Alla kategorier Övrigt Stockholms län Täby Apple store

Apple store

Stora Marknadsvägen 15, 183 34 Täby — Visa karta

Plocka fram din nyfikenhet och besök oss i Apple Store, Täby Centrum. Här kan du handla och lära dig allt som finns att veta om iPhone, Mac, iPad och iPod, men även få råd som rör din verksamhet. Vi ställer in din nya Apple-produkt så att den är klar att användas innan du lämnar butiken. När du är redo att gå vidare kan du komma tillbaka och delta i någon av våra kostnadsfria workshops. Vänd dig till en specialist i blå tröja om du vill ha hjälp. De kan hjälpa dig med allt från att checka in för ett möte till att checka ut och betala.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Övriga företag nära Apple store:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Per N:
Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

Läs vad 6 kunder tycker om Apple store

• Azad Jalil A
    Azad Jalil A skrev om Apple store
    Jag tycker Apple i Täby hålla på lura sina kunder dem gav mig en renoverat iPhone och dem sa den är helt ny . Det står i kvitto renoverat . Jag kommer aldrig köpa mer iPhone för dem är inte seriös !! Läs mer
  • eva o
    eva o skrev om Apple store
    Sämsta servicen jag någonsin varit med om! Läs mer
  • John N
    John N skrev om Apple store
    Fick vänta i en halvtimme innan jag fick hjälp och då vägrade de byta ut mina återkallade brandfarliga originalladdare mot nya för att jag inte hade tillhörande i-phones med. Har man tillverkat en livsfarlig produkt som kan bränna ner hela vårt hus med familj och allt så borde man vara något mer serviceminded än så. Grymt besviken på Apple och vi kommer framöver att välja produkter från en annan tillverkare. Läs mer
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Apple store
    Sjukt bra service, vart faktis förvånad över hur enkelt allt blev !

Laggade på plats eller om dem inte lyckas ny lur !! 100gånger bättre än att gå till sin mobillevrantör! Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Apple store
    Tragiskt bolag som lurar en med vi levererar inom 24 timmar, sedan när man tryckt på köpknappen säger dom vi startar leverans inom 24 timmar beräknat leveransdatum om 8 dagar. Läs mer
  • Mikael
    Mikael skrev om Apple store
    Superb!

Min Iphone 5, krånglade tekniskt,(via operatören 3 ) 3 sa att jag var tvungen att lämna in den i 2 veckor och som lånetelefon skulle jag inte ens få en smartphone..

Gick förbi Applestore av slump i täby, gick in, fick snabb service, bokade tid och inom 15 minuter hade jag en helt ny Iphone, ( dom säkerhetskopierar den på plats) Istället för att lämna in i operatörernas butiker, ta er tiden att åka till täby och byt där gratis så länge garantin gäller. Läs mer

Stora Marknadsvägen 15, 183 34 Täby