Andrews Granite

Andrews Granite

andrewsgranite.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Andrews Granite! Vi på Andrews Granite erbjuder bänkskivor av högsta kvalitet. Vi är verksamma i Norge, Sverige, Estland och Finland men har på senare år valt att fokusera på den svenska marknaden. Vi har över 15 års erfarenhet inom stenskivor. Varför Andrews Granite? * Bästa priserna på marknaden * Alltid 5...

352 omdömen om Andrews Granite

Sedan starten hos Reco 2020

Martin H
Skrev om Andrews Granite

Trevliga, bra bemötande, kommer på utsatt tid, proffsigt jobb och utmärkt resultat! Dessutom snabb leverans och prismässigt konkurrenskraftiga. Rekommenderas varmt, har tipsat vänner och bekanta om dom.

Svar från Andrews Granite

Tusen tack Martin för din feedback! Det betyder mycket för oss.

Christian D
Skrev om Andrews Granite

De har varit superhjälpsamma även om det från början verkade lite osäkert om hur seriösa de faktiskt var. Men vi är jättenöjda med resultatet och de levererade bänkskivorna extremt snabbt. Kan verkligen rekommendera detta företag.

Svar från Andrews Granite

Tack Christian för Din feedback!

Mari M
Skrev om Andrews Granite

Väldigt snabb och bra leverans. Bra service! Rekommenderar varmt.

Svar från Andrews Granite

Tack Maria att ni anlitade oss!

Emelie M
Skrev om Andrews Granite

Snabb leverans, fint och prisvärt.

Svar från Andrews Granite

Tack Emelie för det fina omdömet!

Christopher J
Skrev om Andrews Granite

Allt fungerade perfekt, både inmätning och installation. De höll tidschemat och leverade som lovat.

Svar från Andrews Granite

Hej Christopher! Vi är mycket glada att du är nöjd med vårt arbete.

Martina M
Skrev om Andrews Granite

Trevliga, flexibla, prisvärda. Och viktigast. Fina stenskivor.

Svar från Andrews Granite

Tack Martina för fina ord. Hoppas ni njuter fina bänkskivor länge.

Anton E
Skrev om Andrews Granite

Hela processen var smidig. Fick bänkskivan på mindre än 1 vecka. Väldigt bra service

Svar från Andrews Granite

Tack Anton för Din feedback! Det glädjer oss att ni blev nöjda med vår service.

Nichlas A
Skrev om Andrews Granite

Snabbt, bra trevligt bemötande! Ända negativa är att det tog lite tid att få svar i mejlen. Det blev jätte bra!

Svar från Andrews Granite

Tack Nichla för Din feedback.Det kan ta ibland mer tid att svara på e-mail.

Fredrik R
Skrev om Andrews Granite

Vi fick superbra hjälp från första kontakt. Vi är så nöjda, allt från kontakten med er, mätning och installation och inte minst den fina skivan!!! //Fredrik o Jessica

Svar från Andrews Granite

Tack för fina ord Fredrik och Jessica! Det glädjer oss mycket!

Fredrik E
Skrev om Andrews Granite

Great work with measurements and installation. One piece of the stone was wrong, but it was exchanged without Any argumentation. Good communcation through mail and they always called 30min prior arrival. A bit tricky to pay to foreign bank account. Had to use the telephone bank service for that with long queing time. Quote was a bit changed after initial offer, but no major changes and with good reasons. Good quality of our Ceasarstone Moorland fog. We are very happy of the work performed. AND they were appr. 40...

Svar från Andrews Granite

Tack för fina ord Fredrik! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig med bänkskivor.

Jonatan S
Skrev om Andrews Granite

Funkade jättebra, 10 dagar från första kontakt till att skivorna var på plats, bra priser. Funkade bra med kommunikation även fast jag är dålig på engelska. 👍

Svar från Andrews Granite

Tack Jonatan för din feedback. Det glädjer oss mycket att ni blev nöjda med vårt arbete.

Karin J
Skrev om Andrews Granite

Sjukt bra och trevliga! Problemfri installation, fick välja sten själv och den blev toppenbra!

