Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Södermalm Åsö Vårdcentral

Åsögatan 160, 116 32 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Åsö Vårdcentral

• S
    S skrev om Åsö Vårdcentral
    Har aldrig varit med om så dåligt bemötande inom sjukvården. De tar inte psykisk ohälsa på allvar. Fick ringa i mer än månad för att få hjälp med mina besvär. Under all kritik. Rekommenderar inte mottagningen till någon. Läs mer
  • Eric E
    Eric E skrev om Åsö Vårdcentral
    Jag fick fel diagnos och blir tvungen att köpa medicinen på internet ,"läkaren" vägrar att skriva ut adekvat medicin trots att den är helt fri från biverkningar ,Jag kommer att få punga ut med 6000 kr för kuren på internet ,jag beställde ett sätt 650kr som räcker i 5 dagar ,skall jag som skattebetalare finna mig i att en skattefinancierad verksamhet misshandlar mig ? Var gör man en riktig anmälan mot kvacksalvaren som kallar sig läkare ? tips till scooba14@hotmail.com
    omdöme ,,,värre än riktigt uselt Läs mer
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Åsö Vårdcentral
    Dåligt bemötande, diagnostisiering under all kritik och direkt felaktiga rekommendationer. Förstår inte att verksamheten inte lagts ner Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Åsö Vårdcentral
    Svårt att bli bemött med mer ointresse och likgiltighet är här. Om du jobbar som läkare och tycker det är jobbigt, och tråkigt att möta patienter – BYT JOBB! Aldrig Mer Åsö Vårdcenral! Läs mer
  • Mofanza
    Mofanza skrev om Åsö Vårdcentral
    Riktigt bra och professionellt bemötande av såväl läkare som sjuksköterskor. Kan rekommendera Åsö vårdcentral. Läs mer

Bästa vårdcentralerna i Stockholm:

Anna P Anna P tycker:
“Bra bemötande av alla på föret...” Läs mer

Sandelsgatan 31, 11534, STOCKHOLM