Anders Gren Trädservice AB

Anders Gren Trädservice AB

grentradservice.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Anders Gren Trädservice AB! Vi är din arborist i Göteborg med omnejd och har funnits med i arboristbranschen sedan 2003. Anders Gren Trädservice AB stävar efter att vara ett kompetent företag med god service och ett personligt bemötande. Anders Green (privat stavas efternamnet med två "e") är certifierad av ISA...

163 omdömen om Anders Gren Trädservice AB

Sedan starten hos Reco 2019

Alf B
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Allt klockrent bra med andra ord. från början till slut

Tryggve R
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Utmärkt bemötande och väl utfört uppdrag

Anneli T
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Snabb och bra återkoppling. Väl utfört arbete

Petra F
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Proffessionellt genomfört arbete och mycket bra bemötande. Dessutom en bra förklaring av vad de gjorde med vårt träd och varför.

Fritz R
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Jag rekommenderar dessa fantastiska killar. Kunniga snabba korrekta.

Ebbe R
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Vi hade beställt en beskärning av en ek.Vi hade mailkontakt innan Han informerade att han skulle vänta tills det blev bättre väder.Vi är helt nöjda med det arbete som utfördes hos oss

Olsson
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Gjorde ett snabbt och bra jobba!

Gerd H
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

De kom hit och klippte träd enligt överenskommelse och allt gick bra

Niklas S
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Snabbt och effektivt. Gjorde ett bra jobb helt enligt överenskommelse.

Gustav B
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Proffesionellt bemötande och utfört arbete. Annat vi uppskattade var den rådgivningen, verkligen fokus på vårt behov och vad som blir bäst för träden och skogen som helhet. Anders är lugn och mycket kunnigt, vilket känns tryggt. Rekommenderas varmt

Rolf H
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Trevlig, kompetent. Genomfört arbete enligt offert/avtal.

Anna B
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Trevligt bemötande och professionellt utfört arbete.

Frank Z
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Mycket professionellt kunnande och bemötande. Fler borde anlita en arborist.

Ulrika B
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Snabbt, bra och proffsigt - rekommenderas!

Eva G
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Blev bemött mycket bra Förväntningarna blev uppfyllda En timmes föreläsning och diagnos över trädens status på vår tomt, samt råd hur de ska skötas.

Nicklas A
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Bra utfört och inga klagomål . Snyggt bortforslat och kompetent personal.

Irja P
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Korrekt och vänligt bemötande, offert och faktura stämde överens. Beskärningen av mitt stora körsbärsträd (Prunus avium) bättre än förväntat och kombinationen av formalia och mina önskemål perfekt. Som bonus en fin städning efteråt :-).

Marie K
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Trevligt bemötande, snabb återkoppling, tydlighet i uppdrag och beräknade av kostnader. Kan verkligen rekommendera företaget. Levde upp till förväntningarna. Tog ner en stor sälg plus bortforsling. Snyggt och fint efteråt.

Svar från Anders Gren Trädservice AB

Tack Marie för fin kritik! Och tack själv för gott samarbete!

Hans B
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Bra bemötande och stort kunnande. Pålitliga. Kom när det var avtalat och gjorde ett bra jobb.

Sven-olof S
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Bra bemötande och snabbt och professionellt utfört arbete.

Catarina B
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Jag är nöjd. Allt fungerade som jag förväntade mig och kommunikationen likaså.

Thomas O
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Bästa tänkbara. Alla våra förväntningar infriades till mer än 100% Helt otroligt att ta ner en så stor björk utan några skador eller nedskräpning på tomten .Riset snyggt och fint samlat . Hälsningar Marianne o Thomas Södra nääsgränsvägen9

Brf. W
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Trevligt bemötande, snyggt och prydligt när man lämnade. Rekommenderas varmt..

Gunbritt Z

Förtroendeingivande Effektivt arbete Proffessionellt

Rydetvägens S
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Väldigt fint bemötande både inför fällningen av en stor gran och under den. Proffsigt utförd fällning som kändes väldigt kontrollerad och säker.

Marta S
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Bra! Trevligt bemötande. Proffsigt trädarbete. Mindre noggrant vad gäller buskar, men nöjd ändå.

Carola B
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

När Anders Berg kom till min trädgård för att se över mitt ’övervuxna trädbestånd’, blev jag fascinerad av hans kunskap om träd och buskar. Min önskan av Trädservice var att få allt trimmat och förslaget, som jag godkände var att såga bort allt.och lämna bara 20 cm ’stubbar’ kvar. Sagt och gjort! Professionellt bemötande och direkta svar, gav mig förtroende. Samtidigt blir jag bemött som en vän, som jag alltid kommer att återkomma till med mina ’träd och buskbekymmer!!! Tack Anders för förträffligt arbete!!

