Ana Biotherme Bedding AB

Ana Biotherme Bedding AB

Ring 08-411 67 00 www.ana.se
2.2

Resårsängar, vattensängar, elsängar, gavlar, resårmadrasser & bäddmadrasser. Fabriksförsäljning 50-70% billigare! Med lägsta prisgaranti. Välkommen in till våra butiker!

6 omdömen om Ana Biotherme Bedding AB

Nikito N
Skrev om Ana Biotherme Bedding AB

Finns ANA i verkligheten? Jag tror det knappast. Köpte säng för 5 år sedan. 25 års garanti blev lovat. Nu har fjädrarna gått sönder, och jag har försökt att kontakta företaget. Lyckades få svar från Malmö-avdelningen, att jag skulde skicka in beskrivning och fotos till Reklamationsavdelningen, vilket jag gjorde. Sedan har jag inte hört ett dugg trots flera mails. Jag måste avråda alla från att köpa sängar från ANA. Man blir lurad.

Sylvie G
Skrev om Ana Biotherme Bedding AB

VARNING FÖR ANA!!! Har köpt en ställbar säng 2012. En ribba har gått sönder, hela övre delen är sned, sängen går inte att använda. Trots otaliga försök till kontakt med ANA har jag inte fått någon respons. Vid 2 tillfällen lyckades jag få svar på telefon och ombads då att skicka in några bilder för att dokumentera skadan. Sedan händer åter igen ingenting. Reklamationsavdelningen är ett skämt. KÖP INTE NÅGON SÄNG FRÅN ANA! Dålig kvalitet! Ingen kundservice! Man struntar helt enkelt i reklamationer.

Jenny L
Skrev om Ana Biotherme Bedding AB

Otroligt missnöjd efter inte ens ett år så fick vi vår madrass utbytt pga av att det var två stora gropar där vi legat, vi har sedan dess bytt madrass två gånger till men nu hör de inte ens av sig längre när vi mailar och påpekar vår missnöjdhet. De har dessutom tagit bort texten på hemsidan med 25 års garanti. Detta köp var ett totalt misstag bland oss och våra vänner som har köpt.

Magnus F
Skrev om Ana Biotherme Bedding AB

ANA-sängen vi köpte är vi hittils kanon-nöjda med. Vår inbyggda värme (biotherme) slutade fungera av nån anledning men en ny-genomgång med inställnignarna så var den igång igen. Sängen i sig mycket skonsam och bra för ryggarna. --- Behövs en liten rabatt på ditt köp så är det välkommet att ange vårt namn (Emmelie Wihlstrand) för 5% eller vad det nu var. Detsamma ges till oss som "tips-belöning", nämligen ---

Nils P
Skrev om Ana Biotherme Bedding AB

Inte bra alls, trodde jag skulle bli nöjd med mitt köp men när jag får hem sängen så är det massa repor och revor i sidan på sängen, som om man har ställt den på högkant och skjutit den på marken tills emballaget gick sönder. Ringde upp när jag såg detta men det visade sig att jag blev beskylld för att ha orsakat det själv och kommer inte få något fixat gällande detta, utan mitt klagomål på hanteringen ignorerar dom. Givetvis har jag inte orsakat denna skada själv. Trist!!

lan B
Skrev om Ana Biotherme Bedding AB

Har en ställbar säng (trådlös fjärr) med både massage och biovärme från ANA. Har aldrig haft en så bra och skön säng nånsin. När jag ringde för att beställa rekommenderade de mig att komma dit för att testa just för att vara säker på mitt val. Trevlig personal, bra priser och snabba leveranser!!!