Anders Bygg&Plåt AB

Anders Bygg&Plåt AB

www.andersbyggplatab.com

Välkommen till Anders Bygg & Plåt AB! Anders Bygg & Plåt AB är ett litet företag grundat 2016 och är belägna i Bålsta. Vi utför många arbeten i Håbo kommun men kan även stå till tjänst i Stockholm, Uppsala och Västmanland med omnejd. Vi erbjuder tjänster som plåtslageri, papptak, snickerier, uterum, altaner och köksmontage....

11 omdömen om Anders Bygg&Plåt AB

Per A
Skrev om Anders Bygg&Plåt AB

Snabbt och enkelt . Inget krångel.

Svar från Anders Bygg&Plåt AB

Tack för omdömet Per. Vi utför krångelfria arbeten.

Katrin A
Skrev om Anders Bygg&Plåt AB

Mycket trevligt bemötande Fick otroligt snabb hjälp med läckande papptak Mycket nöjd

Svar från Anders Bygg&Plåt AB

Tack för det omdömet! Snabba åtgärder vid läckande tak är viktigt.

Alexander S
Skrev om Anders Bygg&Plåt AB

Allt från tak till ytskikt. Otroligt nöjd med allt. Tack. Trevligt bemötande. Inget jidder.

Svar från Anders Bygg&Plåt AB

Tack för det omdömet! Att vara mångsidig är en styrka vi har.

Kim R
Skrev om Anders Bygg&Plåt AB

Jag kom i kontakt med Anders genom hans sociala medier. Fantastiskt tillmötesgående och tydlig i sin kommunikation. Professionellt utfört arbete till en trygg prisbild. Plåtentreprenaden och tätskikten som utfördes mötte både vår förväntan som slutkundens.

Svar från Anders Bygg&Plåt AB

Tack för det omdömet! Försöker alltid vara så tillmötesgående och lösningsorienterad jag bara kan.

Johan T
Skrev om Anders Bygg&Plåt AB

Vi upptäckte en liten takläcka vid skorstenen. Fick snabbt svar från Anders Bygg&Plåt som kom ut och kollade. Sen fick vi en prisvärdig offert efter några dagar. Utfört arbete dröjde ett par månader mest pga av dåligt väder en längre tid. Men när väl arbetet var klart så blev det kanon och såg snyggt ut.

Svar från Anders Bygg&Plåt AB

Tack för det omdömet Johan! Kundens bästa ligger alltid i fokus.

Max Oliver M
Skrev om Anders Bygg&Plåt AB

Snabb och tydlig kommunikation, håller vad dom lovar, vettig prissättning, väl utförda arbeten. Jag anlitar Anders Bygg&Plåt både för både bygg och plåtarbeten regelbundet, och kan varmt rekommendera företaget till andra.

Svar från Anders Bygg&Plåt AB

Tack för det omdömet Max! Alltid en rak och tydlig kommunikation mellan jobben.

Fredrik B
Skrev om Anders Bygg&Plåt AB

Snabb offert, slutpris enligt offert, väl utfört arbete

Svar från Anders Bygg&Plåt AB

Tack för det omdömet Fredrik! Vi ser alltid till kundens bästa.

Laszlo H
Skrev om Anders Bygg&Plåt AB

Bra bemötande och vill göra bra ifrån sig. Öppen och bra dialog med kunden och bra genomfört arbete. Vi ger våra bästa rekommendationer!

Svar från Anders Bygg&Plåt AB

Tack för det omdömet Laszlo! Vi ser alltid till kundens bästa.

Johan L
Skrev om Anders Bygg&Plåt AB

Vill ni anlita en riktigt kompetent plåtfirma utan bekymmer så välj Anders.

Svar från Anders Bygg&Plåt AB

Tack för det omdömet Johan! Med ett gott samarbete kommer man långt.

Johannes C
Skrev om Anders Bygg&Plåt AB

Fixade mitt tak efter att ett annat företag gjort hål i det vid en felaktig installation. Superbra bemötande. Jättetrevliga killar som vet vad de sysslar med. Rekommenderas starkt.

Svar från Anders Bygg&Plåt AB

Tack för det omdömet Johannes. Ett tätt tak är det viktigaste!

BETTINA F
Skrev om Anders Bygg&Plåt AB

Anders Bygg & Plåt har fantastiskt duktiga plåtslagare som verkligen kan sitt jobb. De tänker själv, förklarar varför en lösning är bättre än en annan (som jag som ingenjör älskar, eftersom det bevisar att de vet vad de pratar om) och säger till när de ser saker på andra ställen där andra har utfört ett dåligt jobb. Utöver det är de trevliga och inte ens dyrare än andra om man räknar in besväret de andra har ställt till med. Jag har lärt mig så mycket om plåt och hur man kan förhindra vattenintrång av dem och skulle absolut...

Svar från Anders Bygg&Plåt AB

Tack för förtroendet utav din takomläggning med en bandtäckning och ett fint omdöme!