Alla kategorier Hotell Skåne Vellinge Ängavallen AB

Ängavallen, 235 91 Vellinge — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Ängavallen AB

• Joakim J
    Joakim J skrev om Ängavallen AB
    Ängavallen är ekologiska på riktigt, och det både känns och smakar. Nästan allt du kan äta hos dem produceras på gården, men det som ändå måste tillföras håller samma höga krav. Det är grymt bra och det säger jag inte bara för att jag gör en del jobb till dem.

Det kan vara lite stökigt där ute, som det är på en gård, men för min del tycker jag bara det är charmigt. Om du åker dit så hälsa familjen Nordström från mig.

(transparens: jag gör en del jobb för dem, men jag skulle aldrig rekommendera något jag inte gillar. Då tiger jag istället...)
    Nikke L gillar detta
  • Eva B
    Eva B skrev om Ängavallen AB
    Fantastiskt god mat! Prisvärt med väldigt trevlig, kunnig och tillmötesgående personal. Sist men inte minst så känns det bra att veta att allt är ekologiskt och att djuren är uppfödda på gården. Klart värt ett besök, eller flera :)
  • Anna B
    Anna B skrev om Ängavallen AB
    Ekologiskt till 100 %. Grisarna, korna och fåren - inga inställda i stall. Filosofin. De vackert rusterade lokalerna. Den goda maten. Mycket av Ängavallen är favorit och missa inte julbordet i december som är det bästa. Njut av en helkväll med familj och vänner. Och som bevis så blev de utsedda till Sveriges eko-krog 2008 av White guide.

Ängavallen, 235 91 Vellinge