Asplunds Väskservice

Asplunds Väskservice

Ring 08-653 29 30 www.asplundsvaskor.com
3.2

Välkommen Asplunds Väskor är ett företag som är specialiserade på väskreparationer. Vi handhar flygskadat bagage och säljer reservdelar till de flesta märken.

30 omdömen om Asplunds Väskservice

Agneta Maria Bodotter Å
Skrev om Asplunds Väskservice

Lagade min Rimowa väska, nya spännen och fixade hjulen. Ordnade samma dag då jag behövde väskan inför resa. Duktig, kunnig och trevlig, kan varmt rekommendera. Väskan fungerar igen perfekt!

Anne-Cathrine Birgitta S
Skrev om Asplunds Väskservice

Snabbt åtgärdat fixa nya hjul på vår Samsonite rullväska med många år på nacken. Dessutom trevligt bemötande av den nye ägaren. Väskan blev i skick som ny o rullar många år till! Anki S

Robert E
Skrev om Asplunds Väskservice

Första kontakten var mycket bra: snabb reparation av en resväska och fick ett mycket gott intryck. Lämnade därför in en axelväska för repariation (bytt foder med mera). Efter flera månaders påminnelser fick jag vet att väskan var borta. Ägaren hade lämnat den till en vän (Ali) och jag (!) fick Alis telefonnummer för att försöka leta reda på väskan, som om det var mitt jobb. Den väska jag lämnat in var perfekt för mina behov och kan inte ersättas, men försökte hitta något motsvarande på webben. Ägaren vill inte ersätta mig...

Maiken Helene R
Skrev om Asplunds Väskservice

Mycket hög kvalitet och ett stort urval på de väskor, handskar och plånböcker jag inhandlat och alltid mötts av ett professionellt och trevligt bemötande! Stort hantverkskunnande och inget verkar vara omöjligt att reparera ! Stort tack från en supernöjd kund! / Helene

Margareta M
Skrev om Asplunds Väskservice

Snabb service och trevligt bemötande. Lämnade in min Samsonite väska för reparation på fredagskvällen dagen efter var den klar. Nöjd med resultatet.

CECILIA G
Skrev om Asplunds Väskservice

Lämnade in min Rimowa väska som fått massa smällar under en flygresa. Den var även sned och gick ej längre att stänga. Fixades utmärkt och snabbt till ett bra pris. Kan varmt rekommendera!

NAOMI H
Skrev om Asplunds Väskservice

Toppen service, prisvärt och snabbt! Mycket fin reperation av trasig dragkedja på handväska och hål på ryggsäck. Kan bara varmt rekommendera! :)

ANNA I
Skrev om Asplunds Väskservice

Medan andra väskföretag hade semester så var Asplunds öppet. Ägaren Yousef är mycket trevlig, professionell och serviceinriktad och lagade min väska redan samma dag som jag lämnade in den. Hit kommer jag igen ! Det låga omdömet företaget har fått här på Reco ska man inte låta sig luras av, det beror på en tidigare ägare.

MIKAEL B
Skrev om Asplunds Väskservice

Lämnade in min turnéväska iom turnerande musiker. Yosef bytte ut hjulen och fixade trasigt draghandtag så nu är väskan som ny! Både prisvärt och snabb service. Rekommenderas varmt!

Carin Pernilla A
Skrev om Asplunds Väskservice

Fantastiskt service! Lämnade in 3 st stora aluminium Rimowaväskor som var i rätt dåligt skick. Alla tre var buckliga och på två av väskorna saknades ett hjul mm. Väskorna blev klara på under 2 dygn! Dom ser fantastiskt bra ut nu och priset var helt rimligt för det omfattande arbetet.

Lars Magnuz E
Skrev om Asplunds Väskservice

Har lämnat in ett par riktigt knepiga projekt (dragkedja på ryggsäck och trasig campingstol). Båda lagningarna blev över förväntat. Bra och snabb service. Mycket prisvärt. Kan varmt rekommenderas.

Anna Maria Therese G
Skrev om Asplunds Väskservice

Fantastiskt snabb, proffsigt utfört jobb och bra pris. Kan varmt rekommendera mina tre handväskor blev som nya -både innerfoder, blixtlås och skinnreparationerna var oklanderligt utförda. Tack!

Nils Anders Gustaf E
Skrev om Asplunds Väskservice

Lämnade in en resväska för reparation på lördagen, redan på måndagen var den klar att hämta. Trevligt bemötande, proffsigt utfört och prisvärt. Rekommenderas!

Karl Anders Rikard F
Skrev om Asplunds Väskservice

Mycket bra bemötande. Skickligt bra och snabbt jobb. Inte dyrt. Tidigare omdömen inte rättvisande för nye ägaren som förtjänar bättre omdöme!

