Amandas Rum

Ring 070-969 28 53 www.amandasrum.se

9 omdömen om Amandas Rum

Annika T
Skrev om Amandas Rum

Styling inför fotografering och försäljning av mitt hus. Amanda var tillmötes gående, duktig och väldigt effektiv. Kändes bra att lämna över det ansvaret till henne.

Peter J
Skrev om Amandas Rum

Amandas Rum stylade pappas hus inför försäljning och gjorde ett väldigt bra jobb med att visa husets potential med bra tips till oss, val av möbler, textiler, lampor mm. Min bror och jag är mycket nöjda med Amanda och det jobb hon utfört och rekommenderar henne gärna till andra. Carina och Peter

Jesper A
Skrev om Amandas Rum

Väldigt proffsigt skött med enkelhet och anpassning i fokus. Amanda jobbade i bra samarbete med min mäklare som tillsammans gjorde min försäljning av lägenheten enkel och bekymmersfri.

Tobias B

Ingvor C
Skrev om Amandas Rum

Fantastiskt bra på alla sätt o vis Amanda hade utförligt berättat hur allt gick till,så det var precis så Blev fint hemma inför försäljning av mitt hus Amanda stylade mitt hem, jättenöjd

Mimmi S
Skrev om Amandas Rum

Snabbt, personligt, proffsigt. Fantastiskt resultat!

Malin B
Skrev om Amandas Rum

Styling av lägenhet inför försäljning. Bra kommunikation, proffsig och serviceminded. Självklart grym känsla för inredning, stil och vad som funkar på foto. Resultatet blev fantastiskt! Blev så fint att vi undrade om det verkligen var samma lägenhet. Rekommenderar Amandas Rum varmt!

Reza T
Skrev om Amandas Rum

Hon kunde på ett fint och förtroendefulle sätt ta hand om hela stylingen utan att vi behövde stressa.

Johanna O
Skrev om Amandas Rum

Bra bemötande! Duktig på inredning.