Svar från Andrews Granite

Tusen tack Karin för ditt positiva omdöme.Det glädjer oss att ni blev nöjda!

Peter H
Skrev om Andrews Granite

- Bra pris. - Snabb respons med offert - Snabb och smidig leverans - Bra utfört, inget att klaga på

Svar från Andrews Granite

Tack Peter för din feedback! Det betyder mycket för oss.

Jonathan F
Skrev om Andrews Granite

Väldigt nöjd med Andrews Granite. De var snabba med att följa upp alla mina frågor via mail innan order. Efter jag lagt order kom skivan mycket snabbare än förväntat, ca 1 vecka efter betald order fick jag skivan hemlevererad. Kan absolut rekommendera Andrews Granite till andra.

Svar från Andrews Granite

Tack för din feedback Jonathan, vi är glada att vi kunde hjälpa dig!

Ummuhan E
Skrev om Andrews Granite

Bra pris på bänkskovorna när jag tog in offert från olika företag. Men de har inte tillräcklig kunskap i hur ett kök ska mätas och se ut. När jag påpekade detta efter installation, att de mätt fel, slutade de självklart svara på mail då slutbetalningen skedde i samband med installationen. Tidigare var de snabba med att svara på alla mail. Efter drygt 2 år uppstod nu ett annat fel med bänkskivan, hade inga förhoppningar på svar vilket jag heller inte fick. Så håll er borta från detta företag om ni vill jobba med en seriös firma som har någon form utav efterservice.

Svar från Andrews Granite

Hi Ummuhan. I am definetly disappointed to hear that you are not satisfied with our after-sales service. We hold this to a high priority and help our clients on a monthly basis with things such as warranty works, repairing chipped countertops (due to self done damage), insurance cases and other various tasks. Based on your first name visible here in Reco.se I did not find any e-mails so I currently cannot check what was wrong and how we can help. I would highly appreciate if you sent your last e-mail directly to timothy@andrewsgranite.com...

Ford Cullen G
Skrev om Andrews Granite

Excellent service, communication and product. Would diffinetly use again and highly recommend.

Svar från Andrews Granite

Thank you for the great feedback Ford. It is always great to work with clients who know what they need and are easy to handle things with!

Mårten L
Skrev om Andrews Granite

Trevligt bemötande från offert till leverans. Ett visst mått av ångest när skivorna levererades att något skulle blivit fel (vi hade bl.a. lyft upp ett fönster från mätning till leverans) men allt passade perfekt. Initial mailkontakt på svenska men efter sjukdom bytt till engelskskrivande dito. Mättekniker och installatörer pratade bra engelska och var enkla att ha att göra med. Installatörerna tyckte också det blev snyggt och ville ha bilder på slutresultatet. Med tanke på att lokal leverantör skulle ha nästan dubbla priset var upplevelsen klart över förväntan. Rekommenderar.

Svar från Andrews Granite

Thank you for the kind words and hope you enjoy your new countertops for many years to come!

Anna S
Skrev om Andrews Granite

Lösningsinriktade, tydliga och väldigt trevligt bemötande. Andrews Granite är mycket prisvärda och kommer också med relevanta förslag på lösningar.

Svar från Andrews Granite

Thank you for your gracious words, and we wish you many years of enjoyment with your new countertops!

Jörgen S
Skrev om Andrews Granite

Snabb o bra offert, otrolig snabb leverans från beställning till leverans 8 dagar. Proffsigt bemötande och snabba svar på mina frågor.

Svar från Andrews Granite

We're grateful for your kind words and hope your new countertops bring you happiness for many years ahead!

Jakob S
Skrev om Andrews Granite

Trevligt och proffsigt bemötande från start till leverans! Bra priser och snabb leverans! 5+

Svar från Andrews Granite

Thank you Jakob for great feedback. Always a pleasure to work with clients who know what they need!

Linda Ö
Skrev om Andrews Granite

Very professional and stones look great!

Svar från Andrews Granite

We appreciate your great feedback Linda and hope you will enjoy your your new countertops for many years to come!

