Andrews Granite

Andrews Granite

Välkommen till Andrews Granite!

Vi på Andrews Granite erbjuder bänkskivor av högsta kvalitet. Vi är verksamma i Norge, Sverige, Estland och Finland men har på senare år valt att fokusera på den svenska marknaden. Vi har över 15 års erfarenhet inom stenskivor.

Varför Andrews Granite?
  • Bästa priserna på marknaden
  • Alltid 5 års garanti
  • Snabb service
  • Inga dolda avgifter
Under närmare 15 år har vi monterat mer än 10 000 kök i Sverige och därigenom haft kunder över hela Sverige – från Skåne till Norrbotten. Vi har ett pålitligt nätverk av stenleverantörer och skräddarsyr dina bänkskivor helt enligt dina önskemål. I priset ingår alltid uppmätning, leverans och montering.

Läs vad 58 kunder tycker om Andrews Granite 2

2021-05-11
    Mycket bra support, vägledning och service.
    2021-05-10
    Vi använde dem för vår sekelskifteslägenet.
    De dök upp och mätte upp, installera 2 veckor senare.
    Snyggt och prydligt. Svarar snabbt
    Mycket proffsigt
    2021-04-15
    Det är nu andra gången jag anlitar Andrews Granite. Bemötandet är fantastiskt bra från kundtjänst.
    2021-04-08
    Enkelt att få offert, trevligt bemötande via Mail och på plats, leverans enligt plan och smidig och snabb installation. Och en jättefin bänkskiva :)
    2021-04-08
    Otroligt bra och snabb service och extremt fin produkt.
    Grymt nöjda.
    2021-04-06
    Mycket snabb leverans och bra inpassning. Vi är nöjda
    2021-03-24
    Mycket bra, proffsig och snabb service för ett bra pris jämfört med andra bolag. Det lilla minus är att inget ROT-avdrag ges samt att det blev 5-6 mms skillnad mot vägg vid installation så vi behövde foga glappet.
    2021-03-18
    Jag är jättenöjd med mina bänkskivor! Samma dag som jag ringde kunde de komma för att mäta, vilket i och för sig var en tursam slump då de skulle åt mitt håll. Bor 20 mil från Sthlm. 1 månad från mättillfället så var skivorna monterade. Ett snyggt utfört jobb och en trevlig kontakt i Karolin. Jag rekommenderar dem!
    Tack Caroline för fina ord! Det glädjer oss mycket att ni är nöjda! Andrews Granite
    2021-03-13
    Bänkskiva kök. Mycket bra. Nöjd
    2021-03-10
    Andrews Granite levererade 3 st jättesnygga bänkskrivor till vårt kök. Bemötande var väldigt vänligt, proffsigt och effektivt. När vår andra köksdelleveranserna blev försernade var det inget problem för Andrews Granite att boka om installering av bänkskivorna. Jag kan absolut rekommendera Andrews Granite!
    2021-02-26
    Vi är så nöjda med Andrews Granite! Vi har byggt om hela köket och dom levererade bänkskivor till ett oslagbart pris. Köksleverantör och andra stenfirmor hade ett 40-50 % högre pris för exakt samma sten.

Då kanske man får tumma på något annat tänkte vi, men nej, servicen av Karolin som administrerade allt var toppklass och servicen och kvalitén på arbetet både vid mätning och montage var även det 5/5.

Kan varmt rekommendera till andra.
    2021-02-26
    Trevlig personal. Snabb hantering från mäta ing till leverans. Ca 2 veckor. Mycket nöjd med resultat.
    2021-02-22
    Proffsigt bemötande, snabb leverans och noggrann montering.
    2021-02-17
    Jag köpte en bänkskiva till köket. Jag är supernöjd med bemötande, service och utförandet av jobbet. De höll vad de lovade till ett fullt rimligt pris! Toppen på alla sätt!
    2021-02-15
    Beställt Bianco Drift bänkskivor till kök.
    Jättenöjd med uppmätning, leverans och montering.
    Supertrevliga killar, tryggt att den som mäter upp även monterar bänkskivor och kanslister.
    Kommer att använda dem igen.
    2021-02-12
    Bänkskiva granit
    Bra bemötande både av personalen på plats o via telefon
    2021-02-05
    Bra leverantör av stenskivor. Mycket smidiga och proffsigt utfört arbete.

