Alla kategorier Pizzeria Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Arena Pizzeria 2

Arena Pizzeria 2

Hedinsgatan 11, 115 33 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Arena Pizzeria 2

• Lisa P
    Lisa P skrev om Arena Pizzeria 2
    Jag gillar verkligen denna pizzerian. De har super goda pizzor MEN de har inte riktigt koll. Jag och en kompis handlade pizzor där härom dagen och då glömmer de vår beställning. Sen när vi fått vår beställning glömmer de tillbehören till min pizza. Jag kommer gå hit igen eftersom de har så goda pizzor men bara när jag har tålamod med deras missar.
  • Ebba H
    Ebba H skrev om Arena Pizzeria 2
    Jag har bara ätit en enda pizza på Arena - Carpaccio. (Tomatsås, mozzarella, tunt skivad oxfilé, olivolja, rucola, gourmetsalt, parmesan och citron.) Det var den första jag beställde och jag tänker inte äta någon annan. Den är för god.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Arena Pizzeria 2
    Arena Pizzerian är fredagspizzornas mästare. Oftast mycket folk som köar på fredagarna efter deras vedugnsbakade pizzor. Mezza Luna med parmensanost på toppen är att rekommendera. Pizzorna varierar tyvärr en del vilket drar ner betyget. Bäst på Gärdet om ni frågar mig.

Hedinsgatan 11, 115 33 Stockholm