Alla kategorier Arborist Västra Götaland Göteborg Anders Gren Trädservice AB

Anders Gren Trädservice AB

Bergums Lyckeväg 1, 424 91 Olofstorp — Visa karta

Välkommen till Anders Gren Trädservice AB!

Vi är din arborist i Göteborg med omnejd och har funnits med i trädservicebranschen sedan 2003.
Vi är ett certifierat arboristföretag enligt European Tree Worker, Certified Arborist, Tree Risk Assessment Quantification (TRAQ) och ISA Tree Climbing Specialist. Detta gör att du kan vara trygg när du anlitar oss med vetskapen om att allt blir fackmannamässigt utfört. Innan arbetet påbörjas utförs noggrann analys och vi låter inte våra medarbetare klättra ensamma. Med försäkring från Länsförsäkringar som täcker skador för 10 000 000 behöver du aldrig vara orolig inför trädservice utförd av oss på Anders Gren Trädservice.

Vi utför allt från trädfällning, bortforsling och trädbeskärning till stubbfräsning, kronrensning, krongallring, viktbeskärning och mycket mer. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 2 kunder tycker om Anders Gren Trädservice AB

• 2019-06-10

Jessica F skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Trevligt bemötande och snabbt fixat. Syntes knappt ett spår efter att tre stora tuijor tagits ner och fraktas bort. Kommer att anlita dem igen om jag behöver. Läs mer
    2019-06-11 Anders G svarar Jessica F
    Tack Jessica, kul att ni är nöjda med arbetet vi utförde!
  • Mona R

2019-06-05

Mona R skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Fällde 2st höga träd som jag trodde skulle behövas ta ned bit för bit då det var väldigt trångt och lutade åt "fel" håll. Snabb och bra service utan att vi behövde vara hemma. Läs mer
    2019-06-11 Anders G svarar Mona R
    Tack Mona!
    Ja, träden var inte alldeles enkla att fälla men arbetet gick fint!

Bergums Lyckeväg 1, 424 91 Olofstorp