Asmar Relining AB

Snittbetyg
5.0
Ring 08-799 99 21 Dela

Om företaget

Asmar Relining AB utför rörinspektion och relining av högsta kvalitet i Storstockholm, Mälardalen och Uppsala. Med över 10 års erfarenhet i branschen är vår målsättning att ge både privatpersoner, bostadsrättsföreningar och företag bästa möjliga service och resultat till konkurrenskraftiga priser. Vi ser alltid till att...

5 omdömen om Asmar Relining AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 5 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Sargon O
Skrev om Asmar Relining AB

En av de bästa relinings företag med snabb och smidig service. Väldigt nöjd med resultatet och skulle rekommenderar Asmar Relining att hjälpa dig med.

Svar från Asmar Relining AB

Tack Sargon för ditt fina omdöme!

Daniel H
Skrev om Asmar Relining AB

Josef gjorde på ett professionellt sätt en kartläggning/videodokumentation av hela avloppssystemet i villan och rekommenderade sedan vilka rör han ansåg behövde relinas. När vi sedan var överens utfördes hela arbetet väldigt flexibelt och störningsfritt. Josef är väldigt noggrann och mån om att göra ett bra jobb med nöjd kund. Resultatet dokumenteras sedan i en film så man kan vara säker på att det är korrekt utfört. Kan starkt rekommendera Josef för denna typ av jobb.

Svar från Asmar Relining AB

Stort tack Daniel för ditt fina omdöme! Jag är glad att resultatet blev bra och att du är nöjd!

Lisa E
Skrev om Asmar Relining AB

Josef fixade till våra avloppsrör i betongplattan, han tog hand om allt dvs rengöring/ spolning filmning och relining på utsatt tid med utmärkt resultat. Har även fått ett minnessticka på det som filmades vid inspektion och även på utfört arbete. Kan varmt rekommendera detta företag.

Asmar Relining AB och Asmar Relining AB gillar detta
Svar från Asmar Relining AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Jag är så glad att ni är nöjda!

Isak H
Skrev om Asmar Relining AB

Josef på Asmar Relining hjälpte oss när vi hade problem med läckage från en stam i våran villa. Josef gjorde ett mycket professionellt och tryggt intryck. Han gick systematiskt igenom hela avloppssystemet med kamera från alla brunnar och ända ut till gatan, och granskade a llt noga. Det beslut som vi fattade tillsammans med Josef var att inte göra relining på hela systemet utan att bara en del behövde bytas vilket kunde göras enkelt. Tack vare deras hjälp och uppriktighet kring vad som behövdes göras har vi nu...

Svar från Asmar Relining AB

Tusen tack Isak för ditt fina omdöme! Det viktigaste är att ditt problem kunde lösa sig på bästa sätt och att du kände dig trygg med vad som behövde göras.

John G
Skrev om Asmar Relining AB

Bra och professionellt bemötande och pragmatisk attityd. Väl utfört arbete!

Svar från Asmar Relining AB

Tack John för ditt fina omdöme!

Filtrera omdömen