Alla kategorier Mataffär Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Ärvinges Jour Livs HB

Ärvinges Jour Livs HB

Kronborgsgränd 6, 164 46 Kista — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Ärvinges Jour Livs HB

• Michel H
    Michel H skrev om Ärvinges Jour Livs HB
    Namn
    Mia Bilprovningen
    Meddelande
    Hej på er, jag vill bara tacka för fantastiska smörgåstårtor som vi fick levererade till stationsinvigning i fredags. De var helt suveräna. Stor tack och ha en bra vecka. Hälsningar Mia
  • Anders N
    Anders N skrev om Ärvinges Jour Livs HB
    Jag kommer inte att ha med dem att göra igen.

Gjorde en beställning från deras hemsida för catering till mitt bröllop och i beställningen så bad jag dem att kontakta mig för att diskutera några detaljer (allergier och liknande).

Tre veckor senare och jag har inte hört något så försöker jag ringa men det ända svaret jag får från de som jobbar där är att ja "måste prata med chefen" och han skulle komma in efter lunch. Ringer igen efter lunch och får ett liknande svar.
    Detta pågår i några dagar tills jag blir ombedd att maila istället. När jag inte har fått svar på mailet på tre dagar så skickade jag ett till mail där jag avbeställde allt.
  • Felicia G
    Felicia G skrev om Ärvinges Jour Livs HB
    Fantastiskt nöjd med La Baguette som cateringfirma. Beställde buffé till min 40-års fest. Så god mat, så bra service och så fantastiska priser. Kan varmt rekommendera till både den lilla och den stora festen. Tack för att ni var med och förgyllde min fest. Mvh Felicia

Kronborgsgränd 6, 164 46 Kista