Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Assistans i Balans i Sverige AB

Assistans i Balans i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 3 kunder tycker om Assistans i Balans i Sverige AB

• Linda L
    Linda L skrev om Assistans i Balans i Sverige AB
    Dom kör över sina brukare TOTALT. En brukare ska bestämma över sin assistans, men det gäller icke i detta företag. Dom bestämmer över huvudet på kunden. Behåller assistenter som t o m misshandlar kunden, bara för att denne gör skitjobb i bolagets ställe (som dom vill slippa). Assistenter med huvudet på skaft och som kan sina rättigheter, avskedas trots vilda protester från BRUKAREN. Måtte detta företag gå i graven, så inte fler utsatta utnyttjas för pengars skull.
    Tyvärr kan jag inte sätta minus i betyg.
  • tina p
    tina p skrev om Assistans i Balans i Sverige AB
    Hade ett möte med dem gällande min assistans. Upplevde det hela som att de vill styra och bestämma lite för mycket. Bland annat om budget, fick en känsla att jag hade inte så mycket att bestämma över kring min assitansbudget. Det blev ett annat bolag.
  • Erika J
    Erika J skrev om Assistans i Balans i Sverige AB
    Valt dem som anordnare för min dotter. Allt var bra i början och det lovade gott. Efter ett tag upplevde jag att kommunikationen blev dålig, fick inte utlovad ekonmisk redovisning och de kunde/ ville inte svar på frågor om ekonomin. Upplevde att det försvann pengar. De hade även en bestämd åsikt om hur assitansen skulel vara, inte för att jag vill bryta mot lagen men jag som föräldrer måste få bestämma hur mitt barn ska leva.

Sankt Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm