Alla kategorier Musikinstrument Västra Götaland Borås Andersson Piano & Flygelteknik

Andersson Piano & Flygelteknik

Trandaredsgatan 28A, 507 62 Borås — Visa karta

Är det dags att stämma ditt piano? Då är du välkommen till Andersson Piano & Flygelteknik, din pianostämmare i Göteborg, Borås och Västra Götaland. Urban Fhager Andersson har hela 30 års erfarenhet inom yrket och är även med i Sveriges Pianostämmare och Tekniker Förening (SPTF).

Här kan du förutom pianostämning och flygelstämning även få hjälp med reparationer, justeringar och helrenoveringar. Här får du en pianostämmare som verkligen har den bästa utbildningen och ger den högsta kvaliteten. Välkommen!

Läs vad 6 kunder tycker om Andersson Piano & Flygelteknik

• Jesper P
    Jesper P skrev om Andersson Piano & Flygelteknik
    Urban klarade både pianostämning och intonation på ett väldigt professionellt sätt. Dessutom tipsade han mig om en pianolärarinna som jag har börjat ta lektioner hos.

Med vänlig hälsning, Jesper Petersen
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Andersson Piano & Flygelteknik
    Mitt piano blev stämt. Inget att klaga på.
  • Jan Börje S
    Jan Börje S skrev om Andersson Piano & Flygelteknik
    Jag är mycket nöjd med pianostämningen som utfördes snabbt och noggrant. Pianostämmaren kom med en dags varsel.
  • Anna S
    Anna S skrev om Andersson Piano & Flygelteknik
    Jag fick hjälp att stämma mitt piano. Jag är super nöjd med både bemötande och resultat.
  • Johan E
    Johan E skrev om Andersson Piano & Flygelteknik
    Jag har samarbetat med Andersson Piano & Flygelteknik sedan 1996 med enbart positiva erfarenheter. De har gjort allt från helrenovering av Steinwayflygel till vanliga stämningar med mycket professionellt resultat. Är själv verksam som pianist och vet därför vikten av ett gott samarbete med en kunnig flygel/pianotekniker.

Kan därför varmt rekommendera detta företag!
  • Kalle G
    Kalle G skrev om Andersson Piano & Flygelteknik
    Jag har köpt både stämningar och klimatanläggningar till instrument, både privat och till våra församlingar. Anderssons Piano & Flygelteknik har alltid genomfört dessa beställningar med hög servicegrad och med mycket hög kunskap. Jag är mycket nöjd med företaget och kan rekommendera det till alla som behöver hjälp med sina pianon/flyglar.

Trandaredsgatan 28A, 507 62 Borås