Andrews Granite

Björnspinnarvägen 23, 141 37 Huddinge — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Andrews Granite

• 2020-10-31

Rutger W skrev om Andrews Granite
    När vi byggde om vårt kök blev rekommenderade av snickaren att kontakta Andews Granite för bänkskivorna i sten vi behövde. Andrews Granite har överträffat våra högt ställda förväntningar, från offert till leverans. Vi jämförde med ett antal olika leverantörer och Andrews Granite hade bästa pris, levererade på tid, trevligt bemötande och kunnig personal. Vi rekommenderar Andrews Granite om ni vill ha bänkskivor i sten. Läs mer
    2020-10-31 Andrews Granite svarar Rutger W
    Tack Rutger för fina ord! Det är alltid glädje att jobba med människor som uppskattar vad vi gör! :) Önskar till er massa trevliga kvällar i eran fin kök!
  • 2020-10-20

Berthold G skrev om Andrews Granite
    Vi beställde våra bänkskivor till köket hos Andrews Granite. Inom några dagar kom firman och gjorde ett otroligt noggrant och bra jobb vid uppmätningen. Det var inte lätt pga. inga raka väggar osv... vid leverans en dryg vecka senare visade sig: allt passsade perfekt. Casper var superbra att samarbeta med, alltid tillgängligt och bra kommunikation. Behöver jag nämna att deras pris för hela ärendet låg lägst av alla offerter vi begärde in, sammanlagt 5 stycken? Andrews Granite = varmast rekommenderat av oss! Tack Hjalmar! Läs mer
    2020-10-20 Andrews Granite svarar Berthold G
    Hej Berthold!
    Dina ord värmer oss verkligen! Tack själv för ett jätte trevligt bemötande!
  • 2020-10-19

Jonas H skrev om Andrews Granite
    Imponerad. Rätt pris, punktliga, väldigt professionellt, kommer att användas igen. Läs mer
    2020-10-20 Andrews Granite svarar Jonas H
    Hej Jonas!
    Tack för fina ord! :) Ni är alltid välkommen kontakta oss om ni behöver vår hjälp!
  • Almasi Bygg

2020-10-16

Almasi Bygg skrev om Andrews Granite
    Vi har haft 7år samarbete med Andrwesgranite och beställt mer än 70 bänkskivor. Alltid bra resultat och lyhörda.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-10-16 Andrews Granite svarar Almasi Bygg
    Tack för fina ord ! Vi är glada över samarbete med er!
  • 2020-10-16

Souad Z skrev om Andrews Granite
    Köpte en stor beställning komposit skivor både till Vägg sten, Köksö och bänkskivor jag fick faktiskt rekommendationer från kollegor på jobbet.

Andrew Granit hörde av sig ganska fort efter att jag mejlade de ock kom med en mer detaljerad offert, svarar snabbt när vi ringde på telefon eller Sms. skicklig personal, både bemötande och kunskapsmässigt hjälpte till med frågor vi viste inte hur vi skulle göra. Fick faktisk min leverans enligt den lovade ledtiden. Jag är nöjd både med priset som jag betalade då är det betydligt lägre en andra leverantören och med den kundservicen vi fick Stort tack Hjalmar och resten av teamet. Läs mer
    2020-10-16 Andrews Granite svarar Souad Z
    Hej Souad! Vi tackar er med hela teamet för så fina ord! Hoppas att ni njuter massa härliga stunder i eran supesnygg kök!
  • 2020-10-15

Niclas C skrev om Andrews Granite
    Har nyttjat Andrews Granite ett flertal år. Alltid med perfekt resultat och trevligt bemötande. Kommer fortsätta! Läs mer
    2020-10-16 Andrews Granite svarar Niclas C
    Hej , Niclas! Tusen tack för ditt förtroende och fina ord - det värmer!

Cina Svensson C skrev om Andrews Granite
    Köpte bänkskiva i kvarts till köket. Snabba på att boka möte & komma ut & mäta. Kortare leveranstid än andra leverantörer. Läs mer
    2020-10-14 Andrews Granite svarar Cina Svensson C
    Tack Cina för fina ord!
    Det glädjer oss att ni blev nöjda med oss!

Louise Skogby L skrev om Andrews Granite
    Köpte stenbänkskiva till köket för andra gången genom Andrews och har varit väldigt nöjd båda gångerna. De är väldigt trevliga och hjälpsamma och svarar snabbt på frågor. Prisvärda och snabbare leveranser än alla andra vi pratat med. Läs mer
    2020-10-14 Andrews Granite svarar Louise Skogby L
    Hej Louise!
    Vad härligt att höra att ni är så nöjda! Hela teamet tackar för berömmet! :)

Bojan Radojicic B skrev om Andrews Granite
    Duktiga, lätta att ha och göra med. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-14 Andrews Granite svarar Bojan Radojicic B
    Tack så mycket för eran rekommendation! :)
  • 2020-10-13

Jakob Z skrev om Andrews Granite
    Beställde för andra gången sedan 2018 en bänkskiva till nytt kök. Riktigt proffsigt bemötande, uppmätning och leverans 2v efter orderbekräftelse. Killarna kommer på minuten, stenen passar på millimetern och man betalar på plats. Samma sten kostar mer än dubbla i butik i Sthlm med 8v leverans. Rekommenderar starkt till alla som är ute efter bänkskivor! Läs mer
    2020-10-13 Andrews Granite svarar Jakob Z
    Hej Jakob! Tack för fina ord! Det glädjer oss att ni är nöjda med våran service!
  • 2020-10-12

Joakim Mellquist J skrev om Andrews Granite
    De kommer och mäter.
    De levererar och lägger på plats
    Allt funkar! Läs mer
    2020-10-13 Andrews Granite svarar Joakim Mellquist J
    Hej Joakim! Vad härligt att höra, tack! :)
    Vi hoppas att ni är nöjda med era fina bänkskivor!

Björnspinnarvägen 23, 141 37 Huddinge

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte