Apoteksgårdens Kognitiva Center AB

2.3

3 omdömen om Apoteksgårdens Kognitiva Center AB

Annika W
Skrev om Apoteksgårdens Kognitiva Center AB

Jag är otroligt tacksam att jag påbörjade terapi på Apoteksgården. Tror hon räddat mitt liv faktiskt. Har aldrig litat på någon så mycket i hela mitt liv! Hon visste precis när det var läge att gå in på detaljerna och det tuffa som jag inte ville prata om

Thomas S
Skrev om Apoteksgårdens Kognitiva Center AB

Av olika skäl påbörjade jag en KBT behandling vid Apoteksgården Kopparberg. Till en början tyckte jag att terapin var bra, men vid ett mycket känsligt läge beslutade sig terapueten att avsluta pågående behandling och jag tog mycket illa vid mig av händelsen. Mitt intryck är att man saknar den kompetens som krävs för att genomföra en KBT behandling. Det tog lång tid att komma över detta och jag rekomenderar ingen att söka sig till Apoteksgården för kognitiv behandling.

Tommy B
Skrev om Apoteksgårdens Kognitiva Center AB

Missnöjd Mitt intryck av Apoteksgården är att de har fina lokaler, rent och snyggt och trevlig personal. Däremot är jag inte nöjd med terapin som jag genomgick. Min upplevelse är att de saknar kompetens för att bedriva KBT. Priset var OK då de är suventionerade av Landstinget men jag rekommenderar personer som vill ha en KBT behandling att söka sig till andra alternativ.