/Simon
    2021-01-28
    Köpte bänkskivor av granit. Snabb service med uppmätning och kort leveranstid. Snyggt installerat och bra pris
  • 2021-01-24
    Bra kontakt med företaget, snabb och bra leverans!
    2021-01-21
    Hej,
    Jag köpte en bänkskiva av vrede Guatemala.
    Alla viktigaste var att jag bemött mycket vänlig av företaget och Karolin på kontoret som hjälpte mig att jag får min bänkskiva ganska snabbt.
    Teknikerna som mätte och monterade bänkskiva va jätte proffs. fint elegant och snabbt .
    Jag är jätte nöjd. och jag hoppades att jag hade flera kök då skulle anlita Andrewa Granite. dessutom bra pris.
    Tusen tack
    Hamid tusen tack för fina ord! Det var glädje att hjälpa er! :) Andrews Granite
  • 2021-01-20
    Super bra service, snabb leverans och super trevligt bemötande
    Tack för fina ord Sebastian! Ni har nu en superfin kök! Andrews Granite
  • 2021-01-11
    Superbra service och snabb leverans!
  • 2021-01-05
    Mycket nöjd med Andrews granite, de var snabba, duktiga och professionella. Dessutom ligger de bra i pris.
    2020-12-29
    Bra pris och produkt, proffsiga installatörer
    2020-12-24
    Köpt bänkskivor 3 st.
    Är mycket nöjd.
    Bra pris, bra service och snabb leverans.
    2020-12-22
    Perfekt hantering samt rekord snabbt
  • 2020-12-22
    Allt var toppen👍 beställning, leverans med extrem noggrannhet, priset. Nästan 30-50% billigare än Elgiganten.

Vi är super nöjda 👍
    2020-12-22
    Vi beställde måttning, leverans och montering av granitskiva Nero Assoluto. Fantastisk fin granitsten utan skarv. Snabb leverans, god service minded, proffesionellt utfört! Vi är fantastisk nöjda!
    Hej Jenny! Riktigt fina ord som värmer oss! Andrews Granite
  • Jeanette T
    skrev om Andrews Granite
    2020-12-22
    Superfint bemötande, snabba och proffsiga!
    2020-12-20
    Snabbt, enkelt och det blev super fint!! Vi är väldigt nöjda med slutresultatet.
    2020-12-19
    Vi är så nöjda med allt ifrån deras kunskap, seriositet, priser och en fantastisk servicekänsla ifrån alla vi varit i kontakt med. Vi vill verkligen tacka Andrews Granite för proffsigt bemötande hela vägen och att ni lyckades få fram våra bänkskivor så snabbt..
    Till slut vill jag säga att vi verkligen kan rekommendera Andrews Granite..
    / David och Maria
    2020-12-17
    Mycket bra kommunikation med företaget samt proffsigt bemötande!
    2020-12-17
    Otroligt lyhörd personal, hög service och ett professionellt sätt att arbeta från punkt A till Ö. Vi är väldigt nöjda med färdig produkt!

