM.Mellin AB

Kom i kontakt med Andreas när vi byggde ut vårt hus och var imponerad över att han var så noggrann och lösningsorienterad eftersom huset inte var rakt och det uppstod oväntade utmaningar. De stämde alltid av med oss och föreslog olika alternativ och de städade efter sig vilket var skönt eftersom vi bodde i huset och jag var flräldraledig med bebis. När jag sedan skilde mig och flyttade till lägenhet hjälpte Andreas både mig och min exman med att bygga lösningar och extra rum så vi skulle få plats med alla barnen på en mindre...

Margareta A
Skrev om AM.Mellin AB

Mycket bra bemötande. Våra förväntningar infriades och vi är nöjda. De utförde en köksrenovering

Hans K
Skrev om AM.Mellin AB

Hur bra som helst, utbyggnad på ca 70m2 som flyter på som planerat och överenskommet.

Patrik O
Skrev om AM.Mellin AB

Vi hade Albin Mur & Puts som huvudentreprenör för en ganska omfattande ut- och tillbyggnad och när det var dags för snickeri invändigt plockade Albins in Andreas Mellin. Han i sin tur ordnade med elektriker, vvs, målare och plattsättare. Bra utfört arbete av alla inblandade. Dessutom trevliga hanverkare som kommer i tid och frågar om något är oklart. Tack för bra utfört arbete Andreas, Eric mfl. Mvh Patrik, Älvsjö

Anna N
Skrev om AM.Mellin AB

Andreas och hans gäng jobbar just nu med en tillbyggnad av vårt hus. Såhär långt är vi supernöjda och kan varmt rekommendera dem! Mycket seriösa, trevliga, ordningsamma 😊 Allt flyter på precis som vi hoppats!

Carl M
Skrev om AM.Mellin AB

Öppning av yttervägg för Installering av altandörr, samt Trallbygge. Mycket nöjd, har tidigare anlitat dem och kommer att anlita dem igen i framtiden.

Albin M
Skrev om AM.Mellin AB

AM. Mellin AB pålitlig företag och lätt att samarbeta.

Eric E
Skrev om AM.Mellin AB

Stabilt och bra med hög kvalité

Joachim S
Skrev om AM.Mellin AB

utmärkt hanterat, proffs på de man gör.

Skrev om AM.Mellin AB

Trevliga , noggranna , ärliga , snygga jobb.

Lena B
Skrev om AM.Mellin AB

Utmärkt proffsigt arbetet med ett vänligt bemötande.

Pia R
Skrev om AM.Mellin AB

Vi har anlitat AM.Mellin AB flera gånger vid vårt husbygge. Det vi uppskattat har varit att arbetet alltid blivit utfört med ett jättebra resultat samt att AM.Mellin AB kommit med bra förslag på olika lösningar, stora som små.

Oskar L
Skrev om AM.Mellin AB

Vi anlitade AM.Mellin för ett större projekt som handlade om rivning av befintlig tillbyggnad, bygge av ny tillbyggnad och ombyggnation i befintlig del av vår villa. Vi hade en vision för hur det skulle bli och Andreas, Erik, David med flera förstod våra idéer och kom med många förslag på förbättringar. Det kan ju vara lite jobbigt att bo i ett hus som byggs om, men tack vare AM.Mellins professionalitet, bemötande och flexibilitet så gick allt bra. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och kan rekommendera AM.Mellin.

Nikola R
Skrev om AM.Mellin AB

Lyhörda till kundens behov. Även om ens vision inte är helt igenomtänkt, så jobbar dom för att förverkliga den, med gott resultat.

Arvid S
Skrev om AM.Mellin AB

Vänliga, noggranna och håller vad de lovar. Duktiga, håller mycket hög kvalitet på arbetet. De har hjälpt mig med flera saker genom åren. Nu senast installation av hantverksfönster. Jag hade höga förväntningar, vilka uppfylldes väl.

Skrev om AM.Mellin AB

Bra personal o proffesionellt utförda arbeten.