Jessica K
Skrev om Andrews Granite

Snabbt och effektivt kundbemötande, smidig hantering och snabb leverans. Resultatet blev kanon. Supernöjd med Andrews Granite.

Svar från Andrews Granite

Tack Jessica för fina ord! Det var glädje att hjälpa er med bänkskivor!

Bo W
Skrev om Andrews Granite

Vi kan varmt rekommendera Andreas Granite. Vi Bra bemötande via kontakter på epost och telefon. Snabba svar och inga konstigheter med de kommersiella frågorna. Två skickliga yrkesmän kom och mätte efter en vecka. Tillbaka efter ytterligare en vecka och monterade fem skivor i u-kök och stänkskydd ovanför. Perfekt resultat till mycket bra pris,.

Svar från Andrews Granite

Tack Bo för Din omdöme! Ännu gladare gör oss att ni blev nöjda med vårt arbete.

Tomas L
Skrev om Andrews Granite

Snabb återkoppling och helt okej priser! Knappt tre veckors leveranstid. Hjalmar som ansvarade för mätning och även var med och monterade var mycket noggrant. Bänkskivorna blev riktigt bra. På grund av sjukdom hos företaget blev det lite missförstånd och kort framförhållning kring leverans/montage. Men i övrigt helnöjd!

Svar från Andrews Granite

Tack för din feedback Tomas. Viktigaste är att ni blev nöjda.

Henric J
Skrev om Andrews Granite

Bra och snabb service och trevliga

Svar från Andrews Granite

Tack Henric för omdöme. Det glädjer oss att ni blev nöjda.

Margaretha N
Skrev om Andrews Granite

Vi blev rekommenderade av vår son som för ett år sedan köpte bänkskivor av företaget. Vi fick snabbt svar och ett preliminärt prisförslag på vår förfrågan. När vårt kök var klart för att kunna mäta upp bänkskivorna hörde vi av oss för att få ett datum när man kunde komma och göra jobbet. Tyvärr tog det enligt vår önskan väl lång tid innan vi kunde få ett datum.. När de väl kom var de trevliga och snabba. Vi fick skivorna Snabbt levererade och vi är mycket nöjda med resultatet och bemötandet av grabbarna som gjorde...

Svar från Andrews Granite

Tack för feedback Margaretha! Det glädjer oss att ni blev nöjda med vår arbete.

Daniel G
Skrev om Andrews Granite

Jag är nöjd med hela processen.

Svar från Andrews Granite

Tack Daniel för omdöme. Det glädjer oss mycket!

Johan S
Skrev om Andrews Granite

Perfekt leverans från start till mål. Mycket trevliga och noggranna. Verkar tycka om sitt jobb och sina kunder!

Svar från Andrews Granite

Tack Johan för fina ord! Det betyder väldigt mycket för oss att ni blev nöjda med vår service!

Frida Anna Matilda A
Skrev om Andrews Granite

Superbesviken! Lagt ner tid på ritningar, haft kontakt med karolin flera gånger per telefon och mail kontakt. I början fick jag snabba svar och prisuppgifter inom 1 timme. Nu är det 1 månad sen jag meddelade att jag ville beställa och efter mitt mail hörde jag av mig efter 1 vecka för att kolla om de fått min beställning och det hade hon missat helt. Sen skickade jag en ritning och hörde inget på 10 dagar. När jag mailade och frågade skulle hon på att hon svarat men glömt skicka mailet. Förra veckan mailade jag och bad henne...

Samuel L
Skrev om Andrews Granite

Väldigt nöjda! Proffsigt bemötande av både mätare och installatörer.

Svar från Andrews Granite

Tack för din feedback Samuel! Det glädjer oss att ni blev öjda.

Frida P
Skrev om Andrews Granite

Otroligt proffsiga och trevligt bemötande, både från Karolin (försäljningschef) och från killarna som mätte upp för bänkskivorna och monterade. Billigare än alla andra vi jämförde med. Mycket fint resultat. Vi är otroligt nöjda och rekommenderar Andrews Granite till alla!

