Årsta Tak AB

2.8

4 omdömen om Årsta Tak AB

lennart b
Skrev om Årsta Tak AB

Svarade ja på offert 19.47 i fredags. 16.47 idag klart. platt garagetak, ca 55kvm. sagt att kom när ni kan. och eftersom det blev strul på ett annat jobb och dom inte kom till, så kom dom hit! aldrig i livet sett såna hantverkare. snackade inte med andra kunder, åkte inte hit och dit. jobbade, jobbade! Heders Årsta, Tobias och dina killar!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Björn A
Skrev om Årsta Tak AB

De la tak på vårt hus för 4 år sedan. Taket har generellt sett varit bra. Två fel har vi upptäckt vid två olika tillfällen. Ett efter 3 år och det andra nu efter 4 år. Vid båda tillfällen har Årsta tak kommit relativt snabbt, felsökt och åtgärdat utan krångel. Eller rättare sagt, den senare är ännu inte åtgärdad. Felet är lokaliserat och åtgärd inplanerad. Jag känner mig trygg i att Årsta tak även denna gång kommer att laga och återställa utan bekymmer. Precis så som man ska agera. Byggen är komplexa och det är konstigt...

Martin T

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Madeleine B
Skrev om Årsta Tak AB

Kan ej rekommendera Årsta Tak AB. De verkar vid en första anblick professionella, men tyvärr kan de bli direkt otrevliga mot privatkonsumenter. Vi har ett problem där försäkringsbolaget och vi som husägare tycker att Årsta Tak AB har gjort ett fel, men de vill bara ta det vidare på rättslig väg.

Tobias H gillar detta