Alla kategorier Övrigt Kronoberg Växjö Askelyckans Konditori AB

Storgatan 25, 352 30 Växjö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Askelyckans Konditori AB

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om Askelyckans Konditori AB
    Trevligt café mitt emot McDonalds i centrala Växjö. Priser som inte skrämmer med ett mycket bra urval av kaffesorter, andra drycker och färskt fikabröd. Rekommenderas.
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Askelyckans Konditori AB
    varör gå på caféer som tar överpriser när man kan gå på ett mysigt hederligt konditori för halva penningen? askelyckan är ett givet val när man är sugen på fika i växjö. rekommenderas till alla!
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Askelyckans Konditori AB
    ett mysigt litet cafe mitt bland alla affärer. perfekt att ta en paus i shoppandet och om solen skiner så kan man sitta på den mysiga innegården.
  • Rebecka L
    Rebecka L skrev om Askelyckans Konditori AB
    Mitt inne bland shoppingen så finner du askelyckan. Här hittar du alltid någonting gott att fika på. Det är stor varriation på fika utbudet och det finns verkligen mycket att välja på. Extra plus är också att de har en bröd avdelning. Där kan du handla nybakat bröd till en god frukost. Det är trevligt att sitta utanför en varm sommardag men även ett mysigt ställe på hösten!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Askelyckans Konditori AB
    Trevligt när solen tittar fram =)Dock lite dåligt utbud ibland (saker tar slut?)Skulle kunna fixa lite mer grejor att bjuda på... Är inte lika trevligt på vintern då inrednigen där inne känns totalt omysigt. Så passa på att kila dit när solen tittar fram! På sommaren är de najs att sitta ute! Personalen brukar vara helt okej! Så det är bara att tuta och köra!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Askelyckans Konditori AB
    Supermysigt litet fik mitt i Växjö!

Storgatan 25, 352 30 Växjö