Angela C Boutique AB - Angela C

1.3

3 omdömen om Angela C Boutique AB - Angela C

Karolina L
Skrev om Angela C Boutique AB - Angela C

Angela C på Humlegårdsgatan har troligtvis landets sämsta kundservice med VD Susanne Castellucci i förarsätet. Hennes kunskap om konsumentköplagen var milt sagt bristfällig toppad med ett milt sagt oförskämt bemötande. Sammanfattningsvis höga priser, usel kvalité och en icke existerande kundservice. Vi väntar med spänning på förbättringar inom samtliga områden!

Lena C
Skrev om Angela C Boutique AB - Angela C

Super bra butik att gå till när de har REA, annars är prislappen lite för hög i jämförelse med utbudet. Det känns som om det är en något sämre dubbelgångare av Rizzo. Har köpt en del festskor där och de har tyvärr många gånger varit för hårda i skinnet och bidragit till att fötterna känts som trasdockor när kvällen börjat närma sig slutet.

Amanda E
Skrev om Angela C Boutique AB - Angela C

Angela C är en överskattad skobutik med alldeles för höga priser. Jag köpte ett par skor här som inte höll mer än två gånger, orkade inte ens gå tillbaka och byta dem eftersom jag hört vilket trist bemötande man får då. Visst har de många snygga skor, men jag tycker att skor i den prisklassen (runt tusenlappen) ska hålla bättre än skor man köper på Din Sko. Uppenbarligen inte, så här köper jag inga mer skor!