Anna B
Skrev om AM.Mellin AB

Renovering av uterum. Ny panel, slipning av betonggolv, målning, påplatsbyggd bar, väggfast bänk och ett fint skåp med gamla fönster som dörrar. Mycket noggrant snickeriarbeten.

Felix E
Skrev om AM.Mellin AB

Världsklass från start till mål! Välorganiserade och proffsiga! Lite extra kärlek till David som gjorde största delen av jobbet hos mig! // Felix

Kenneth J
Skrev om AM.Mellin AB

Vi engagerade AM.Mellin för att bygga ett Atterfal hus. Allt funkade mycket bra från början till slut. Genomgående flexibla och trevligt bemötande. Omfång av arbetet blev utfört i tid och inget tjafs om timmar och betalning, allt gick perfekt enligt ök. Jag kan bara rekommendera dom.

Jacob S
Skrev om AM.Mellin AB

Utbyggnad på över 100m2. Bästa servicen och erfarna snickare som är lösningsorienterade. Oavsett hur snett det går så blir det rakt i slutändan! Kan stark rekommendera AM. Mellin!

Tyresö F
Skrev om AM.Mellin AB

Snabb, proffsig utfört arbete och trevligt bemötande

Kenneth J
Skrev om AM.Mellin AB

Byggde ett aterfall med lösvirke Mycket bra och trevligt bemötande från början till slut Levde upp till all förväntningar

Sara S
Skrev om AM.Mellin AB

Mellin lade nytt golv i hela min lägenhet och delade av ett rum så det blev ett till sovrum. Riktigt bra gjort, alltihop blev jättefint! Trevlig snubbe dessutom! Rekommenderar!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Fredrik Ö
Skrev om AM.Mellin AB

Vi valde att anlita Andreas till vårat bygge på Ingarö.. En utmärkt hantverkare och trevlig person av högsta klass :)

Bertil A
Skrev om AM.Mellin AB

De hjälpte oss med lite snickeri och målningsarbete. Vi fick bra kontakt och de gav oss precis vad vi önskade. Kan starkt rekommendera AM. Mellin.

Charlotte B
Skrev om AM.Mellin AB

Trevliga killar! Kom på tid och utförde det dom skulle med engagemang. I mitt fall mindre arbeten med att sätta litet Ikea pentry och lite hyllor.

Gunvor Vilhelmina H

Renovering av kök. Nöjd med resultatet.

Skrev om AM.Mellin AB

Bra pålitliga noggranna ordning o reda.

Börje C
Skrev om AM.Mellin AB

Har nyttjat AM.Melin vid flera tillfällen och kan rekommenderas. Lätt att kommunicera med jobbet blir utfört som överenskommet.

Linda T
Skrev om AM.Mellin AB

AM.Melin hjälpe oss att bygga ut vår sommarstuga med två nya rum samt lite övrigt jobb på huset. Vi är väldigt nöjda med resultatet och kommunikationen under arbetets gång!

Joachim S
Skrev om AM.Mellin AB

Total renovering av Vardagsrum och sovrum. Mycket väl bemötande och tidsplan hölls. Förväntningar uppfylldes och vi är mycket nöjda med genomfört arbete. AM Mellin hanterade hela projektet med övriga underleverantörer EL, Målare och montörer på ett exemplariskt och professionellt sätt. Starkt rekommendera företaget AM Mellin. //jocke

Carl M
Skrev om AM.Mellin AB

Mellin byggde en tillbyggnad på 15 kvm på mitt hus. De genomförde även en omfattande takrenovering. Jag är glad att jag anlitade just Mellins. De är effektiva sparsamma pedagogiska och flexibla. Jag anlitar dem även till mitt nästa projekt. Thomas

Nikola R
Skrev om AM.Mellin AB

Fantastiska killar, som tar sina uppdrag på allvar.

Anders G
Skrev om AM.Mellin AB

Pålitlig, punktlig, noggrann och trevlig.