Alla kategorier Väskor Stockholms län Stockholm Kungsholmen Asplunds Väskservice

Asplunds Väskservice

Hantverkargatan 8, 112 21 Stockholm — Visa karta

Välkommen
Asplunds Väskor är ett företag som är specialiserade på väskreparationer.
Vi handhar flygskadat bagage och säljer reservdelar till de flesta märken.

Läs vad 12 kunder tycker om Asplunds Väskservice

• Sandra F
    Sandra F skrev om Asplunds Väskservice
    Sjukt dålig service. Dom har inte öppet när det står att det ska vara öppet. Och min väska var inte klar när den skulle som lovat. Ingen kompensation fick jag för det utan var tvungen att köpa en ny på plats för högre pris än vad jag skulle ha betalat från början. Sjukt otrevlig personal som inte håller vad dom lovar. Jag kommer aldrig mer gå dit.
  • Lena L
    Lena L skrev om Asplunds Väskservice
    Varning!! Om jag ändå läst detta tidigare. Lämnade in en skinnväska med trasigt spänne och fick tillbaka ett riktigt dåligt utfört arbete. Möttes dessutom av arrogans och svordomar när jag ville diskutera detta. Ledsen att min favorit väska är förstörd.
  • Sandra
    Sandra skrev om Asplunds Väskservice
    Jag vill precis som alla andra här varna för den här skojaren. Jag lämnade in en handväska för att laga dess två dragkedjor. När jag hämtat väskan och kollar igenom den hemma är den stora (och självklart viktigaste) dragkedjan inte ens fixad utan bara den innersta. Han har då tagit så mycket betalt som han sa att hela lagningen skulle kosta. När jag ringde upp så fort jag kommit hem snäste han att jag kan komma in igen, och la bara på luren...
    Jag går aldrig tillbaka hit och rekommenderar ingen att göra det!
  • Emma N
    Emma N skrev om Asplunds Väskservice
    Varning för Asplunds Väskservice på Hantverkargatan! Lämnade in en handväska för reparation. Arbetet var slarvigt utfört och bemötandet mycket dåligt.
  • Peter
    Peter skrev om Asplunds Väskservice
    Pinsamt dålig reparation! En fyra åring hade gjort ett bättre arbete. Att kalla sig specialist på skadat bagage är grovt missvisande. Hjulet på väskan blev lagat med gipsskruv och insidans plast sönder klippt och en läderbit limmad för att dölja allt. Med andra ord helt förstörd väska och det är bara att köpa en ny nu när den inte längre går att reparera. Tack för det inkompetenta " specialister"! Undvik så mycket det bara går eller låt någon på förskolan laga istället.
  • Johan E
    Johan E skrev om Asplunds Väskservice
    Inte bra!!! Dålig service och dålig lagning...
  • olle s
    olle s skrev om Asplunds Väskservice
    Lämnade in väska med två trasiga spännen. Fick pris 150-200kr.
    Inte klart när det var lovat och så ville han ha 300kr. När jag ifrågasatte så fick jag svaret att prisuppgiften bara gällde 1 av spännena!

…och lagningen höll 1 månad och två dagar.
  • K
    K skrev om Asplunds Väskservice
    Tog in min trasiga väska för ett intyg för mig att skicka in till flygbolaget. Mannen i butiken är väldigt aggressiv, vill ta betalt för intyget (100:-), vill inte göra det till nästa dag, och vill inte ge mig ett kvitto när jag sa jag kunde betala för intyget nu. Skatteverket, kanske en butik för ni att titta på?

Butiken var också stökig - inget utrymme alls!
  • Eva E
    Eva E skrev om Asplunds Väskservice
    Jag fick en ny axelrem till min väska och arbetet var mycket bra. En trevlig och snäll farbror hade gjort remmen. Mycket bra jobb, snabb service, rekommenderas varmt.
  • pia m
    pia m skrev om Asplunds Väskservice
    Undvik Asplunds väskreparation på Hantverkargatan i Stockholm.

Helt amatörmässigt, undermåligt gjort reparationsarbete.
    Tredubbel prisnivå jämfört med andra firmor.
    Mannen i affären aggressiv och ljuger om material.
    Man får inget kvitto heller.

Undvik!
  • J P
    J P skrev om Asplunds Väskservice
    Väskreparationen mycket undermåligt gjord och när jag påtalade det blev jag utskälld - välja annat ställe om ni inte vill bli lika lurade!
  • Doe S
    Doe S skrev om Asplunds Väskservice
    Bra service snabb leverans på den beställda produkten
    Kan rekomenderas

Hantverkargatan 8, 112 21 Stockholm