Atasoy Global AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 5 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Gert M
Skrev om Atasoy Global AB

Vi blev väldigt bra bemötta, vi hade höga förväntningar o dom levde upp till dom, vi är väldigt nöjda med dom fina killarna som målade huset dom var jätte trevliga o även deras chef. Hälsningar Gert o Lena Mossberg

Svar från Atasoy Global AB

Tack för era fina ord, vi är glada att vi levde upp till era förväntningar och vi tackar för förtroendet! Med vänlig hälsning, Elliot

Karl L
Skrev om Atasoy Global AB

Vi anlitade Atasoy Global för att måla om vårt sommarhus strax utanför Varberg. Snabba att svara på förfrågan, var på plats och tittade inom någon dag. Snabb och tydlig offert. Bra dialog inför och under arbetet. Riktigt väl utfört. Väldigt prisvärt. Våra allra varmaste rekommendationer!

Svar från Atasoy Global AB

Tusen tack för ditt omdöme och era rekommendationer! Det glädjer oss att ni är nöjda över vårt jobb, ni är varmt välkomna att höra av er om ni behöver hjälp med något annat! Med vänlig hälsning, Elliot

Ingela J
Skrev om Atasoy Global AB

Bra bemötande och fint jobb kunde ha varit lite bättre på att städa efter sig

Svar från Atasoy Global AB

Hej Ingela, tack för omdömet! Vi ber om ursäkt för missförståndet mellan oss angående städningen, vi ser till att undvika liknande missar framöver. Med vänlig hälsning, Elliot

Demis S
Skrev om Atasoy Global AB

Professionella målare som gör det lila extra

Svar från Atasoy Global AB

Tack för dem fina orden Demis, du är alltid välkommen att kontakta oss igen! Med vänlig hälsning, Elliot

Patrick H
Skrev om Atasoy Global AB

Vi målade om huset och det sköttes helt perfekt. Avvikelser hanterades korrekt och snabbt. Mycket prisvärt.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Atasoy Global AB

Stort tack för ditt omdöme Patrick! Vi är glada över att du blev nöjd med vårt jobb, det är bara att höra av dig om du skulle behöva mer hjälp framöver! Med vänlig hälsning, Elliot

Filtrera omdömen