Svar från Andrews Granite

Tack Frida för din omdöme. Vi är mycket glada för det!

Pär E
Skrev om Andrews Granite

Supernöjda med er! Trevliga snabbt smidigt.

Svar från Andrews Granite

Tusen tack att ni tog tid att skriva omdöme. Det bara glädjer oss att ni blev supernöjd.

Lina S
Skrev om Andrews Granite

Beställde uppmätning och montering av bänkskivor till vårat kök. Kontakten med Karolin har varit bra. Uppmätningen och kommunikationen skedde på engelska, men blev väldigt bra. Valde granit steel grey, med håltagning för underlimmad diskho, hål till kran samt hål till ovanpåliggande häll. Skivorna passar perfekt. Bra pris och trevligt bemötande. I efterhand önskar jag att stenskivan som sitter på gaveln av köksön skulle varit polerad på de synliga delarna nere vid sparksockeln, på samma sätt som bänkskivan som hänger...

Svar från Andrews Granite

Tack Lina för di feedback. Tveka inte kontakta oss i framtiden om ni behöver hjälp med bänkskivor.

Martin J
Skrev om Andrews Granite

Mycket nöjd med bemötandet och leveransen av Andrews. Jag fick lära mig att oavsett stenleverantör så verkar det som om man hanterar i stort sett samma varumärken på sten så vi sparade mycket på att inte köpa stenen där vi köpte köket!

Svar från Andrews Granite

Tack Martin för omdöme. Nöjda kunder är den bästa belöningen.

Gustav L
Skrev om Andrews Granite

Karolin som hade hand om vårt ärende var mycket professionell, trevlig och tillmötesgående! Killarna som mätte och installerade var också trevliga professionella och besvarade alla frågor vi hade. Leveransen var flera veckor kortare och priset mycket bättre än alla konkurrenter jag tittade på. Supernöjd! /Gustav

Svar från Andrews Granite

Tack Gustav för din feedback! Det var ren glädje att hjälpa er med bänkskivor!

Stefan E
Skrev om Andrews Granite

Mycket vänliga och hjälpsamma samt ett snabbt och välgjort jobb vid byte av våran diskho ☺️👏

Svar från Andrews Granite

Tack Stefan för Din omdöme. Det glädjer oss mycket.

Saurav C
Skrev om Andrews Granite

Väldigt professionella i sitt bemötande och utförande av arbete med bänkskiva. Otroligt snabba och proffsiga svar av deras försäljningschef Karolin som gjorde att vi valde Andrews Granit. Väldigt smidigt utfört och fick även med extra grejer som en fin gest av de som utförde arbetet.

Svar från Andrews Granite

Tusen tack Saurav för Din feedback och att ni anlitade oss! Det var glädje att hjälpa er med bänkskivor.

Michaela S
Skrev om Andrews Granite

Väldigt professionell service, snabba svar på eventuella frågor och bra återkoppling. Blev otroligt nöjda med vår bänkskiva!

Svar från Andrews Granite

Tack Michaela för fina ord. Det glädjer oss att ni blev nöjda med oss.

Lena S
Skrev om Andrews Granite

Enkelt flöde från A till Ö. Personalen var proffsig och trevlig. Andrews Granit höll det de lovade! Och viktigast av allt, bänkskivorna blev grymt fina!!

Svar från Andrews Granite

Tack Lena för fina ord! Eran omdöme betyder mycket för oss.

Peter T
Skrev om Andrews Granite

Andrews Granite var väldigt smidiga att arbeta med. Kontakten på företaget pratar och skriver svenska perfekt, vilket gör kommunikationen enkel. Snabba med leveranser och bra personal för leverans och installation. Och inte minst, bra produkter. Vi köpte en bänkskiva i granit som verkar mycket lovande. Den passade in perfekt i vårt nya kök.