Svar från Anders Gren Trädservice AB

Tack Carola för värmande ord! Verkligen trevligt att höra.

Ulf W
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Bra dialog o återkoppling. Mycket bra och noga genomfört arbete.

Jim N
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Otroligt proffsiga gav goda råd

Kjell M
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Vi är utomordentligt nöjda med våra kontakter med Anders och medarbetare som utfört sina arbeten (beskärning av träd) på ett synnerligen professionellt sätt. Den har utfört arbetet snabbt och effektivt och bortforslat allt spill och har varit trevliga att ha att göra med.

Chatarina C
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Trevligt bemötande och upplevdes professionella. Vi tog ner en stor gammal ek.

Magnus H
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Lugnt och sansat, vet vad dom håller på med. Proffsigt.

Sten L
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Proffesionalism rakt igenom!! Dom ( Hugo och Billy) lyssnade noga på vad vi tyckte skulle göras och framförde sina åsikter om vad som var bra för våra träd. Resultatet var som vi hoppats. Vi uppskattar också att vi fick hjälp med uppkapningen av en stam till "spislängder".

Kalle L
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Fått hjälp av Anders flera gånger. Alltid lika nöjd!

Svar från Anders Gren Trädservice AB

Tack Kalle! Trevligt att höra. Mvh. Anders.

Karolina M
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Ni tog bort ett träd åt oss och det gick väldigt smidigt! Ni arbetade snabbt och snyggt! Vi är väldigt nöjda. Trevligt och proffsigt bemötande!

Mira O
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Fick hjälp med trädbeskärning. Trevligt och kunnigt bemötande.

Maria T
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Bemötandet var som förväntat, professionellt och kunnigt. Han guidade oss i frågan om hur vi skulle beskära vårt träd. Vi hade en tanke på hur mycket vi ville ta bort men med hans expertis beskärde dom inte mer än nödvändigt men uppfyllde fortfarande våra önskemål. Vi fick hem ett reklamblad i brevlådan och det var på den vägen vi kontaktade Anders Gren Trädgårdservice.

Martin B
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Mycket kompetent arborist med stor kärlek till träden.

Hanne S

Effektiva trädfällningar. Fint bemötande

Sören R
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Fakturan var en aning sent skickad men annars okej.

Pernilla J
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Både vi som kunder och inte minst våra träd har fått ett mycket professionellt, trevligt och respektfullt bemötande av dom mycket erfarna arboristerna på Anders Gren Trädservice AB! Dom lyssnade in våra tankar och förklarade lugnt och pedagogiskt vad som kunde göras med just våra träd. Dom tog sig också tid åt att förklara vad som inte fungerar att göra och varför. Vår önskan var att se över våra träds kondition, som är ca 40-60 år, beskära mot hus och grannar men med inrikting att bevara träden och beskära utifrån trädets bästa. Vi är otroligt nöjda!

Svar från Anders Gren Trädservice AB

Tusen tack för värmande ord! Anders Green.

Bo A
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Vi fick en snabb hjälp med vårt träd och kan rekommendera andra, som behöver en arborist.

Olle S
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Professionell, punktlig och kunnig arborist som utförde jobbet snabbt och smidigt för en rimlig summa. Rekommenderas starkt.

Kjell M
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Bra dialog, gott bemötande i alla avseenden från alla inblandade. Var från början övertygad om företagets seriositet referenser ohörda. M.a.o. Bäst på alla sätt enligt ovan. Med vänlig hälsning Kjell Möller

Bengt N
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Proffesionellt och korrekt bemötande förväntningarna uppfylldes till fullo nedtagning av katt i träd

Anneli F
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Proffsig och otroligt trevlig erfarenhet av Anders Gren & co! Rekommenderas!

Hsb B
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Anders Gren Trädservice AB fällde och tog bort 14 träd varav de flesta var almar som fått almsjukan. Anders och hans anställda var här på utsatt tid, jobbade mycket snabbt och effektivt, det tog ca 11/2 timme att fälla alla träd och lasta med kranbil för att frakta bort dem. Sedan kom en kille som mycket effektivt utförde stubbfräsning. Vi kan varmt rekommendera Anders och vi planerar att nästa år sätta nya träd och kommer mycket troligt att vända oss till Anders Gren Trädservice för detta jobbet. HSB Brf Hovgården i Lerum, Sjövik

Eva H
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Jätte bra, trevligt, organiserat.

Cornelia D
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Nogrann och punktlig arborist som lämnar ett proffessionellt resultat! Rekommenderas!

Thore S
Skrev om Anders Gren Trädservice AB

Mycket vänligt och proffsigt Levde helt uppstig våra förväntningar Klippning av ett träd mycket bra gjort