Aquavit Grill & Raw Bar

Aquavit Grill & Raw Bar

Ring 08-676 98 00 www.clarionsign.se
3.6

Stockholms största hotell, mitt i Stockholm city, med 558 dubbelrum, konferenslokaler för upp till 700 personer, Selma CitySpa+ och Aquavit Grill & Raw Bar, allt med inredning från världsberömda skandinaviska formgivare.

12 omdömen om Aquavit Grill & Raw Bar

Henrik N
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Modernt och fräscht ställe. Har bott här flera gånger och kommer komma tillbaka!

Mikael O gillar detta
Deeped S
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Gigantiskt hotell med allt från fantastiska vyer till ganska små rum. Mycket tjusig restaurang (Raw) och ett riktigt coolt spa. Stor slamrig frukostmatsal som är svår att få mys i - och själva frukosten är ordinärt bra.

Mats L
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Åt en lunch där och är nog det närmaste får betraktas som en rip off. En minimal gösbit på en pure för 195:- . Skärpning Marcus. Som tips föreslår jag då att ni går till Melanders på Dalagatan och äter en rejäl torskbit med en underbar vitvinssås och rotselleeipure för 115:- Oslagbart, vällagat och trevligt.

Cedric Z
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Excellent modern and clean hotel. Great decor. Beautiful and comfortable rooms and beds. Friendly professional staff (except concierge who was not very helpful or knowledgable but that seemed to be an outlier).

Ulrika S
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Vi var där på minikonferens och tyckte faciliteterna var mycket bra. Fräscht rum men kanske inte helt genomtänkt med toalettdörrens isolering... Middgen intogs i hotellets resto (Akvavit) som var helt ok men inte tiptop. Vi hann även med en sväng till poolen på taket efter maten. Väldigt mysigt med varm pool när rimfrosten klär kvällen! Stor eloge till den väl tilltagna frukostbuffén!

Nikke L gillar detta
Edit T
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Fint hotell vid norra bantorget. Har ett spa på översta våningen där man kan blicka ut över staden.

Hans Eric M
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Stor sovfabrik utan storhotellsambitioner. Stannade bara en natt och såg egentligen väldigt lite. Men det var inte bara mitt fel, minst lika mycket var det hotellet som inte bjöd på sig självt. Extrem liten entré och reception med tanke på storleken. Clarion Stockholm är så mycket trevligare. Å andra sidan var allt korrekt och rummen klanderfria.

Martin S
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Super trevligt Hotell! Kommer gärna tillbaks och sover över:)

Jenny S
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Fräcsha rum och en stor frukost buffé. Utsikten är förnärvarande en byggarbetsplats. Otroligt sköna sängar!

Anders K
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Jag har bott på detta hotell. Otroligt stort (för att vara Stockholm) och trevligt rum med mycket fina möbler. Kan rekommendera maten och ett besök på SPA med en utomhus pool som jag har provbadat. Bästa hotellet jag någonsin bott på i Stockholm. / Anders

Emma K och Johan C gillar detta
Annika T
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Jag bodde på Clarion Sign precis när det öppnade. Helt ok rum, men tycker att dom kanske har "härmat" Hotel Rival med tavlorna i inredningen, den som har bott på Rival och kommer sova över här kommer fatta vad jag menar. Bra service, trevliga receptionister. Tycker att själva baren är ganska tråkig då tycker jag att man hellre skulle gå till Clarion i Skanstull bättre upplevelse. Liten bar och få sittplatser med dåligt ljus. Käkade även på Aqvavit, väldigt god mat men tror nog att restaurangen fick för mycket kredd i media....

Emma K
Skrev om Aquavit Grill & Raw Bar

Var där på pokerakademin. Mycket snyggt event. Smidig, trevlig personal och snygga lokaler. Det som var mest minnesvärt (från hotellets sida) var middagen. Den biffen kommer jag minnas länge. Rätterna var lätt i klass med mat jag ätit på finare restauranger, och då tillagades ändå maten till ett par hundra personer. Alla fick varm mat, och dessutom samtidigt. Bra jobbat.