Atlantis Sängspecialisten Sickla Köpkvarter

Smedjegatan 6, 131 54 Nacka — Visa karta

5.0 i betyg av av 1 omdömen
När du köper en säng hos oss på Atlantis Sängspecialsiten köper du god sömn. Vårt främsta mål är att hjälpa människor till en bättre nattsömn, och därför är vi inte vanliga sängförsäljare. Vi är utbildade inom ämnen som sömnvetenskap, rygg- och muskelfysiologi och forskar inom sömn. Detta gör att vi sticker ut rejält i branschen.

Hos oss kan du få tag på kvalitetssängar av märken som ErgoBed, Tempur och VILA. Här i butiken i Sickla Köpkvarter finns vi för att guida dig till den allra bästa sängen för dig. Varmt välkommen!
Lör: 10:00-18:00
Sön: 11:00-17:00

Läs vad 1 kund tycker om Atlantis Sängspecialisten Sickla Köpkvarter

• Reco tipsar!
    Go to Bed
    4.8 / 5 i betyg — 238 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en kontinentalsäng. Ärlig och personlig service hela vägen. Grabbarna på Go go Bed förmedlar trygghet och har som mål att bemöta kunde"
    Sanharib M
  • ANNA S

2020-09-23

ANNA S skrev om Atlantis Sängspecialisten Sickla Köpkvarter
    Säljaren var trevlig och kunnig, både kring produkterna och kropp/sömn. Han var inlyssnande och ifrågasatte på ett trevligt sätt vad vi "trodde vi behövde" ☺️. Det jag är mest nöjd med är leveransen, och det trots att sängen kom 3 veckor efter "uppskattad leveransvecka". Den levererades enligt ök tid av personal från Atlantis som monterade säng och gavel åt oss. Mycket trevliga och mycket bra service. Lämnade känslan av att jag handlat hos ett familjeföretag med personlig service.

Själva sängen (Vila) är vacker, men då den levererades i förrgår kan jag inte ge något övrigt omdöme om den ännu då allt fortfarande är ovant.

Jag har varit med och köpt säng här vid ett tillfälle tidigare, för ett par år sedan, åt en vän, och det gick snabbt och smidigt. Han köpte ett visningsex för ett mkt förmånligt pris. Han pratar fortfarande varmt om din säng. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte