Alla kategorier Arborist Västra Götaland Göteborg Anders Gren Trädservice AB

Anders Gren Trädservice AB

Bergums Lyckeväg 1, 424 91 Olofstorp — Visa karta

Välkommen till Anders Gren Trädservice AB!

Vi är din arborist i Göteborg med omnejd och har funnits med i trädservicebranschen sedan 2003.
Vi är ett certifierat arboristföretag enligt European Tree Worker, Certified Arborist, Tree Risk Assessment Quantification (TRAQ) och ISA Tree Climbing Specialist. Detta gör att du kan vara trygg när du anlitar oss med vetskapen om att allt blir fackmannamässigt utfört. Innan arbetet påbörjas utförs noggrann analys och vi låter inte våra medarbetare klättra ensamma. Med försäkring från Länsförsäkringar som täcker skador för 10 000 000 behöver du aldrig vara orolig inför trädservice utförd av oss på Anders Gren Trädservice.

Vi utför allt från trädfällning, bortforsling och trädbeskärning till stubbfräsning, kronrensning, krongallring, viktbeskärning och mycket mer. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 11 kunder tycker om Anders Gren Trädservice AB

• 2019-09-17

Hela H skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Har anlitat Anders Green både privat samt för uppdrag åt mina egna kunder, alltid varit mycket nöjd med hans arbete då han är mycket kunnig.
    Just denna gång jobbade vi tillsammans i en trädgård där han hamlade och beskar träd.
    Man kan alltid lita på att Anders utför ett korrekt arbete!
    Rekommenderar alltid honom till de av mina kunder som behöver hjälp med större träd! Läs mer

Stina H skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Behövde hjälp med trädfällning på min tomt och googlade fram Anders Gren Trädservice. Fick snabb återkoppling på min förfrågan, och hade snart även en offert vilken jag accepterade. Arbetet utfördes kort därefter. Jag är jättenöjd och har fått ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande genom hela processen. Läs mer

Hannes N skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Riskbedömning träd:
    Snabbt och bra hanterat ärende, relevant resultat. Bra bemötande av följdfrågor. Läs mer

Anna S skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Koll och åtgärdsförslag av träd. Alltid lika enkelt och trevligt att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-08-19

Anders F skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Undersökning och behandling av en björk som angripits av sprängticka.
    Bemötandet röjde en sällsynt god förening av professionell och social kompetens. Alla förväntningar infriades. Läs mer
  • 2019-08-18

Joakim F skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Ansvarsfullt och effektivt.
    Anders med kollega fällde och kapade upp ett antal träd åt oss, samt rensade döda grenar i en tall. Det gick snabbt och allt flöt på enligt överskommelse. Bra råd på vägen med tex örslag på hur vi kunde underlätta arbetet. Läs mer
  • 2019-08-18

Agneta H skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Perfekt att ha en arboist som kommet och ser över våra träd. Läs mer
  • 2019-08-09

Finn R skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Trädfällning.
    Tydligt och klart bemötande.
    Uppdraget utfördes helt enligt beställning och förväntningar. Läs mer
  • Robert

2019-06-27

Robert skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Beställde trädfällning med bortforsling och det sköttes galant och jag blev meddelad när jobbet var gjort Läs mer
    Anders G gillar detta
  • 2019-06-10

Jessica F skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Trevligt bemötande och snabbt fixat. Syntes knappt ett spår efter att tre stora tuijor tagits ner och fraktas bort. Kommer att anlita dem igen om jag behöver. Läs mer
    2019-06-11 Anders G svarar Jessica F
    Tack Jessica, kul att ni är nöjda med arbetet vi utförde!
  • Mona R

2019-06-05

Mona R skrev om Anders Gren Trädservice AB
    Fällde 2st höga träd som jag trodde skulle behövas ta ned bit för bit då det var väldigt trångt och lutade åt "fel" håll. Snabb och bra service utan att vi behövde vara hemma. Läs mer
    2019-06-11 Anders G svarar Mona R
    Tack Mona!
    Ja, träden var inte alldeles enkla att fälla men arbetet gick fint!

Bergums Lyckeväg 1, 424 91 Olofstorp