Ashtha AB

Solfagravägen 93, 141 42 Huddinge — Visa karta

Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM
Marja S:
Mycket trevlig personal och mycket god mat. Vi kan verkligen rekommendera er restaurant.

Restauranger nära Ashtha AB:

Årstavägen 49, Årsta
I hjärtat av Årsta finns Två Små Svin, en högkvalitativ kvarterskrog med fokus p... Läs mer ›
Lasse L:
Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Elias M:
God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Marja S:

Läs vad 2 kunder tycker om Ashtha AB

• Anette N
    Anette N skrev om Ashtha AB
    OBS! Omdömet gäller Cumin Club på Södermannagatan!

Exceptionellt bra Indian Nouveau i vacker miljö i SOFO. Här presenterar man indisk mat på ett annorlunda och nytt sätt än vad man annars är van vid. Grillade tandooriräkor vilar på en bädd av fräscha, krispiga grönsaker och såser tillbehör serveras vid sidan av. (Och vilka scampiräkor, by the way! Så stora och himmelskt goda.)
    Personalen är omtänksam och mycket trevlig. I allra högsta grad: gaffeln upp!
  • Dipika S
    Dipika S skrev om Ashtha AB
    Helt enkelt lysande. Fyra av oss dined för min vän födelsedag och inte kunde ha haft oss mer. Fantastisk mat, bra vinlista, uppmärksam och trevlig personal. Mycket prisvärda! Måste vara den elegantaste indiska restaurangen i Stockholm!

Solfagravägen 93, 141 42 Huddinge