Alla kategorier Övrigt Stockholms län Täby Apport hunddagis

Apport hunddagis

Renvägen 2, 187 35 Täby — Visa karta

Ett litet personligt hunddagis i Täby!Vi som jobbar här har lång erfarenhet av att jobba med hundar och har alla adekvat utbildning. Vårt dagis ska inte vara en förvaringsplats utan ett andra hem där alla individer får synas och aktiveras under dagen, både inomhus och utomhus. Istället för boxar har vi 4 olika rum där hundarna vistas under dagen. Dessa är biblioteket, vardagsrummet, sovrummet och röda rummet. De är inredda som helt vanliga rum med stil som matchar namnet.Välkommen att kontakta oss!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Apport hunddagis

• Carl N
    Carl N skrev om Apport hunddagis
    Mycket trevligt hunddagis med fina lokaler i Ensta (Täby) med trevlig och kunnig personal. Möjlighet till hämtning och lämning. Har också provat att använda deras helg & kvällspassning eftersom det krävs då jag jobbar en del natt, har också fungerat mycket bra.

Kan verkligen rekommendera detta dagis!

//C

Renvägen 2, 187 35 Täby