Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Akalla Asus Nordic AB

Asus Nordic AB

Finlandsgatan 10, 164 74 Kista — Visa karta

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY

Företag inom dator nära Asus Nordic AB:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Tommie S:
Bred kompetens. Mycket god förmåga att snabbt sätta sig in i vår IT-miljö och förstå problemställningen. Tydlighet, lösningsorientering och ...

Läs vad 2 kunder tycker om Asus Nordic AB

• Annika E
    Annika E skrev om Asus Nordic AB
    Riktigt dålig upplevelse av Asus, jag har haft min dator i en månad då den slutar att fungera. Svaret från Asus är att jag ska skicka in den på service, är det ett mjukvarufel så kommer jag få att betala 1000 kr. för frakten och sedan extra för reparationen, vad är det för svar?? Oavsett om det är mjukvarufel eller hårdvarufel så ska väl en dator inte gå sönder efter en månad?? Jag har inget som helst förtroende för hur Asus skulle serva den, det känns som att det mest går ut på att få konsumenten att betala mer för en vara som redan är betald för. Hur kan Asus stå för produkter som går sönder efter en månad utan att ge extremt bra service? Deras service borde vara att genast be om ursäkt och skicka en ny alternativt låta mig reklamera den. Men de enda som de kan göra är att säga att jag ska skicka den på service, vad är det för kundservice?? Jag får inte ens reklamera den utan att jag lämnat in den på service först som tar ungefär två veckor. Dessutom fick jag ett mail med en mapp som jag kunde prova att installera men mappen var om, hur tänker dem? Ingen som helst professionell hantering av detta och jag kommer aldrig att handla av Asus igen. Alla som jag pratat med tycker att det är helt orimligt bemötande med en så pass ny produkt. Läs mer
  • Mickael  P
    Mickael P skrev om Asus Nordic AB
    Köpte en laptop på Media Markt i Länna.
    Någon dag efter skall jag flyga till Norge. På Arlanda råkar en förbipasserande kvinna välta ner min dator väska. Skärmen spräcks. När jag kommer åter tilll Sverige lämnar jag in det för skärmbyte. Asus kan inte få fram en ny skärm till min dator. Jag fick vänta på reservdelen över 6 månader. Ur uselt att man inte kan tillhanda hålla reservdelar. Inte heller komma med alternativ lösning. Akta er för att köpa en Asus produkt. Ni kan missta största delen av eran garanti då produkten ligger hos en verkstad för att man inte kan tillhanda hålla reservdelar

Utan dator i över 6 månader och till en reparationskostnad 7311kr. Uselt skött av MEDIA MARKT och ASUS Läs mer

Finlandsgatan 10, 164 74 Kista