Svar från Andrews Granite

Tack Peter för fina ord. Vi blev väldigt glada att ni är nöjda med vår service! ;)

Carl Niklas H
Skrev om Andrews Granite

Inledningsvis är allting bra, man får enkelt kontakt, de kommer snabbt ut och mäter och håller någorlunda tider man lovar. Men så fort man får betalt så slutar det kundbemötandet - vi väntade på en diskho i flera månader, först var det en spricka i den, sen var det nån som tagit fel på deras lager osv.. Vi har nu i flera månader väntat på svar trots flera mail på en bänkskive-installation där man lämnade stora fläckar efter sig i marmorn efter sugpropparna. Så även om pris är bra och man svarar vänligt och snabbt inledningsvis...

Svar från Andrews Granite

Hej Niklas, Tack för ditt e-mail. Tyvärr kunde vi inte svara tidigare eftersom vi väntade på svar från Italien. Det väldigt svårt att få svar från dem. Vi skulle vilja komma igen för att inspektera denna marmorplatta och ta ytterligare bilder att skicka till stenleverantören. Om det är vårt fel eller leverantörens fel måste bänkskivan bytas ut. Vi har gjort ett eget reklamation till marmorleverantören. Faktum är att vi fortfarande väntar på deras svar, vilket vi tyvärr fortfarande inte har, men vi bestämde oss för att...

Max M
Skrev om Andrews Granite

Beställde en bänkskiva till kök. Mycket nöjda med kontakt och leverans

Svar från Andrews Granite

Tack Max för di feedback. Vi är mycket glada att ni är nöjda.

Sara U
Skrev om Andrews Granite

Jag blev rekommenderad av min syster, som också använt sig av Andrews Granite, och är positivt överraskad av hur väl allting har fungerat. Snabbt och enkelt med hög kvalité och service. Till och med byggaren som jag anlitat för att renovera köket var imponerad :-)

Svar från Andrews Granite

Tack Sara för ditt feedback! Va roligt att ni blev positivt överraskad! ;) Hälsa byggare och säg att han är alltid välkommen till oss om han behöver stenbänkskiva!

Olivia E
Skrev om Andrews Granite

Från att jag kontaktade Andrew Granite till att slutföra projektet har dem varit proffsiga. Vi beställde granit bänkskivor till 4 partier i köket och det blev även en del runt ett fönster vid nedre partiet. Mycket snyggt gjort. Alltid i tid och ingen krångel!

Svar från Andrews Granite

Tack Olivia för din feedback! Det glädjer oss mycket att ni blev nöjda med vårt arbete.

Natalia P
Skrev om Andrews Granite

Super nöjd med Andrews Granit. Snabba på återkoppling och snabb leverans tid! Super nöjd med resultatet 👌👌 Tack karolina ☺️

Svar från Andrews Granite

Tack Natalia att ni anlitade oss! Det var gläjde att hjälpa er med fina bänkskivor ;)

Veronica H
Skrev om Andrews Granite

Fina fönsterbänkar, smidigt att beställa, exakta mått och snabb leverans.

Svar från Andrews Granite

Tack Veronica för omdöme. Tveka inte kontakta oss i framtiden om ni behöver vår hjälp.

Anna J
Skrev om Andrews Granite

Proffsiga! Kom och mätte samt installerade allt. Köpte även med diskho vilket blev perfekt. Väldigt nöjd!

Svar från Andrews Granite

Tack Anna för omdöme. Det glädjer oss mycket att ni blev nöjda med vår arbete.

Ida B
Skrev om Andrews Granite

Proffsig service, bra pris, snabb leverans och vi är mer än nöjda med resultatet!

Svar från Andrews Granite

Tack Ida för feedabck! Vi är väldigt glada att ni är nöjda med produkt och genomfört arbete.

Helena T
Skrev om Andrews Granite

Dom varduktiga, och blev väl bemött

Svar från Andrews Granite

Stort tack för att du tagit dig tid att skriva. Det glädjer oss att ni är nöjda med vår service ;)

Johan B
Skrev om Andrews Granite

Köpte en bänkskiva till köket. Bra bemötande, bra kommunikation, bra resultat.

Svar från Andrews Granite

Tack Johan för omdöme,det gläjder oss mycket.