Hälsningar
    Rita Pano
    Hej Rita! Det gläder oss väldigt mycket att ni är nöjda med våran service! Slutresultatet blev ju superfin! Andrews Granite
    2020-12-16
    Jag köpte en måttbeställd granitskiva till ett matbord. Jag fick utomordentlig service och snabb återkoppling. Både personalen på kundservice och de som skötte leveransen var trevliga, proffsiga och hjälpsamma. Jag är supernöjd med kvaliteten på skivan, snabbheten på leveransen och det oslagbara priset, en oslagbar kombination. Jag har tidigare beställt marmorskivor till ett kök och skulle inte tveka att använda den här leverantören igen.
    2020-12-15
    Proffsiga, snabba, punktliga och oerhört lösningsorienterade.
    2020-12-10
    Snabb och effektiv hantering, från offert till beställning och proffsigt utförande! Rekommenderas starkt
    2020-12-10
    Lyhörda och snabba, utmärkt service och ett strålande resultat. Uppmätning, produktion och installation på 10 dagar. Vi är supernöjda!
    Tack för din feedback Martin! Vi är glada att ni är nöjda! :) Andrews Granite
    2020-12-07
    Vi köpte bänkskivor i kvarts som var jättefina.
    Bra service, bra pris, snabb leverans.
    Ett företag som rekommenderas
    Tack Ulrika! Vi är glada att ni är nöjda med oss! Andrews Granite
    2020-12-04
    Använt mig av dem Andrews granit hos flera kunder, fungerat utmärkt varje gång!
    Tack Johan! Vi finns alltid här för dig! Andrews Granite
    2020-11-18
    Beställde bänkskivor till ett kök och Andrews granite var helt klart billigast.
    Från kontakt till färdig produkt tog ca 2 veckor.
    Var super nöjd med montaget som gick väldigt snabbt och blev riktigt snyggt.
    Tack Peter för din feedback! Ni är alltid välkommen tillbaka om ni behöver våran hjälp! Andrews Granite
    2020-11-18
    Bänkskiva Noble Carrar till diskbänk, köksö och stänkskydd över diskbänk. Professionell och snabb hantering. Mycket nöjd!!!!
    Hej Claes! Eran kök blev superfin! Hoppas att ni har där massa trevliga stunder med nära och kära! Andrews Granite
    2020-11-18
    Vi är väldigt nöjda med alla kontakter vi haft med Granit. Från mätkillarna till de som installerade skivorna.
    Snabb handläggning från första samtalet till dess att de var på plats.
    Hej Stefan! Tack så mycket för fina ord! Det glädjer oss! Andrews Granite
    2020-11-11
    Var en brs helhetsupplevelse och ett riktigt bra resultat
    Hej Jonas! Tack för återkopplingen. Vi är glada att du var nöjd med vår service och resultat! Andrews Granite
    2020-11-10
    lätt att kommunicera med, hjälpsamma, snabba. Supernöjd!
    Hej Anneli! Vad härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande och service! Andrews Granite
    2020-11-09
    Bra produkter, snabb leverans och mycket god service - bättre kan det inte bli.
    Tack Gunnila! Vi är glada att ni blev nöjda med våran service! Andrews Granite
    2020-11-08
    Mycket bra!
    Snabb kontakt med uppföljande mätning.
    Snabb och effektiv leverans och installation.

Rekommenderas!
    Tack Henrik för fina ord och rekommendationen! Vi är glada att ni blev nöjda me oss! :) Andrews Granite
    2020-11-06
    Väldigt bra bemötande samt bra priser. Tackar för hjälpen.
    Vänligen Pierre
    Tack för fina ord Pierre! Det var glädje att jobba med er! :) Andrews Granite
    2020-10-31
    När vi byggde om vårt kök blev rekommenderade av snickaren att kontakta Andews Granite för bänkskivorna i sten vi behövde. Andrews Granite har överträffat våra högt ställda förväntningar, från offert till leverans. Vi jämförde med ett antal olika leverantörer och Andrews Granite hade bästa pris, levererade på tid, trevligt bemötande och kunnig personal. Vi rekommenderar Andrews Granite om ni vill ha bänkskivor i sten.
    Tack Rutger för fina ord! Det är alltid glädje att jobba med människor som uppskattar vad vi gör! :) Önskar till er massa trevliga kvällar i eran fin kök! Andrews Granite
    2020-10-20
    Vi beställde våra bänkskivor till köket hos Andrews Granite. Inom några dagar kom firman och gjorde ett otroligt noggrant och bra jobb vid uppmätningen. Det var inte lätt pga. inga raka väggar osv... vid leverans en dryg vecka senare visade sig: allt passsade perfekt. Casper var superbra att samarbeta med, alltid tillgängligt och bra kommunikation. Behöver jag nämna att deras pris för hela ärendet låg lägst av alla offerter vi begärde in, sammanlagt 5 stycken? Andrews Granite = varmast rekommenderat av oss! Tack Hjalmar!
    Hej Berthold! Dina ord värmer oss verkligen! Tack själv för ett jätte trevligt bemötande! Andrews Granite
    2020-10-19
    Imponerad. Rätt pris, punktliga, väldigt professionellt, kommer att användas igen.
    Hej Jonas! Tack för fina ord! :) Ni är alltid välkommen kontakta oss om ni behöver vår hjälp! Andrews Granite