CURT V
Skrev om Asplunds Väskservice

Tack Yousef som hjälpte mig och ABA på ett fantastiskt sätt. Hur du lyckades "trolla" så att våra 2 Rimowa väskor blev som nya efter misshandeln från flygresan. Dessutom till ett anständigt pris. Tack för din stora yrkesskicklighet. Curre Vinterstö

Yousef A
Skrev om Asplunds Väskservice

Jag är den nya ägaren. Jag ber om ursäkt för missbruk och missbruk av den gamla ägaren. Han lurade mig vid åttiofemårsåldern. Jag är redo att korrigera alla fel och med en garanti från oss till rätt pris. Mvh Yousef

Song Ja Anna Alexandra L
Skrev om Asplunds Väskservice

Lämnade tyvärr in en Samsonite kabinväska för lagning av handtag. Knappen för att dra upp och ner handtaget fungerade inte. De limmades tydligen och hela knappen full med lim. Fick ett pris på max 250kr men fick betala 385kr. Skulle kollat omdömen innan 😡! Varning till andra.

Gunilla G
Skrev om Asplunds Väskservice

Riktigt dålig lagning av handtaget på min Samsoniteväska. Lagningen bestod av en skinnbit som nitats fast runt resterna av det gamla handtaget. Detta till ett pris av 300:- Synd att de aukt Samsoniteaffärerna hänvisar serviceärenden till denna klåpare.

Sandra F
Skrev om Asplunds Väskservice

Sjukt dålig service. Dom har inte öppet när det står att det ska vara öppet. Och min väska var inte klar när den skulle som lovat. Ingen kompensation fick jag för det utan var tvungen att köpa en ny på plats för högre pris än vad jag skulle ha betalat från början. Sjukt otrevlig personal som inte håller vad dom lovar. Jag kommer aldrig mer gå dit.

Lena L
Skrev om Asplunds Väskservice

Varning!! Om jag ändå läst detta tidigare. Lämnade in en skinnväska med trasigt spänne och fick tillbaka ett riktigt dåligt utfört arbete. Möttes dessutom av arrogans och svordomar när jag ville diskutera detta. Ledsen att min favorit väska är förstörd.

Sandra
Skrev om Asplunds Väskservice

Jag vill precis som alla andra här varna för den här skojaren. Jag lämnade in en handväska för att laga dess två dragkedjor. När jag hämtat väskan och kollar igenom den hemma är den stora (och självklart viktigaste) dragkedjan inte ens fixad utan bara den innersta. Han har då tagit så mycket betalt som han sa att hela lagningen skulle kosta. När jag ringde upp så fort jag kommit hem snäste han att jag kan komma in igen, och la bara på luren... Jag går aldrig tillbaka hit och rekommenderar ingen att göra det!

Emma N
Skrev om Asplunds Väskservice

Varning för Asplunds Väskservice på Hantverkargatan! Lämnade in en handväska för reparation. Arbetet var slarvigt utfört och bemötandet mycket dåligt.

Peter
Skrev om Asplunds Väskservice

Pinsamt dålig reparation! En fyra åring hade gjort ett bättre arbete. Att kalla sig specialist på skadat bagage är grovt missvisande. Hjulet på väskan blev lagat med gipsskruv och insidans plast sönder klippt och en läderbit limmad för att dölja allt. Med andra ord helt förstörd väska och det är bara att köpa en ny nu när den inte längre går att reparera. Tack för det inkompetenta " specialister"! Undvik så mycket det bara går eller låt någon på förskolan laga istället.

Johan E
Skrev om Asplunds Väskservice

Inte bra!!! Dålig service och dålig lagning...

Lars Olle S
Skrev om Asplunds Väskservice

Lämnade in väska med två trasiga spännen. Fick pris 150-200kr. Inte klart när det var lovat och så ville han ha 300kr. När jag ifrågasatte så fick jag svaret att prisuppgiften bara gällde 1 av spännena! …och lagningen höll 1 månad och två dagar.

K
Skrev om Asplunds Väskservice

Tog in min trasiga väska för ett intyg för mig att skicka in till flygbolaget. Mannen i butiken är väldigt aggressiv, vill ta betalt för intyget (100:-), vill inte göra det till nästa dag, och vill inte ge mig ett kvitto när jag sa jag kunde betala för intyget nu. Skatteverket, kanske en butik för ni att titta på? Butiken var också stökig - inget utrymme alls!

Eva E
Skrev om Asplunds Väskservice

Jag fick en ny axelrem till min väska och arbetet var mycket bra. En trevlig och snäll farbror hade gjort remmen. Mycket bra jobb, snabb service, rekommenderas varmt.

pia m
Skrev om Asplunds Väskservice

Undvik Asplunds väskreparation på Hantverkargatan i Stockholm. Helt amatörmässigt, undermåligt gjort reparationsarbete. Tredubbel prisnivå jämfört med andra firmor. Mannen i affären aggressiv och ljuger om material. Man får inget kvitto heller. Undvik!

J
Skrev om Asplunds Väskservice

Väskreparationen mycket undermåligt gjord och när jag påtalade det blev jag utskälld - välja annat ställe om ni inte vill bli lika lurade!

Doe S
Skrev om Asplunds Väskservice

Bra service snabb leverans på den beställda produkten Kan rekomenderas